در جریان سفر معاون علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به استان مازندران از سامانه های شبیه‌ساز ناوبری و موتورخانه کشتی رونمایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه استقرار موشک های برخوردار از فناوری هوش مصنوعی و افزایش برد آشکارسازی سامانه های جنگ الکترونیک را از شگفتی سازهای برنامه الحاق جدید این نیرو دانست.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه استقرار موشک های برخوردار از فناوری هوش مصنوعی و افزایش برد آشکارسازی سامانه های جنگ الکترونیک را از شگفتی سازهای برنامه الحاق جدید این نیرو دانست.
بانک مرکزی باتاکید بر تعطیلی شعب بانک ها در روزهای ۱۱ و ۱۲مرداد اعلام کرد:در بازه زمانی ذکرشده سامانه های ساتنا و چکاوک تعطیل بوده و دستور پرداخت و پردازش چک در این سامانه ها انجام نخواهدشد.
سامانه های جهانی هواشناسی پیش‌بینی کردند دو هفته آینده هوا بشدت گرم شده و مصرف انرژی افزایش خواهد یافت.
سامانه شبیه‌ساز جنگ الکترونیک جنگنده میگ ۲۹ در حاشیه بازدید فرمانده کل ارتش از سامانه‌های جنگ الکترونیک هواپیماها در دانشگاه شهید ستاری، عملیاتی شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
سامانه تامین مالی جمعی رویداد «آبادیران» به منظور تامین منابع مالی پروژه ها و محصولات محرومیت زدا رونمایی شد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان موتورسیکلت‌های متخلف همانند دیگر وسایل نقلیه موتوری تحت رصد سامانه‌های هوشمند قرار دارند و در صورت ارتکاب تخلفات رانندگی جریمه می‌شوند.‌
نخست وزیر سوئد از ارسال سامانه های پدافند هوایی HAWK و IRIS-T به اوکراین خبر داد.
مدیرعامل راه آهن گفت: امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و در صورت تحقق این امر، تا پایان امسال می‌توانیم ان شالله رکورد جدیدی در جابجایی مسافر خلق کنیم.
شاخص کل در هفته قبل به صورت نوسانی اما به صورت مثبت به کار خود پایان داد ولی شاخص توانست به سقف های جدیدی برسد.
معاون وزارت صمت گفت: عدم تحویل کالای فروخته شده توسط فروشگاه های اینترنتی به بهانه گران شدن ارز، تخلف بزرگی است و کمیته نظارت بر کسب و کارهای مجازی برخورد می کند.
سامانه الکترونیک حواله‌های دولتی دچار مشکل و نقل و انتقال مالی مختل شده است.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که اقدامات این کشور در مناقشه اوکراین، با هدف دفاع از منافع مسکو و مردم روسیه صورت گرفته است.
رئیس جمهور اوکراین از کشورهای غربی خواست سامانه های پدافند هوایی تاثیرگذار را در اختیار این کشور قرار دهند.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه نسبت به هدف قرار دادن سامانه های پدافند پاتریوت در صورت اقدام ناتو برای ارسال آن به اوکراین هشدار داد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت که آمریکا و متحدانش به ارسال تجهیزات نظامی به اوکراین از جمله سامانه های پدافند هوایی ادامه خواهند داد.
بنا به اعلام مقامات اوکراینی، نزدیک به نیمی از سامانه های تامین برق در این کشور دچار آسیب شده اند.
وزیر دفاع آمریکا از تداوم حمایت و ارسال تسلیحات نظامی به اوکراین بویژه سامانه های پدافند هوایی خبر داد.
روزنامه وال استریت ژورنال از خرید سامانه های پدافند هوایی از رژیم صهیونیستی توسط امارات متحده عربی و رژیم آل خلیفه خبر داد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تلاش برای راه‌اندازی سامانه‌ ثبت اطلاعات اردوگاه‌ها خبر داد و گفت: امیدوارم بتوانیم از فضاهای اردوگاه‌ها بهره ببریم.
دولت آمریکا در راستای تداوم جنگ افروزی در اوکراین در تدارک یک محموله نظامی دیگر به این کشور است.
وزیرخارجه روسیه اعلام کرد که سامانه پرداخت روسیه موسوم به میر به زودی با سامانه پرداخت ایران ادغام می‌شود.
کارشناسان مالیاتی معتقدند قانون سامانه مؤدیان اگرچه یک قانون پیشرو است اما در اجرای آن صرفا به زیرساخت‌های فنی و اطلاعاتی نباید اکتفا کرد و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی را هم در پیش گرفت.
رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در کتابی که تازه از او منتشر شده به قدرت پهپادی ایران و همچنین توان موشکی انصارالله یمن اشاره کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ