کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و از راه‌اندازی یک سامانه اینترنتی جهت دسترسی آسان شهروندان برای ثبت هر گونه شکایت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و نوشت: کمیته ویژه برای بررسی و پیگیری‌های تخصصی و دقیق‌تر مسأله، نسبت به تشکیل کارگروه‌های تخصصی ششگانه اقدام کرده است.
کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و از راه‌اندازی یک سامانه اینترنتی جهت دسترسی آسان شهروندان برای ثبت هر گونه شکایت خبر داد.
دومین جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف کننده برای رسیدگی و تعیین تکلیف شکایات ثبت شده مشترکین همراه اول در سامانه ۱۹۵ در سال جاری برگزار شد.
معاون وزیر کشور با اشاره به فعالیت شبانه روزی مرز خسوری در ایام اربعین حسینی گفت: ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی کشور پاسخگوی حجم عظیم زائران نیست.
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد: به ۹۷ درصد از کل تماس‌های ورودی به مرکز تماس سامانه ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵)، در دو ماهه ابتدایی سال جاری پاسخ داده شده است
زهره ادهمی ۴۸ ساعت پیش به دلیل به تخلفات متعدد پوششی در مجموعه حافظیه شیراز و عدم توجه به نکات آموزشی ارائه شده و ثبت شکایات متعدد مردم در سامانه مردم رسی، کارت قرمز دریافت کرده و بازداشت شده بود.
صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: سامانه ثبت نام اینترنتی «وام ضروری» بازنشستگان کشوری از امروز، شنبه ششم خرداد ماه فعال شده و در طول سال نیز به طور مستمر فعال خواهد بود.
با گذشت ۲ روز از مهلت ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش همچنان اختلالات این سامانه پابرجاست و امکان ثبت خودرو وجود ندارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور، سامانه‌ای هوشمند است که این امکان را فراهم می‌کند تا موجران و مستاجران قرارداد خود را در سامانه ثبت کنند و کد رهگیری رایگان از این سامانه اخذ کنند.
متقاضیان برای ثبت نام در مرحله دوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت مهلت دارند نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلامی در سامانه، اقدام کنند.
یک مقام مسئول در وزارت صمت اظهار داشت: فرآیند ثبت معاملات سکه در سامانه جامع تجارت فقط مختص واحدهای صنفی طلا و جواهر و صرافی‌ها بوده است.
گزارش وضعیت شکایات ثبتی سامانه ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ منتشر شد که بر این اساس بیشترین شکایت مردمی از ارائه خدمات تلفن ثابت و همراه بوده است.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه جامع ثبت سوانح حمل‌ونقل باید تا پایان خردادماه باید تکمیل شود.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا از امکان ثبت سرقت در سامانه «پلیس من» از طریق گوشی تلفن همراه خبر داد.
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد: در سال گذشته ۱۹۸هزار و ۱۵ شکایت در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) درج شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۰، حدود ۸ درصد افزایش داشته است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: طبق آخرین آمار ۲۲ میلیون صورتحساب به ارزش بالغ بر ۷۰۰ هزار میلیارد تومان با مالیات بر ارزش افزوده بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان در سامانه مودیان ثبت شده است.
مشهد ـ مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از راه اندازی سامانه ثبت تخلفات سیار خودرویی با همکاری پلیس راهور استان خراسان رضوی خبر داد.
رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران از برگزاری جلسات آموزش برای فعالان حوزه سکه صنف طلا خبرداد.
بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی گفت: با ورود سازمان بازرسی و هشدار به وزارت راه و شهرسازی، سامانه جدیدی جهت ثبت نام متقاضیان اعطای زمین در راستای طرح جوانی جمعیت راه اندازی می‌شود.
یک مقام مسئول گفت: مردم با مراجعه به سامانه جامع گارانتی می‌توانند علاوه بر استعلام برخط اصالت گارانتی کالاهایی نظیر «لوازم خانگی» و «تلفن‌همراه»، شکایات خود را ثبت کند.
رییس سازمان حفظ نباتات گفت: هر محصولی که می‌خواهد با منشأ صادراتی و وارداتی برای تولید وارد شود، باید در سامانه سماک (سامانه مجوزهای الکترونیکی کشاورزی) ثبت نام و راستی آزمایی شود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تلاش برای راه‌اندازی سامانه‌ ثبت اطلاعات اردوگاه‌ها خبر داد و گفت: امیدوارم بتوانیم از فضاهای اردوگاه‌ها بهره ببریم.
سازمان حج و زیارت در خصوص وضعیت زائران کشورمان در عراق با توجه به شرایط کنونی این کشور اطلاعیه ای صادر کرد.
خبرگزاری حوزه در گزارشی مدعی شد گروهی که از بازیگران زن سینمای ایران شکایت کردند، طلاب قم نیستند، بلکه گروه‌هایی از استان‌های مختلف هستند که مشاغل مختلف دارند؛ گروه‌هایی که مشخص نیست چگونه به یک باره همدیگر را پیدا کردند، برای شکایت از گروهی از بازیگران زن سینمای ایران به توافق رسیدند و شکایت‌شان را در قم ثبت کردند؟... نیوشا ضیغمی، شبنم مقدمی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، فلور نظری، آزاده صمدی، بهاره رهنما، الناز شاکردوست، الهام صالحی، صباکمالی، الهام حمیدی، ریحانه پارسا، سمانه پاکدل، لیندا کیانی مورد شکایت قرار گرفتند... بر اساس مستندات پرونده از این ۱۱۰ نفر، ۷۴ نفر آقا و ۳۶ نفر خانم هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ