هاشمی نسب از کوره دررفته و عصبانی در گفت‌وگوی صریح و بی پرده در خصوص اتفاقات اخیر صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس قوه قضاییه گفت: ما مسئولان باید به حرف‌هایی که می‌زنیم عمل کنیم و نباید در عمل به وعده‌هایمان تاخیر وجود داشته باشد.
رییس قوه قضاییه گفت: ما مسئولان باید به حرف‌هایی که می‌زنیم عمل کنیم و نباید در عمل به وعده‌هایمان تاخیر وجود داشته باشد.
سنگربان سابق تیم‌ملی فوتسال که به تازگی در عرصه مربیگری مشغول شده، بی پرده از اتفاقات تیم‌ملی و ماجرای لغو دیدار تیمش در هفته اول لیگ‌برتر می‌گوید.
لئاندرو پریرا با رفتاری حرفه ای و دوستانه از پرسپولیس جدا شد، اتفاقی که به ندرت در فوتبال ایران رخ داده است.
کاپیتان تیم ملی فوتبال نوجوانان معتقد است این تیم می‌تواند در جام جهانی حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.
بازیکن سابق استقلال و سرپرست دو فصل اخیر این تیم، پس از یک فصل جنجالی، امروز در گفت‌وگویی مفصل با خبرنگار ما درباره دلایل ناکامی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی صحبت کرد و همچنین نکات جالبی را در خصوص اعتراضات ریکاردو ساپینتو و حاشیه‌های پیرامون تیم تحت هدایت او به زبان آورد.
سرمربی پیکان واکنش تندی قبل از بازی تیمش با پرسپولیس در لیگ برتر داشت.
بازیکن سابق استقلال انتقادات بابت حضورش در بازی قبلی استقلال در استادیوم آزادی را بی اساس خواند.
پیشکسوت استقلال به عنوان یکی از منتقدان همیشگی این تیم طی سالیان اخیر شناخته می‌شود که معمولا موضع‌گیری‌هایش با جنجال نیز همراه می‌شود.
والیبال ایران، آسیا و حتی دنیا می تواند در سال‌های پیش رو منتظر درخشش یک ستاره جذاب باشد.
مرتضی پورعلی‌گنجی بار دیگر به شایعاتی که پیرامون جدایی او از جمع سرخپوشان منتشر شد، واکنش نشان داد.
جواد خیابانی در گفتگویی که همزمان با پخش بازی فینال جام‌جهانی قطر صورت گرفت،‌ به بخشی از حواشی بحث‌برانگیز درباره ایده‌ها و مواضع وایرالی شده‌اش در فضای مجازی، واکنش نشان داد.
محمدرضا ابوالفضلی، کمک داور ایرانی که در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشت از حرف‌هایی که در گوشی بین فغانی و اتاق VAR در صحنه جنجالی بازی اروگوئه و پرتغال رد و بدل شد، پرده برداشت.
نماینده دائم عربستان در اتحادیه عرب در حاشیه نشست این اتحادیه در کشور الجزایر در گفتگو با شبکه الشرق گفت که ایران همسایه ما است و عربستان همواره برای رسیدن به توافق با ایران دستش به سوی این کشور دراز است؛ توافقی که به موجب آن، آن چه اقدامات بی ثبات کننده ایران در کشور‌های عربی خواند، متوقف شود.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با اشاره نشست‌های ائتلاف مخالفان حزب حاکم گفت:از این‌ها چیزی در نمی‌آید. از این‌ها فقط حرف‌های بی فایده بیرون می‌آید. وی با اشاره به یک بیت از شعر فردوسی به زبان فارسی گفت: نشستند و گفتند و برخاستند.
فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال زنان نصر فردیس ادعای حسین شمس در خصوص پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی را رد کرد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر میراث فرهنگی را مدت‌ها پیش ارائه کردیم و ضرغامی به جای حرف‌هایی که درحیطه کاری او نیست باید کارش را انجام دهد.
ریکاردو ساپنتیو روز یکشنبه با حضور در تمرین تیم ملی فوتبال ایران با کارلوس کی‌روش دیدار و گفتگو کرد.
قهرمان کشتی فرنگی المپیک ریو در واکنش به شایعاتی در خصوص عدم تمدید قرارداد علی ارسلان در صورتی که در مسابقات جهانی بلگراد مدال نمی‌گرفت، گفت: این حرف‌ها واقعی نبود و از روی حسادت مطرح شده است.
مدیرعامل نفت مسجدسلیمان حرف‌های تازه‌ای را در مورد بازی پرسپولیس مطرح کرده است.
کنعانی نقش سیاست‌های مخرب و فتنه انگیزانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و اشتباه محاسباتی بعضی از کشور‌های منطقه در باز کردن پای بیگانگان به معادلات امنیتی منطقه را از مهمترین عوامل بی ثباتی در منطقه دانست و افزود، جای تأسف است که برخی از کشور‌های عضو شورا به جای مسؤلیت پذیری و اصلاح سیاست‌های ناکارآمد و شکست خورده، بر فرافکنی و بیان حرف‌های تکراری و ملال آور اصرار می‌ورزند.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید اگر ورزشگاه دستگردی امکان میزبانی از تماشاگران را ندارد، بنابراین بازی نباید در آن برگزار شود.
فرهاد مجیدی در نخستین مصاحبه مفصل خود پس از جدایی از استقلال، اعلام کرد این تصمیم و حضور در اتحاد کلباء برای او خیلی سخت و دشوار بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ