طبق اعلام کارگروه رتبه‌بندی معلمان، فرصت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان تا پایان روز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ تمدید شد. همچنین افرادی که ثبت نهایی کرده‎اند، اما قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند می‎‌توانند مجدد در مهلت تمدید شده نسبت به اضافه یا کم کردن اطلاعات خود اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که هنوز کمیته استیناف رای نهایی خود را اعلام نکرده، شمس آذر با امتیاز منفی سه لیگ را استارت خواهد زد.
ایران با ثبت تنها دو پیروزی و هشت شکست، صاحب فقط ۹ امتیاز از ده بازی شد و شانس صعود به مرحله نهایی را رسما از دست داد. قطعا داورزنی ، عطایی و وزارت ورزش باید برای این نتایج ضعیف پاسخگو باشند.
ایران با ثبت تنها دو پیروزی و هشت شکست، صاحب فقط ۹ امتیاز از ده بازی شد و شانس صعود به مرحله نهایی را به صورت رسمی از دست داد. قطعا داورزنی ، عطایی و وزارت ورزش باید برای این نتایج ضعیف پاسخگو باشند
فدراسیون والیبال ایران امتیاز هیات رئیسه فدراسیون جهانی مبنی بر فریز شدن امتیاز‌های تیم ملی ایران و حریفانش در رده‌بندی جهانی برای چهار دیدار هفته سوم لیگ ملت‌ها را پذیرفت.
دو نماینده مازندران با کسب بیشترین امتیاز در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نونهالان باشگاه‌ها و دسته‌های آزاد در منطقه استانهای شمالی به مرحله نهایی مسابقات در مرحله کشوری صعود کردند.
جدول نهایی سری‌آ با قهرمانی تاریخی ناپولی و صعود این تیم همراه لاتزیو، اینتر و میلان به لیگ قهرمانان تکمیل شد. لیگ اروپا 2024 هم آتالانتا و آاس‌رم را خواهد دید و یوونتوس با ۱۰ امتیاز جریمه به لیگ کنفرانس اروپا رفت. سمپدوریا، کرمونزه و هالاس ورونا به سری ب سقوط کردند
خبرگزاری رسمی ایتالیا اعلام کرد جلسه سوم و پایانی رسیدگی به اتهامات یووه روز 22 مه برگزار شده و حکم نهایی درباره کسر امتیاز از این تیم اعلام خواهد شد.
روزنامه های چاپ امروز ایتالیا به صعود یوونتوس به نیمه نهایی لیگ اروپا و توقف حکم کسر امتیاز این تیم پرداختند.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس درباره بازگشت 15 امتیاز و صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا صحبت می‌کند.
تیم کشتی فرنگی ایران با کسب ۵ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز و ۱۹۶ امتیاز با اقتدار عنوان قهرمانی سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.
امید رضا روانخواه جانشین ایمان رزاقی راد در تیم پارس جنوبی جم شده است. تیمی که با 33 امتیاز تیم هشتم جدول رده بندی لیگ یک به حساب می آید.
یوونتوس در دیدار برگشت موفق شد نانت را 3-0 شکست داده و راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا شود.
شاگردان ادن ترزیچ با یک پیروزی ارزشمند برابر چلسی نیمی از راه پر پیج و خم صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را پیمودند.
تالش- پس از کش و قوس های فراوان و با توافق نهایی مسئولان هیئت فوتبال این شهرستان با مالک جدید امتیاز تیم فوتبال چوکای تالش به «اسماعیل سرهنگیان» واگذار شد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: هیأت‌های ممیزه رتبه بندی برای تعیین امتیاز نهایی و تعیین رتبه مشمولان اقدام کنند.
با اعلام دادگاه عالی ورزش، تیم ملی اکوادور مشکلی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ ندارد.
پرسپولیسی‌ها در هفته‌های گذشته درگیر پرونده شکایت باشگاه ذوب‌آهن از سینا اسدبیگی شده بودند که ظاهراً جلسات رسیدگی کمیته وضعیت به این پرونده به اتمام رسیده است و حالا طرفین در انتظار صدور رأی نهایی هستند.
کریستیانو رونالدو در میان 30 نامزد اولیه توپ طلای 2022 قرار داشت ولی در رده بندی نهایی یک امتیاز هم کسب نکرد.
امتیاز ۳۰نامزد نهایی توپ طلا؛ رونالدو صفر!
امیرمحمد یزدانی با امتیاز عالی دو حریف خود را شکست داد و به نیمه نهایی امیدهای جهان راه یافت.
تیم تپانچه بادی مردان با امتیاز ۸۶۲ بین ۸ تیم برتر قرار گرفتند و در مرحله دوم و شلیک ۲۰ تیر نهایی امتیاز ۵۸۳ را کسب کردند و پس از کشور چین در جایگاه دوم قرار گرفتند و مدال نقره خود را حتمی کردند.
گرایی با اینکه با اجرای فن از داور ۵ امتیاز گرفت و حریف را ضربه فنی کرد، اما در ادامه این امتیازات پذیرفته نشد. در ادامه این مبارزه کشتی‌گیر کره‌ای به دلیل آسیب‌دیدگی کنار رفت و این مسابقه برگزار نشد. گرایی ۵ بر یک پیروز شد.
ارتش رژیم صهیونیستی منزل یک شهروند فلسطینی را در شمال کرانه باختری به بهانه ساخت و ساز بدون مجوز تخریب کرد.
ست پنجم با 4 امتیاز متوالی لهستان آغاز شد و نخستین امتیاز ایران را مرتضی شریفی گرفت. تیم ایران در این ست 15 بر 7 و در مجموع 3 بر 2 شکست خورد و به مرحله نیمه نهایی نرسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ