رییس قوه قضاییه گفت: ما مسئولان باید به حرف‌هایی که می‌زنیم عمل کنیم و نباید در عمل به وعده‌هایمان تاخیر وجود داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل محمدی ادامه داد: مسئولان وقتی می توانند درست برنامه ریزی کنند و امکانات دارند باید به سمت حرفه ای شدن بروند. باید به سمت فراهم کردن زیرساخت ها باشیم نه این که فقط بازی را برگزار کنیم.
رییس قوه قضاییه گفت: ما مسئولان باید به حرف‌هایی که می‌زنیم عمل کنیم و نباید در عمل به وعده‌هایمان تاخیر وجود داشته باشد.
کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال با بیان اینکه باید متن مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای ایران در هفته سوم لیگ ملتها به زبان انگلیسی منتشر شود، از سفر مسئولان فدراسیون به آمریکا انتقاد کرد.
عباس عبدی نوشت: افرادی که روی کار آمده‌اند، احتمالا خیرخواه مردم هستند ولی این مساله ما نیست، آنان باید صلاحیت حرفه‌ای داشته باشند و در عمل نیز قواعد سیاست‌گذاری و اجرایی را نیز رعایت کنند. در این صورت غیرمسوول هستند، به جز این باشند همه آنان مسوول هستند.
ما قبل از اینکه با حرف، چیزی یاد مردم بدهیم باید با عمل یاد مردم بدهیم، اگر مردم عمل صالح ببینند، هم می بینند و هم عمل میکنند، ولی اگر تنها درس صالح بگوییم، ممکن است یاد بگیرند اما کاری از پیش نمی رود.
خزعلی ادامه داد: باید بتوانیم حدود و وظایف خود را بشناسیم که متاسفانه یکی از مواردی است که ضربه آن را می خوریم. ما در اجرا با مشکل روبرو هستیم و در موضوع زنان هم شاید نقض هایی در قانون باشد اما همان قانون هم عمل نمی شود.
مهرداد لاهوتی گفت: یکی از محورهای اصلاح شیوه حکمرانی گسترش ارتباط با دنیاست. ما باید با حفظ ارزش‌های نظام با دنیا ارتباط داشته باشیم. دنیا مثل حلقه‌ای به هم پیوسته است و نمی‌شود آن را جدای از یکدیگر دانست.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: متولیان سیاست خارجی کشورمان باید به حساسیت نفوذ روزافزون رژیم صهیونیستی در کشور‌های اطراف ما توجه کافی داشته باشند. اکنون حلقه محاصره تقریباً کامل است. علاوه بر شرق و جنوب و غرب و شمال غرب، حتی در اقلیم کردستان عراق هم صهیونیست‌ها پایگاه دارند.
رئیس قوه قضاییه گفت:قضات و مسئولان قضایی باید بر اساس عدل، انصاف و قانون‌مداری ، امور را به پیش ببرند؛ محور ما قانون است؛ اگر به سلیقه عمل کنیم ممکن است حجت نداشته باشیم حتی اگر سلیقه ما درست و صواب باشد.
آملی‌لاریجانی پس از شنیدن نظرات و دیدگاه‌های دانشجویان دانشگاه شریف با تاکید بر اینکه ما دنبال شنیدن حرف‌ها هستیم و در این دیدار از جانب خودم صحبت می‌کنم، گفت: این مرزبندی با مسئولان را قبول ندارم. اشکالی در روش کار شما و روش قضاوت و نتیجه‌گیری برخی از شما دیدم.
وی با بیان اینکه طبیعتا در جامعه اختلاف دیدگاه وجود دارد، اظهار کرد: باید زمینه ای فراهم کرد که همه مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. باید دانشجویان به گونه‌ای با مسئولان سخن بگویند که مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. بهتر است در کنار یکدیگر بجنگیم و تلاش کنیم، نه علیه هم.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.
وی با بیان اینکه طبیعتا در جامعه اختلاف دیدگاه وجود دارد، اظهار کرد: باید شرایطی را فراهم کرد که همه مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند؛ باید دانشجویان به گونه ای با مسئولان سخن بگویند که مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. بهتر است در کنار یکدیگر بجنگیم و تلاش کنیم نه علیه هم.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.
وزیر صمت در بخش دولم سخنان خود در جلسه استیضاح با بیان اینکه ما باید مسئولان قبلی را در مورد عدم توجه به مس بازخواست کنیم، گفت: برنامه داریم در ۶ سال آینده یک میلیون تن مس تولید کنیم.
رضایی گفت: مسئولان باید با معترضین صحبت کنند و در مقابل پاسخگو باشند. این جوانان آینده سازان مملکت هستند و اگر صحبت‌هایشان شنیده شده و به آن‌ها احترام گذاشته شود تخلیه می‌شوند، اما اگر حرف‌ها شنیده نشود و بی‌توجهی شود آن‌ها هم می‌شکنند. در واقع ما با عملکردمان آن‌ها را عصبی می‌کنیم.
رئیس‌جمهور با تاکید براینکه نخبه باید از تمامی جهات مورد حمایت قرار گیرد و این وظیفه ما مسئولان است، تصریح کرد: امروز شاهد غارت مغزها هستیم.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: از تمامی کسانی که پیگیر حل مشکل ویزا بودند تشکر می کنم، ما کار خود را کرده ایم، حالا نوبت شما است.
ایمانیه بیان داشت: با توجه به اینکه در آستانه نوشتن بودجه هستیم و شهریور موقع نوشتن بودجه‌هاست، درخواست ما این است که مسئولان ذیربط با تمام قوا به بحث بودجه ۱۴۰۲ ورود کنند و به شکل جدی به مسائل فرهنگی هم از نظر نرم‌افزاری و هم سخت افزاری توجه شود.
دبیر کل حزب الله گفت: ما در ۴۰ سال گذشته، در خدمت مردم بودیم، از مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی گرفته تا مسائل سیاسی و خدماتی. باید از برادران سوری و مسئولان جمهوری اسلامی تشکر کنم که سی ۴۰ سال از ما حمایت کردند؛ به ویژه از برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از روز نخست، در اردوگاه‌ها در کنار ما بودند.
انزلی- سرمربی ملوان بندر انزلی با بیان اینکه بازیکنان تیمش هوشمندانه بازی کردند، گفت: مسئولی که در میانه راه بازسازی ورزشگاه تختی ما را رها کرد باید پاسخگوی نبود هواداران باشد.
قالیباف: حضرت آقا در یکی از ملاقات هایشان با مسئولان نظام، مخاطب بایدها را تعیین کردند که اکنون مخاطب این بایدها ما هستیم. ما حق نداریم کار را به جای دیگری ارجاع دهیم. ما هستیم که باید موضوعات را حل کنیم.
عضو شورای شهر تهران گفت: این هشدار را به مسئولان و مردم می‌دهیم که اگر فکر چاره‌ای نباشند فردای ما غمگین می‌شود و بر همین اساس باید فضای مجازی خود را مدیریت کنیم .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ