پیشکسوت استقلال به عنوان یکی از منتقدان همیشگی این تیم طی سالیان اخیر شناخته می‌شود که معمولا موضع‌گیری‌هایش با جنجال نیز همراه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید حسینی حسینی می‌گوید هواداران با این وضعیت نباید به فصل آینده استقلال امیدوار باشند. سید حسینی حسینی می‌گوید هواداران با این وضعیت نباید به فصل آینده استقلال امیدوار باشند.
گزارش اختصاصی ورزش سه از بعد از ظهر شلوغ مقابل باشگاه استقلال، هوادارانی که به دنبال یک خبر بزرگ به شمال غرب تهران آمده بودند.
کالیدو کولیبالی، خرید جدید الهلال، با انتشار یک توئیت از هواداران تیم سابقش خداحافظی کرد.
قوهای انزلی در جستجوی اولین سه امتیاز بعد از ده هفته بدون پیروزی، روی هواداران در ورزشگاه خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند
خولن لوپتگی، سرمربی ولورهمپتون، بعد از شکست سنگین مقابل برایتون از هواداران عذرخواهی کرد اما از آنها خواست تا تغییرات مثبت تیمش را فراموش نکنند.
محمدجواد رحیمی، مدیرعامل هوادار می‌گوید این باشگاه پروسه ساختارسازی را انجام می‌دهد و قرار نیست از بعد از دو، سه سال از گردونه خارج شوند.
سرمربی پرسپولیس بعد از کسب برد مقابل سپاهان گفت به زودی با هواداران در مورد برخی مسائل صحبت می‌کند.
منچستریونایتد برای اولین بار طی 11 سال گذشته قیمت بلیت های فصلی خود را افزایش می دهد.
پپ گواردیولا بعد از پیروزی مقابل استون‌ویلا و رسیدن به سه امتیازی آرسنال صدرنشین به تمجید از شاگردانش پرداخت.
یکی از جنجالی ترین و پر هیجان ترین دربی های تاریخ قبل از دقیقه 90به پایان رسید، نبردی که هواداران را در ورزشگاه به مرز جنون رسانده بود.
بعد از شکست سه بر صفر مقابل برایتون و ادامه روند ناامید کننده لیورپول، یورگن کلوپ چاره‌ای نداشت جز این که نزد هواداران تیمش رفته و شخصا از آن‌ها عذرخواهی کند.
سرمربی لیورپول بعد از شکست سنگین مقابل برایتون از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.
هافبک نساجی معتقد است که این تیم استحقاق کسب هر سه امتیاز بازی مقابل هوادار را داشت.
داور بین المللی فوتبال ایران در شرایطی که هنوز سه مرحله دیگر از جام جهانی در قطر باقی مانده، نتوانست جواز ادامه حضور و قضاوت در این رقابت‌ها را کسب کند و طی پیامی بابت این موضوع از هواداران فوتبال ایران عذرخواهی کرد.
داور بین المللی فوتبال ایران در شرایطی که هنوز سه مرحله دیگر از جام جهانی در قطر باقی مانده، نتوانست جواز ادامه حضور و قضاوت در این رقابت‌ها را کسب کند و طی پیامی بابت این موضوع از هواداران فوتبال ایران عذرخواهی کرد.
با وجود ناکامی در درخشش مقابل پرتغال هم، گو سونگ چو همچنان ستاره اول فوتبال کره در روز‌های اخیر است!
ستاره انگلیس و منچسترسیتی در اواخر بازی مقابل ایران در حالی که سه شیرها در بازی مقابل ایران پیشتاز بودند وارد زمین شد و پس از گلزنی پیامی تکان دهنده و جذاب برای یک هوادار با شادی گل خود فرستاد.
ریکاردو ساپینتو بعد از گذشت سه هفته محرومیت مقابل هوادار می‌تواند روی نیمکت استقلال بنشیند.
واکنش عجیب و زشت هواداران شالکه به مصدومیت مارکو رویس، موجب خشم طرفداران دورتموند شده است.
هوادار بعد از شکست در برابر پرسپولیس امیدوار بود در رفسنجان و در برابر مس با ارایه یک بازی رو به جلو به سه امتیاز برسد.
بعد از یک فصل دشوار اکنون یحیی گل‌محمدی در همان مسیری قرار گرفته که همه هواداران پرسپوليس از وی انتظار دارند؛ روحیه برتری طلبی و پیروزی.
اگر جایگاهی که برای هواداران زن در نظر گرفته شده بود ۵۰۰ نفر باشد حداقل سه برابر این تعداد برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه آمده‌اند.
مهاجم تاجیک نفت آبادان 48 ساعت بعد از عقد قرارداد در اولین حضور خود در ترکیب زردپوشان یک گل سرنوشت‌ساز به ثمر رساند.
بالاخره آرزوی هوادران فوتبال به واقعیت پیوست و بعد از فروش سهام دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس ، گشایش نماد استقلال بعد از توقف در دستور کار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ