کاپیتان تیم ملی فوتبال نوجوانان معتقد است این تیم می‌تواند در جام جهانی حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام رسمی تاج؛ قرارداد امیر قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی 2026 خواهد بود
انسیه خباز مافی‌نژاد، داور بین‌المللی فوتبال ایران، پس از غیبت در رقابت‌های جام جهانی زنان از داوری خداحافظی کرد.
ستاره خط حمله فوتبال ایران در آخرین حرفهایش اعتراف کرد که مشکلات زیادی با سرمربی اسبق تیم ملی داشته است.
ژرژ ژسوس، سرمربی باتجربه پرتغالی که به تازگی کار خود را در فنرباغچه به پایان رسانده، می‌گوید اکنون به دنبال تحقق رویای حضور در جام جهانی است.
کریم بنزما وعده داد که در مورد حرف‌های اخیر دیدیه دشان و دلیل اصلی از دست دادن جام جهانی ۲۰۲۲ شفاف‌سازی کند.
کریم بنزما وعده داد که در مورد حرف‌های اخیر دیدیه دشان و دلیل اصلی از دست دادن جام جهانی 2022 شفاف‌سازی کند.
سخنگوی فدراسیون کشتی از اقدام باشگاه سپاهان در لغو ناگهانی میزبانی از رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان انتقاد کرد و گفت: اقدام آن‌ها غیر حرفه‌ای بود و به جایگاه کشتی ایران لطمه زد.
بهتزین گلزن هاکی آسیا و جام جهانی آفریقای جنوبی گفت: با وجود این که تا ۴۰ سالگی می‌توانم ورزش حرفه‌ای را دنبال کنم، اما به دلیل بی‌مهری‌ها ترجیح می‌دهم دیگر در هاکی نباشم.
کاپیتان تیم ملی برزیل با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، درباره شرایطی که پس از ناکامی در جام جهانی تجربه می‌کند، صحبت کرد.
جواد خیابانی در گفتگویی که همزمان با پخش بازی فینال جام‌جهانی قطر صورت گرفت،‌ به بخشی از حواشی بحث‌برانگیز درباره ایده‌ها و مواضع وایرالی شده‌اش در فضای مجازی، واکنش نشان داد.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، پس از قهرمانی در جام جهانی، به صحبت‌های کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه واکنش نشان داد.
راجر فدرر، ستاره سوئیسی بازنشسته تنیس، به لیونل مسی بابت کسب عنوان قهرمانی جام جهانی برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود تبریک گفت.
محمدرضا ابوالفضلی، کمک داور ایرانی که در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشت از حرف‌هایی که در گوشی بین فغانی و اتاق VAR در صحنه جنجالی بازی اروگوئه و پرتغال رد و بدل شد، پرده برداشت.
یاسر الشهرانی، بازیکن تیم ملی عربستان، برای اولین بار درباره لحظه مصدومیت خود در دیدار مقابل آرژانتین صحبت کرد.
رونالدو سکوت خود را شکست و در مورد احساسش از حذف در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر صحبت کرد.
امسال بازیکنان و هواداران جام جهانی شاهد انبوهی از فناوری‌های جدید هستند که تاکنون هرگز در هیچ دوره از جام جهانی فوتبال دیده نشده بودند؛ بنابراین جام جهانی قطر ۲۰۲۲ به ویژه از نظر نوآوری‌های فناورانه، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
امسال بازیکنان و هواداران جام جهانی شاهد انبوهی از فناوری‌های جدید هستند که تاکنون هرگز در هیچ دوره از جام جهانی فوتبال دیده نشده بودند؛ بنابراین جام جهانی قطر ۲۰۲۲ به ویژه از نظر نوآوری‌های فناورانه، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
شفر می‌گوید نوسانات ایران در جام جهانی برایش قابل هضم نبوده و شگفتی این جام برای او عملکرد ایران بوده نه حذف آلمان.
پائولو بنتو بلافاصه پس از سوت پایان دیدار برابر غنا توسط آنتونی تیلور داور انگلیسی با همراهی چند شاگرد خود به عملکرد این داور به شدت معترض شد.
بدرقه بازیکنان تیم ملی به قطر در ازدحام مقابل هتل المپیک به اتمام رسید.
فاجعه شکست در هدفگذاری برای میزبانی تماشاچیان جام جهانی فوتبال، اوایل هفته قبل آشکار شد وقتی جمشید حمزه‌زاده؛ رییس هیات‌مدیره جامعه هتلداران حرفه‌ای کشور گفت که «با وجود تمهیدات برای اسکان و پذیرایی از ۲۰ هزار تماشاچی جام‌جهانی قطر، تاکنون (تا روز ۲۶ مهر ۱۴۰۱ و ۳۳ روز پیش از آغاز جام جهانی قطر) حتی یک رزرو نیز از سوی تماشاگران جام‌جهانی قطر در ایران انجام نشده است.»
زهره هراتیان درباره انتخاب خود به عنوان یکی از نمایندگان پزشکی فیفا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حضور در بازی ایران - آمریکا توضیحاتی ارائه داد.
زهره هراتیان درباره انتخاب خود به عنوان یکی از نمایندگان پزشکی فیفا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حضور در بازی ایران - آمریکا توضیحاتی ارائه داد.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال گفت: با دو بازی خوب مقابل اروگوئه و سنگال نشان دادیم که حرف‌های زیادی برای گفتن در جام جهانی داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ