سامانه «اولین موکب» با هدف تسهیل سفر اربعین حسینی توسط یک شرکت عضو مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس راه اندازی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون مسکن و ساختمان گفت:سامانه املاک و مستغلات اولین سامانه رایگان برای موجر و مستاجر است.
اولین سری از خودروهای چانگان CS35 پلاس وارداتی گروه خودروسازی سایپا به متقاضیانی كه در سامانه یكپارچه خودرو ثبت نام كردند، تحویل داده خواهد شد.
در جریان الحاق ۹۵ شناور تندرو موشک انداز به نیروی دریایی سپاه، برای اولین بار شناوری به نمایش درآمد که قابلیت جدیدی را به ناوگان دریایی سپاه افزوده بود. شناوری که قابلیت شلیک سامانه پدافندهوایی «نواب» را داشت.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه فردا، سه‌شنبه (اول فروردین ماه) سامانه بارشی در غالب نقاط کشور فعالیت خواهد داشت، گفت: در این روز بیشینه شدت بارش در نیمه غربی کشور و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های البرز انتظار می‌رود. روز چهارشنبه (دوم فروردین ماه) در سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس، نواحی مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ و در نیمه غربی کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد.
اولین سامانه صدور بیمه سفرهای داخلی توسط بیمه تجارت نو رونمایی شد تا شهروندان بتوانند با خیالت راحت به سفرهای داخلی بپردازند.
تصویری از تونل ویژه پدافندی رونمایی شده در جریان رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ و سامانه سوم خرداد.
با انتشار تصویر خروج سامانه پدافندی سوم خرداد در جریان رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱، تونل‌های زیرزمینی سامانه‌های موشکی پدافند هوایی رونمایی شد.
جت جنگنده تی‌اف-اکس دارای رادار AESA، تجهیزات اپترونیک، سامانه های جنگ الکترونیک، کابین شیشه ای و تسلیحات طراحی ترکیه خواهد بود. الگوریتم های یادگیری و هوش مصنوعی نیز به خلبان کمک خواهند کرد.
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: بالگردهای تهاجمی کبرای هوانیروز ارتش برای اولین بار طی یک عملیات مشترک روی عرشه شناورهای نیروی دریایی ارتش عملیات نشست و برخاست را انجام دادند.
اولین جوخه تسلیحات لیزری ماه آینده وارد میدان می‌شود. این سامانه تسلیحاتی موسوم به گاردین (Guardian) از یک سامانه لیزری ۵۰ کیلوواتی تشکیل شده است که می‌تواند پهپادها، موشک‌ها و خمپاره‌ها را با تعبیه روی سکو‌های متحرک موسوم به استرایکر (Stryker) منهدم کند.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
اولین نشست از همایش «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» با موضوع «فرصت‌ها و چالش‌های سامانه مودیان» با حضور صاحب‌نظران در مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد.
با رونمایی از سرویس پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی در سامانه بانک‌پلاس، نخستین دوره از قرعه‌کشی مربوط به طرح مذکور(پایان دور اول مرحله گروهی) با حضور نمایندگان این بانک برگزار شد.
برای اولین بار مزایده بناهای تاریخی در اختیار صندوق احیا و بهره برداری از بناها از طریق سامانه الکترونیکی انجام و طی آن ۶ بنای تاریخی به بخش خصوصی واگذار شد.
نیروهای مسلح ترکیه امروز برای اولین‌بار سامانه موشکی خود به نام «تایفون» را آزمایش کرد.
نیروهای مسلح ترکیه امروز برای اولین‌بار سامانه موشکی خود به نام «تایفون» را آزمایش کرد.
یک رسانه آلمانی امروز از تحویل نخستین سامانه پدافند هوایی «آیرز» از سوی برلین به اوکراین خبر داد.
فیلمی از لحظه رونمایی از سامانه موشکی خیبرشکن و رضوان برای اولین بار در مراسم رژه نیروهای مسلح را مشاهده می‌کنید.
در جریان رژه نیروهای مسلح موشک دوربرد و نقطه‌زن خیبر شکن و سامانه موشکی رضوان برای اولین بار به نمایش در آمد.
ستاد توسعه فناوری­های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی و فناوری اعلام کرد اولین سامانه نمک‌زدایی بدون پساب در محل چاه اکتشافی شماره ۳ استان سیستان و بلوچستان مستقر شد.
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از حد بار سامانه، اینگونه برنامه ریزی کرده‌ایم که هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی) ۲.۵ روز کاری برای ثبت نام فرصت داشته باشد و امروز از صفر شروع می‌شود تا به کد ۹ برسیم. جدول زمانبندی مشخص شده است. با این حال پس از اتمام این زمان نیز فرصت دوباره‌ای به همه همکاران که موفق به ثبت نام نشده‌اند داده می‌شود و جای استرس و نگرانی نیست.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و سومین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
سهامداران از توسعه پرقدرت بهمن درسال ۱۴۰۱ حمایت کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ