فرخ طبری درباره آخرین وضعیت تصحیح اوراق امتحانات نهایی، اظهار کرد: تا این لحظه ۷۶ درصد اوراق کل کشور تصحیح شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سوابق تحصیلی توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام شد و داوطلبانی که سوابق تحصیلی نداشتند یا سوابق آنها ناقص بود در امتحانات نهایی پایه دوازدهم شرکت کردند تا بتوانند سهم 40 درصدی در کنکور سراسری را کسب کنند.
کاظمی گفت: امیدواریم در این آزمون بهترین‌ها از بین جوانان مومن، متخصص، توانمند، انقلابی و خلاق برای بهترین دانش‌آموزان جذب شوند.
کاظمی گفت: امیدواریم در این آزمون بهترین‌ها از بین جوانان مومن، متخصص، توانمند، انقلابی و خلاق برای بهترین دانش‌آموزان جذب شوند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش گفت: ۱۵ درصد از دانش آموزان و داوطلبان امتحانات نهایی به نمرات خود اعتراض داشتند که به این اعتراضات رسیدگی شد.
مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در اطلاعیه ای زمان و نحوه اعلام نتیجه آزمون های نهایی خرداد ۱۴۰۲ را امروز اعلام کرد.
بر اساس اطلاعیه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، نتایج قطعی امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۲، امروز اعلام می‌شود.
مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در اطلاعیه ای زمان و نحوه اعلام نتیجه آزمون های نهایی خرداد ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی ۱۴۰۲ به صورت کارنامه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد.
سازمان آموزش و پرورش اعلام کرد: امروز نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام می‌شود و باید برای دریافت کارنامه به مدرسه محل تحصیل مراجعه کرد.
سازمان آموزش و پرورش اعلام کرد: امروز نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام می‌شود و پس از ثبت اعتراض توسط دانش‌آموز، برگه امتحان برای تصحیح به مصحح چهارم ارسال می‌شود.
مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از اعلام نتایج نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان تا فردا توسط مدارس خبر داد.
ظاهرا مدیران آموزش و پرورش نگرانی چندانی ندارند. فرخ طبری رئیس اداره آزمون‌های مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش می‌گوید: «پیش بینی ما این است که ۱۰ تیرماه تمامی مدارس کشور بتوانند اعلام نتیجه اولیه امتحانات نهایی را انجام دهند.»
ظاهرا مدیران آموزش و پرورش نگرانی چندانی ندارند. فرخ طبری رئیس اداره آزمون‌های مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش می‌گوید: «پیش بینی ما این است که ۱۰ تیرماه تمامی مدارس کشور بتوانند اعلام نتیجه اولیه امتحانات نهایی را انجام دهند.»
نتایج ارزشیابی فعالیت های تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تشریح شد.
نمایندگان ایران در دور دوم مسابقات شطرنج قهرمانی بزرگسالان آسیا در بخش استاندارد به دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست دست یافتند.
روز سوم مسابقات جهانی پرش اسب FEI WORLD CHALLENGE 2023 با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.
انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ترکیه برگزار شد و نتایج انتخابات به صورت تدریجی اعلام می‌شود. در زیر با به‌روز رسانی زمانی، نتایج این انتخابات اعلام می‌شود.
نتایج مرحله اول رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان در اراک مشخص شد.
توضیحات غضنفرآبادی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به نتایج بررسی ادعای گرفتن خودرو شاسی‌بلند توسط نمایندگان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مدیر کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی از اعلام نتایج نهایی نهمین آزمون استخدامی ستاد و سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها تا هفته آینده خبر داد.
زمان ثبت اعتراضات نتایج مرحله اول المپیادهای علمی، از ساعت ۲۰ روز شنبه ۲۰ اسفند تا ساعت ۲۰ روز دوشنبه ۲۲ اسفند خواهد بود.
پورعباس گفت: نمراتی که در نیمه اول اسفندماه اعلام می‌شود نمره خام داوطلبان است؛ هنگامی که سوابق تحصیلی از سوی آموزش و پرورش اعلام شود نمره کل داوطلبان به اطلاع آن‌ها می‌رسد. نمره کل داوطلبان، نمره تراز شده است که شامل ۴۰ درصد سوابق تحصیلی و ۶۰ درصد نمره کنکور داوطلب است.
نتایج انتخابات کمیسیون‌های مربیان، داوران و ورزشکاران فدراسیون کاراته اعلام شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: دستورالعمل رتبه بندی امتیازات ارزشیابی مطالعات بزرگ همگروهی آینده نگر (کوهورت)، با هدف افزایش شفافیت و امکان صحت سنجی اطلاعات مورد بازبینی قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ