فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال زنان نصر فردیس ادعای حسین شمس در خصوص پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه گفت: خبرنگاران شخصیت‌هایی شریف، دغدغه‌مند و کوشا هستند که سعی دارند با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در زمینه‌های مختلف، اثرات نافعی را در اجتماع ایجاد کنند.
دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب چهار مدال طلا، یک مدال نقره و یک دیپلم افتخار در سی‌امین دوره‌ی مسابقات بین‌المللی ریاضی دانشجویان بلغارستان IMC ۲۰۲۳ شدند.
بعد از عدم توافق نیلوفر اردلان و باشگاه پیکان، به احتمال بسیار زیاد، فاطمه شریف جایگزین او روی نیمکت تیم فوتسال زنان پیکان خواهد شد.
تیم پنج‌نفره دانشجویان دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی شریف با کسب پنج مدال طلا و نقره موفق به کسب رتبه برتر چهل و پنجمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور شدند.
نخست‌وزیر پاکستان بازداشت عوامل موثر در درگیری‌های اخیر در این کشور را خواستار شد.
دانشجویان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برای اولین بار از در «مسابقات بین‌المللی موردکاوی اخلاق کسب و کار» IBECC شرکت کردند و موفق به کسب مقام سوم در یکی از دسته ها شدند.
شریک زندگی کریستیانو رونالدو در مورد تمام جزئیات زندگی خود در مستند نتفلیکسش صحبت کرده، اما هواداران تناقض‌هایی در حرف‌های او پیدا کردند.
مدیر تیم فوتبال جوانان ایران با اشاره به اردوی این تیم گفت: با تمام وجود تلاش می شود تا با تمرکز روی عملکرد تیم به حام جهانی برسیم.
سردار شریف گفت: ما مصمم به دفاع از منافع ملی خود و امنیت مردم هستیم ‌و تمام ابزارهای لازم برای انجام این کار را داریم و قبل از هر چیز ما اراده کافی برای دفاع از کشور خود را داریم. ما هیچ هراسی از دشمن نداریم.
سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفتگو با شبکه یمنی المسیره گفت که عاملان حمله ناموفق به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع ایران در اصفهان پاسخ مناسب را دریافت خواهند کرد و پشیمان خواهند شد.
عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه جنایت رژیم صهیونیستی در اریحا بی پاسخ نخواهد ماند، افزود: جنایت های این رژیم هرگز نمی تواند در اراده ملت فلسطین و مقاومت ذره ای خدشه ایجاد کند.
شریف با اشاره نقش قرارگاه سازندگی سپاه در آبادانی کشور بیان کرد: این قرارگاه یک نوع جدید از سدسازی، اتوبان‌سازی، ایجاد پل و ساخت پالایشگاه‌های نفتی را ایجاد کرده که در جهان خاص و زبانزد و بی‌نظیر است ولی به دلیل ضعف در حوزه رسانه قادر نیستیم با غول رسانه‌ای دشمن مقابله کنیم.
مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه صنعتی شریف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رویکرد دانشگاه در برخورد با دانشجویان معترض در وقایع اخیر چیست؟ گفت: ما دانشجوی معترض را از دانشجوی متخلف جدا می‌دانیم. رویکرد دانشگاه صدور مجوز برای تشکل‌های قانونی موجود در دانشگاه برای برگزاری تجمعات قانونی، جلسات مناظره، برنامه‌های تریبون آزاد و … است تا دانشجویان بتوانند در چهارچوب ضوابط و مقررات موجود و بدون واردکردن آسیب به خود و دیگران، حرف خود را بزنند و حرف دیگران را بشنوند و بنیان فکری خود را رشد دهند.
زاکانی در دانشگاه شریف: شماها گروه فشارید / بشین بابا مرد حسابی! / آنقدر غیرت داشتم بروم دادگاه؛ شما حاضرید یک سیلی بخورید؟ / خائن کسی‌ست که از محیط دانشگاه استفاده کرده و به ارکان نظام فحش می‌دهد / من فاسدم؟ / مرد حسابی، حرف‌های دلت را در اینترنت خواندی و اینجا تکرار می‌کنی؟ / قصه تعریف می‌کنید برای کسی که با واقعیت‌ها طرف است و به جنگ مفسدین رفته؟ / یک عمر است دارید داد می‌زنید / با «گروه فشار» کسی به جایی نمی‌رسد
سرمربی تیم فوتسال بانوان نصر فردیس به فکر جبران نتایج از دست رفته مسابقات سوپر لیگ است.
آملی‌لاریجانی پس از شنیدن نظرات و دیدگاه‌های دانشجویان دانشگاه شریف با تاکید بر اینکه ما دنبال شنیدن حرف‌ها هستیم و در این دیدار از جانب خودم صحبت می‌کنم، گفت: این مرزبندی با مسئولان را قبول ندارم. اشکالی در روش کار شما و روش قضاوت و نتیجه‌گیری برخی از شما دیدم.
دو عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف موفق به ثبت دومین اختراع خود با عنوان "پردازنده نوری قابل تنظیم" در سیستم پتنت آمریکا «USPTO»، مشهورترین سیستم‌ ثبت اختراع در جهان شدند.
هر گونه تغییر در نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان کارشناسی نوورود حداقل سه روز قبل از تغییر از طریق کانال آموزش اعلام خواهد شد.
رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اتفاقات ناگوار اخیر در این دانشگاه گفت: درخواست ما قبول اشتباهی است که انجام شده. عمده دانشجویانی که آزاد شدند، پرونده باز قضایی نخواهند داشت ولی تلاش می‌کنیم مسیر رسیدگی به پرونده‌های باز قضایی را به داخل دانشگاه بیاوریم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت ادامه داد: هر شنبه فراخوان می‌دادند، اما به جایی نرسیدند. بعد خواستند با ساختن اتفاقاتی مانند حوادث دانشگاه شریف، مردم را تحریک کنند. در این حادثه، عده‌ای دانشجو و دانشجونما حرف‌های مستهجن زدند و نیرویی هم عصبانی شد و کاری کرد و دشمن همین را بهانه کرد. عملیات‌های کشته‌سازی در اردبیل و کرج نیز از دیگر اقدامات دشمن بود. بعد هم که از کردستان عراق و شرق کشور حملات مسلحانه‌ای انجام دادند. دشمن تمام تلاش خود را کرد، اما اهدافش محقق نشد.
تمامی دانشجویان دانشگاه شریف که در حاشیه تجمعات دانشگاه دستگیر شده بودند، آزاد شدند.
منچستریونایتد در هفته دوم لیگ اروپا موفق شد شریف مولداوی را در یک بازی خارج از خانه با نتیجه 2-0 شکست دهد.
پرستو شریف زاده به عنوان سرپرست معاونت پایش و کنترل عملکرد قضائی مرکز حقوقی شهرداری تهران منصوب شد.
سردار رمضان شریف گفت: اندک نفراتی داخل کشور در میدان دشمن بازی می‌کنند، در روز‌های شهادت امام حسین (ع) به یک سردار ولایی که بیش از ۴۰ سال سابقه مجاهدت و رزمندگی در خط مقدم اسلام دارد، توهین شد و فکر می‌کنند با این جسارت می‌توانند خودشان را بزرگ کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ