رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: من نمی‌توانم قول دهم اما حدس من این است که به احتمال خیلی زیاد تا شنبه بعد از ظهر نتایج اعلام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج آزمون مدارس «نمونه دولتی» صبح امروز اعلام شد.
مرکز ارزشیابی نظام آموزش و پرورش در حالی از رفع نقص سامانه در نمایش کارنامه شرکت کنندگان در آزمون‌های استعدادهای درخشان خبر داده است که قرار است نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی هم اعلام شود.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش گفت: ۱۵ درصد از دانش آموزان و داوطلبان امتحانات نهایی به نمرات خود اعتراض داشتند که به این اعتراضات رسیدگی شد.
شماری از داوطبان را بر آن داشته تا با راه اندازی کارزارهایی، از مسئولان بخواهند که نتایج آزمون یاد شده را مطابق وعده‌های داده شده، اعلام نمایند. کارزار‌هایی که یکی از نکات مورد اشاره در آن‌ها این است که ثبت نام مدارس از مدت‌ها پیش آغاز شده و در نتیجه تاخیر در اعلام نتیجه آزمون، ممکن است مدارس خوب پرشوند و جاماندگان از قبولی در مدارس نمونه و تیزهوشان، از ثبت نام در مدارس خوب هم بازبمانند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون مدارس استعداد درخشان و نمونه دولتی امروز (چهارشنبه) اعلام خواهد شد.
مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از اعلام نتایج نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان تا فردا توسط مدارس خبر داد.
ظاهرا مدیران آموزش و پرورش نگرانی چندانی ندارند. فرخ طبری رئیس اداره آزمون‌های مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش می‌گوید: «پیش بینی ما این است که ۱۰ تیرماه تمامی مدارس کشور بتوانند اعلام نتیجه اولیه امتحانات نهایی را انجام دهند.»
ظاهرا مدیران آموزش و پرورش نگرانی چندانی ندارند. فرخ طبری رئیس اداره آزمون‌های مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش می‌گوید: «پیش بینی ما این است که ۱۰ تیرماه تمامی مدارس کشور بتوانند اعلام نتیجه اولیه امتحانات نهایی را انجام دهند.»
فرخ طبری درباره آخرین وضعیت تصحیح اوراق امتحانات نهایی، اظهار کرد: تا این لحظه ۷۶ درصد اوراق کل کشور تصحیح شده است.
۱۰خرداد اعلام نتایج بررسی مدارک باشگاه‌ها
نتایج یک تحقیق از سوی موسسه تست آچتز، نشان می دهد که در ماه مارس سال جاری نرخ تورم در بلژیک از ۲۰ درصد عبور کرده است.
این دومین آزمایش موشک AGM-183 بود که در تاریخ ۱۳ مارس صورت گرفت. آزمایش نخست که در ۹ دسامبر انجام شد بر خلاف رویداد اخیر نتایج موفقیت‌آمیزی داشت.
سخنگوی قوه قضائیه در باره ماجرای مسمومیت در مدارس گفت: ابتدا بهتر است از کلمه بدحالی به جای مسمومیت استفاده کنیم. در استان فارس ۸ نفر بازداشت شده‌اند و مرتبطین احتمالی هم تحقیقات در مورد آن‌ها انجام و نتایج اعلام می‌شود. قوه قضائیه هیچ مسامحه‌ای با سر حلقه‌های احتمالی این موضوع نخواهد داشت و با برهم زنندگان امنیت روان مردم و کسانی که مواد مرتبط با این مسأله را تهیه می‌کنند با قاطعیت برخورد و اشد مجازات بر اساس تصمیم دادگاه خواهند داشت.
وزارت کشور در بیانیه شماره ۴، جزئیات جدیدی از نتایج بررسی‌ها درباره برخی مسائل پیش‌آمده در مدارس منتشر کرد.
وزارت کشور اعلام کرد: در نشست مشترک کمیته علمی وزارت بهداشت ودرمان، بنا به اطلاعات ارائه شده استانداران مرتبط با موضوع و سایر بخش‌های مربوطه، معلوم شد که بیش از ۹۰ درصد ابراز ناراحتی دانش‌آموزان ناشی از اضطراب و نگرانی‌های ایجاد شده در فضای کلاس و مدرسه بوده است.
دکتر دیتر کونتس، متخصص در کلینیک خواب در بیمارستان سنت هدویگ آلمان که هدایت این تحقیق را برعهده داشت، در این باره می‌گوید: «فصلی بودن در همه موجودات زنده این سیاره وجود دارد. اگرچه ما انسان‌ها در طول زمستان تغییر ملموسی را به ظاهر مشاهده نمی‌کنیم، اما فیزیولوژی انسان با احساس 'از نفس افتادگی یا خالی شدن از انرژی' در ماه‌های فوریه یا مارس (اسفند و فروردین) از نو تنظیم می‌شود».
سی‌ان‌ان، مدارک و نتایج تحقیقات یک سازمان انگلیسی و ارتش اوکراین را درباره «افزایش حجم تخریب» یکی از پهپاد‌های شاهد-۱۳۱ ساخت ایران که کلاهک آن در حمله روسیه به منطقه اودسا در اکتبر ۲۰۲۲ عمل نکرده، منتشر کرده است.
اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آموزش محیط زیست در حوزه‌های مختلف باید از مدارس ابتدایی و کتب درسی شروع شود تا ما در سال‌های آینده نتایج مطلوبی را دریافت کنیم.
با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی. تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت نامبرده ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است.
با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت مرحومه مهسا امینی ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است.
معاون وزیر علوم، تحقیقات فناوری افزود: پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بجز دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده برای کسب اطلاعات درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت‌نام از تاریخ ۱۲ شهریور به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا و مر قانون رعایت شود. اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته، باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا شود و مر قانون باید رعایت شود.اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
لئو همیشه لئو است. او هنوز مسی است و تغییری نمی‌کند. مسی همیشه تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند و با تیم سازگار می‌شود. واضح است که امیدواریم همه چیز برای ما سه نفر، برای من، لئو و کیلیان امباپه خوب پیش برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ