رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با اشاره نشست‌های ائتلاف مخالفان حزب حاکم گفت:از این‌ها چیزی در نمی‌آید. از این‌ها فقط حرف‌های بی فایده بیرون می‌آید. وی با اشاره به یک بیت از شعر فردوسی به زبان فارسی گفت: نشستند و گفتند و برخاستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در کنفرانس خبری با همتای سعودی خود در ریاض با اشاره به سفر‌های منطقه‌ای خود از کلمه خلیج فارس استفاده کرد که مترجم جلسه نیز این کلمات را تکرار کرد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
یک پرنده در اقدامی عجیب با برگ مشغول درست کردن دم برای خودش است./خبرآنلاین
استفاده از چتر روش جالبی که باعث جلوگیری از آسیب شدید به هواپیما و خلبان می‌شود./روزنامه ایران
با استفاده از ربات‌های هوشمند تمیزکننده، بام خانه‌ی خدا تمیز شد.
روزنامه فرهیختگان نوشت: استفاده از کلمات رکیک، درگیری با مرد نامحرم، حمله به مأمور نیروی انتظامی، تمرد و سرپیچی از دستور مأمور قانون، کشف حجاب و‌... مدعایی بر این حرکت سخیف و دور از شأن یک تجمع قانونی و مطالبه‌گرانه است.
یک خودرو پرنده بر فراز «رودخانه زرد» در منطقه خودمختار «هوئی نینگ‌شیا» واقع در شمال غرب چین پرواز می‌کند. این خودرو پرنده قرار است مسافران را از این رودخانه عبور دهد. در حال حاضر از قایق‌های سنتی و سیم بکسل برای انتقال مسافران از این رودخانه استفاده می‌شود.
شرکت بیوفاسه در سال ۲۰۱۴ توسط اسکات مونگویا تاسیس شد. این اقدام پس از کشف وجود زیست‌پلیمری در هسته آووکادو مشابه با پلیمر موجود در ذرت صورت گرفت.
استفاده از سیستم های خورشیدی، برنامه اصلی کوزوو برای حذف تدریجی زغال تا سال 2050 است.
مجری برنامه سلام تهران پس از صحبت با کارگر هفت تپه خطاب به مسئولان گفت: یکماه از این حقوق تصویب شده کارگران استفاده کنید ببینید چند روز تمام میشود.
آنچه که مدت‌هاست در نواحی مختلف عرصه‌های جنگلی مازندران با آن مواجه هستیم، تحمیل پایان زندگی بر درختی که ریشه در خاک دارد، سناریوی تلخ منفعت طلبان برای منابع ملی در مازندران شده و مواجه شدن با درختانی که به دست انسان آسیب دیده‌اند تا پس از مدتی خشک و از بین روند، فاجعه زیستی را عمیق‌تر ترسیم می‌کند.
یک نوجوان با استفاده از چند بطری و رودخانه باربیکیویی ساخت که توانایی پخت مرغ بریان را داشته باشد.
یک نوجوان با استفاده از چند بطری و رودخانه، باربیکیویی ساخت که توانایی پخت یه مرغ بریان خوش پخت را داشته باشد.
‌فردی، تصاویر زیبایی را با استفاده از دوربین آیفون از تالاب انزلی ثبت کرد.
پلیس ژاپن اتوبوسی جالب برای چینش سریع موانع ترافیکی را وارد فاز عملیاتی کرده است تا بار ترافیک خیابان‌ها و بزرگراه‌های خود را کمتر کند.
از اردوغان پرسیدند که نظرت درمورد ائتلاف مخالفانت چیست، که درپاسخ ضرب المثلی به زبان فارسی میگوید: نشستند و گفتند و برخاستند.
دهکده دوروتیا حدود 500 نفر جمعیت دارد که سالانه 1600 تُن تره فرنگی برای خرده مالکان تولید می‌کند.
امدادگران ژاندارمری ترکیه با استفاده از دوربین تصویربرداری حرارتی شهروندان زنده زیر آوار را می‌توانند شناسایی کنند.
به دلیل نادر بودن این قارچ در طبیعت و همچنین مشکلات پرورش آن در آزمایشگاه، کارشناسان قبلاً قادر به تولید کافی از آن برای آزمایش بر روی بیماران نبودند. اما تیم تحقیقاتی آکسفورد امیدوار است که با کشت موفقیت‌آمیز قارچ‌ها در آزمایشگاه به همان شیوه‌ای که در طبیعت رشد می‌کند، دانشمندان بتوانند این ترکیب را به‌طور مؤثرتر و اقتصادی‌تر برای استفاده به عنوان درمان سرطان در آینده تولید کنند.
در جریان بازی روز شنبه دو تیم بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در لیگ فوتبال زنان پرتغال اتفاقی تاریخی به ثبت رسید و داور این بازی در دقیقه 45 در حالی که بنفیکا با نتیجه 3 بر صفر از میهمانش پیش بود، به پزشکان دو تیم به خاطر کمک به هواداری که روی سکوها حالش بد شده بود، کارت سفید نشان داد. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال است که داوری در جریان بازی از کارت سفید استفاده می‌کند.
فرهاد نیلی در برنامه شیوه گفت: نزدیک به ۱۸۰ کشور در دنیا داریم که مسائلی مانند ما روی میزشان هست. ۱۸۰ تجربه داریم. غیر از کشور‌هایی که انتهای جدول هستند دیگران یک تجربه همگرا شده در استفاده از دانش دارند. ما در اکثر مسائل مانند تورم و رشد اقتصادی انتهای جدول هستیم. چرا اصرار داریم از تجربه جهان استفاده نکنیم؟ جوانانی می‌آوریم که سرخوش هستند و خیلی خوشحال‌اند که رییس جمهور به حرفشان گوش می‌دهد. کشور را گروگان این چیز‌ها نگیرید.
دروازه‌بانی با استفاده از یک ربات چهارپا کار چالش برانگیزی است، زیرا نیازمند ترکیب حرکات دینامیکی زیاد با دریافت دقیق و سریع توپ است. ربات باید در برابر توپ به سرعت در زمانی کوتاه‌تر از یک ثانیه واکنش نشان دهد.
استفاده از پهپاد توسط نیرو‌های ارتش اوکراین در حمله به مواضع ارتش روسیه روز به روز افزایش پیدا می‌کند.
در جلسه‌ی ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مصوب شد که از نیرو‌های باتجربه و حتی بازنشسته آموزش‌ و پرورش برای تدریس در مقاطع ابتدایی و متوسطه استفاده شود.
مهندسان دانشگاه UNSW سیدنی به تازگی یک سیستم تشخیص حریق جدید طراحی کرده اند که می‌تواند با نظارت بر تغییرات سیگنال‌های وایفای به نجات جان انسان‌ها کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ