مدیرعامل نفت مسجدسلیمان حرف‌های تازه‌ای را در مورد بازی پرسپولیس مطرح کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار علایی در گفت‌وگویی اظهار داشت: مسئله هسته‌ای را ببینید! آخر دولت روحانی می‌توانستند تصمیم بگیرند و مسئله را تمام بکنند، نکردند
هاشمی نسب از کوره دررفته و عصبانی در گفت‌وگوی صریح و بی پرده در خصوص اتفاقات اخیر صحبت کرد.
رئیس‌جمهور اوکراین در گفت‌وگویی تلویزیونی دلایل اصلی شکست ضدحملات ارتش این کشور را توضیح داد.
رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگویی اختصاصی با شبکه سی‌ان‌ان تأیید کرد که واشنگتن در ادامه ارسال مداوم تسلیحات نظامی به کی‌یف تصمیم گرفته ارتش اوکراین را با بمب‌های خوشه‌ای تجهیز کند.
علی پروین در گفت‌وگویی در تجمجید از لیونل مسی گفت: بعد از مرگ مسی باید مغزش را در بیاورند و روی آن تحقیق کنند ببینند داخلش چه چیزی است.
رئیس‌جمهور اوکراین در گفت‌وگویی اعلام کرد که ضدحملات ارتش این کشور به‌زودی آغاز می‌شود و مدعی شد در این عملیات‌های شبه‌جزیره کریمه به اوکراین بازگردانده خواهد شد.
به نظر می‌رسد زمان دایر کردن لاین ویژه «کتابخانه افروغ» در یک کتابخانه عمومی فرا رسیده است. کتابخانه‌ای که یاد او را در اذهان خوانندگان زنده نگه دارد. اما شاید مهم‌تر این باشد که الگوی رفتاری افروغ معیار قرار گیرد و هشدار‌های او نسبت به اکنونیت و آینده جامعه ایرانی مورد توجه قرار بگیرد
مدیرعامل پرسپولیس گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگاران پس از باخت تیم‌شان داشت.
مارکا فاش کرد که پس از تساوی خانگی رئال در دربی برابر اتلتیکو، فلورنتینو پرز بسیار ناراحت بود و گفت‌وگویی طولانی با کارلو آنچلوتی داشت.
هافبک استقلال شایعات مطرح شده درباره خودش و میزان آسیب‌دیدگی ای که برایش پیش آمده تکذیب کرد.
جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، در پایان مسابقه و شکست ۵-۲ تیمش مقابل رئال، با گزارشگر بی تی اسپورت گفت‌وگوی کوتاهی داشت.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی به ابهامات پیرامون تیم فوتبال باشگاه پاسخ داده است.
یکی از جالبترین صحنه‌های بازی روز گذشته استقلال و نفت مسجدسلیمان نجات دروازه فداکارانه مدافع بی نام و نشان تیم میهمان بود.
مصطفی ملکیان گفت: هر گفت‌وگویی که بخواهد صورت بگیرد یا باید براساس «عقلانیت» باشد یا «اخلاق» یا «قانون» و وقتی حکومت قائل است که ایدئولوژی و حتی سخنان خردستیزشان را هم باید بپذیریم، «ما» نمی‌توانیم با آن‌ها گفتگو کنیم. من می‌گفتم، چون آن‌ها برای ایدئولوژی، حق وتو قائل هستند نسبت به عقلانیت، راه گفتگو بین ما بسته است وگرنه اگر خودِ ایدئولوژی، محل بحث قرار بگیرد با عقلانیت می‌شود نشان داد که آن ایدئولوژی خطاست.
​روزنامه شرق در گفت‌وگویی با یک عضو شورای شهر به حاشیه های داماد زاکانی در شهرداری تهران پرداخته است.
همچنین رابرت مالی روز شنبه در اجلاس «گفت‌وگوی مدیترانه» در رم ادعا کرد: «دیپلماسی هنوز راهی برای پرداختن به مسائل ایران است؛ اما این کشور در ماه اوت با طرح درخواست‌‌‌های خارج از موضوع، پیشنهاد احیای توافق هسته‌‌‌ای را نپذیرفت.»
فرشاد کرمی در گفت‌وگویی به بررسی عملکرد تیم ملی برابر انگلیس پرداخت.
سیدمحمد حسینی در گفت‌وگویی درباره برخی اخبار مبنی بر احتمال تغییر وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تغییر وزیر راه و شهرسازی جدی است و قرار است دولت یکشنبه هفته آینده گزینه پیشنهادی را در نامه‌ای به مجلس معرفی کند.
سیدمحمد حسینی در گفت‌وگویی درباره برخی اخبار مبنی بر احتمال تغییر وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تغییر وزیر راه و شهرسازی جدی است و قرار است دولت یکشنبه هفته آینده گزینه پیشنهادی را در نامه‌ای به مجلس معرفی کند.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به تلاش بی وقفه دشمن برای ویرانی ایران اسلامی گفت: شاهد یک جنگ تمام عیار ترکیبی علیه مردم ایران هستیم، اما آن‌ها همواره از استقامت و پایمردی این ملت بزرگ شکست خورده اند و این بار نیز مایوس خواهند شد.
متهم در گفت‌وگویی ماجرای این دزدی جنجالی را اینطور روایت کرده بود: من و همدستم با موتور سمت بالای شهر گشت می‌زدیم تا سوژه پیدا کنیم. این خودروی ۲۰۶ را دیدیم. دوستم گفت برو و از راننده‌اش سرقت کن. من هم رفتم و با تهدید قمه، گوشی او را سرقت کردم و برگشتم. یادم نمی‌آید که دقیقا به آن دختر چه گفتم، ولی یادم می‌آید که تهدید کردم. او هم خیلی ترسیده بود. بعد بلافاصله رفتم آنطرف اتوبان و با دوستم فرار کردیم. در کل هدف‌مان گوشی و طلا بود.
رئیس‌جمهور بلاروس در گفت‌وگویی با تأکید بر اینکه روسیه قصد استفاده از سلاح هسته‌ای ندارد می‌گوید جنگ هسته‌ای پایان کره زمین خواهد بود.
سرانجام با ابلاغ گمرک ایران، نرخ ۴۲۰۰ از محاسبه حقوق ورودی کنار رفت و نرخ ETS (نرخ نزدیک به بازار) جایگزین آن شد.
باشگاه الاهلی مصر با سرمربی سابق تیم ملی ایران وارد مذاکره شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ