بازیکن سابق استقلال و سرپرست دو فصل اخیر این تیم، پس از یک فصل جنجالی، امروز در گفت‌وگویی مفصل با خبرنگار ما درباره دلایل ناکامی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی صحبت کرد و همچنین نکات جالبی را در خصوص اعتراضات ریکاردو ساپینتو و حاشیه‌های پیرامون تیم تحت هدایت او به زبان آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال با دادن قضاوت به بیژن حیدری عملکرد فنی او در بازی مس رفسنجان و هوادار را تایید کرده است.
آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه ما موظفیم حسینی زندگی کنیم، گفت: ملت حسینی نه بیراهه می‌رود و نه راه کسی را می‌بندد، ملت حسینی نه زیر بار ظلم می‌رود و نه ظلم می‌کند، در دستگاه حسینی، نه اختلاسی هست و نه نجومی، هر چه هست طیب و طاهر است.
علی سامره به عنوان سرپرست باشگاه استقلال و جانشین بیژن طاهری انتخاب شد.
تیم منتخب کشتی آزاد تهران بعنوان نماینده ايران با کسب 2 طلا، 2 نقره و 2 برنز به کار خود در رقابت های بین المللى کشتی آزاد جام استپان سارگسیان پایان داد.
در شرایطی که هیات ژوری رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی، رای به تکرار مبارزه امین طاهری و جان محمدی داد که این اقدام بر خلاف قوانین اتحادیه جهانی کشتی است.
جنب و جوش ریکاردو ساپینتو در کنار خط و به هنگام بازی بیژن طاهری، مدیر تیم استقلال را هم به کاراکتر جدیدی تبدیل کرده است.
به مناسبت سالگرد درگذشت مرحوم ناصر حجازی، امروز مراسمی در بهشت زهرا برگزار شد و سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال با همراهی بیژن طاهری سرپرست تیم بر سر مزار وی حاضر شدند.
صحبت های بیژن طاهری در روزهای گذشته را محمود خوردبین دو دهه قبل برای پرسپولیس به زبان آورده بود.
با اعلام بیژن طاهری ، بازیکن فرانسوی استقلال 8 روز دیگر به ایران برمی‌گردد.
به نظر می‌رسد رقابت بین جواد کریمی و محمد طاهر وادی به اوج خود رسیده است.
بیژن طاهری گفت استقلال بزرگترین قربانی اشتباهات داوری است و کارشناسان زیادی پنالتی این تیم در دربی را تأیید کرده اند.
هرچه به پایان لیگ برتر نزدیک می‌شویم، بیژن طاهری و ریکاردو ساپینتو بیشتر به یکدیگر شباهت پیدا کنند.
ریکاردو ساپینتو در تمرین امروز به بیژن طاهری مدیر استقلال اعلام کرده برای کاهش محرومیت خود عذرخواهی خواهد کرد.
بر اساس اعلام بیژن طاهری، سرپرست تیم استقلال به بازیکنان این تیم، تمرین امروز آبی ها پیش از سفر به تبریز در کمپ ناصر حجازی برگزار می شود.
صنعت نفتی ها بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال از سوی بیژن حیدری به شدت به این داور اعتراض کردند و این اعتراض با سوت پایان بازی هم ادامه داشت.
دکتر طاهره سماوات متخصص قلب و عروق و کارشناس دفتر مدیریت بیماری‌های غیر واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه ۱۲ درصد مرگ‌های ناشی از بیماری‌های قلبی‌عروقی به‌علت آلودگی هوا است و سالانه ۶ میلیون مرگ منتسب به آلودگی هوا در جهان می‌دهد، افزود: بعد از یک ساعت مواجهه انسان با هوای آلوده و حتی دو روز پس از آن، میزان رخداد سکته‌های قلبی ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد که این ذرات اغلب از مصرف سوخت‌های فسیلی و ذرات ناشی از تماس لاستیک اتومبیل‌ها با جاده تولید می‌شوند.
بیژن طاهری، سرپرست تیم استقلال مدعی شده است حمید حاج ملک داور دیدار این تیم در برابر فولاد محروم بوده و نباید بازی دو تیم را سوت می زد.
بیژن طاهری در کنار زمین اعتراض‌های شدیدی به عملکرد تیم داوری مسابقه با فولاد خوزستان داشت.
بیژن طاهری در کنار زمین اعتراض های شدیدی به عملکرد تیم داوری مسابقه با فولاد خوزستان داشت.
ارسلان مطهری پس از تماس بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال امروز به همراه بازیکنانی که از فهرست بازی با مس کرمان خط خورده‌اند، تمرین کرد.
سرپرست استقلال می‌گوید انتظار این باشگاه از داورانی نظیر بیژن حیدری بیشتر است و باید داوران با تمرکز بالا قضاوت کنند.
آیت الله سید مجتبی طاهری خرم آبادی، مدیر مدرسه فقهی امام خمینی(س) قم، با انتقاد از رفتارهای خشن در مقابله با بی حجابی، گفت: هم کسی که این رفتار با او شود حتما ناراحت می شود و اگر خودش هم اعتقاد کوچکی داشته، آن هم از بین می رود و هم کسی که این صحنه ها را ناظر است حتما متنفر می شود.
رونی ۲۰ میلیون پوند برای امنیت خانه‌اش در چشایر انگلیس هزینه کرده تا وقتی در آمریکا مشغول مربیگری است، نگرانی همسر و ۴ پسر کودکش نباشد.
فرهاد مجیدی در لحظه دریافت مدال قهرمانی لیگ از دست مصطفی آجورلو به شدت احساسی شد و اشک هایش درآمد اما این گریه ادامه دار شد و روی شانه های بیژن طاهری تداوم داشت. برخی می‌گویند دلیل گریه مجیدی تصمیم او برای جدایی است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ