مرکز ارزشیابی نظام آموزش و پرورش در حالی از رفع نقص سامانه در نمایش کارنامه شرکت کنندگان در آزمون‌های استعدادهای درخشان خبر داده است که قرار است نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی هم اعلام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: برای متقاضیانی که اطلاعاتشان در سامانه پیش ثبت نام انتخابات مجلس ناقص بوده است، پیامک ارسال می‌شود.
‌روابط عمومی فرودگاه پیام اعلام کرد: علت حادثه سقوط هواپیمای آموزشی نقص فنی بوده است.
ایرباس ۳۰۰-۳۴۰ هواپیمایی آسمان به رجیستر EP-APA که صبح امروز (دوشنبه) از تهران عازم استانبول بود، به دلیل نقص فنی موتور نتوانست به پرواز خود ادامه دهد.
مشهد ـ مدیر روابط‌ عمومی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: مشکل فنی در قطار، منجر به تخلیه مسافری و اختلال چند دقیقه‌ای در سرویس دهی خط یکم متروی این شهر شد.
دماوند- رئیس پلیس راهور دماوند با اشاره به اینکه برخورد تریلر با ۲۱ خودرو در مسیر تهران- دماوند ۵ مصدوم بر جا گذاشت، گفت: این حادثه به علت استفاده مکرر از ترمز و ایجاد نقص رخ داده است.
مسافر هواپیمایی زاگرس گفت: متأسفانه در این مدت نماینده شرکت هواپیمایی سراغ مسافران نیامد و هیچ توضیحی به مسافران نداد، این در حالی است که تعدادی از مسافران از شهرستان‌های استان کرمان به کرمان آمده بودند و برای برگشت و سپس بازگشت روز آینده با مشکل مواجه هستند.
پرواز اهواز - مشهد هواپیمایی آتا به شماره ۵۶۴۰ که از فرودگاه بین‌المللی اهواز به سمت مشهد پرواز کرده بود، دقایقی پس از پرواز به دلیل اعلام هشدار و بنا به تشخیص خلبان و بر اساس استاندارد‌های ایمنی در سلامت کامل به فرودگاه مبدا بازگشته است. تهران-
مسعود درستی درباره حادثه روز گذشته ۲۳ خرداد در ایستگاه متروی شهید بهشتی که ساعت ۱۷:۱۲ در پله برقی رخ داد، گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه در کمیسیون سوانح، دلیل این حادثه، نقص فنی در اتصالات گیربکس پله برقی بوده؛ اما موارد دیگر نیز در دست بررسی است.
سخنگوی هواپیمایی ایران‌ایر گفت: پرواز مشهد- جده به‌دلیل یک نقص فنیِ خاص به جای بازگشت به ایران در فرودگاه مدینه‌النبی فرود آمد.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: اطلاعات مربوط به خودروها را برای جایگزینی کارت‌های بانکی با کارت‌های سوخت در اختیار نداریم.
هواپیمای بوئینگ آسمان که روز گذشته در فرودگاه زاهدان به دلیل نقص فنی زمین‌گیر شده بود، امروز یکشنبه در فرودگاه مشهد دچار همان مشکل شد و نتوانست پرواز مشهد به یزد خود را به موقع انجام دهد.
ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی به نقص فنی سامانه گنبد آهنین در جریان مقابله با حملات موشکی و راکتی مقاومت به شهرک های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه در درگیری اخیر اذعان کرد.
مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: مسافران شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به دلیل نقص فنی امروز این هواپیما در تهران، ساعت ۲۲ امشب از شیراز راهی پایتخت می‌شوند.
نقص فنی موجب شده نتفلیکس از دسترس خارج شود و بیش از ۱۱ هزار کاربر آن در آمریکا نتوانند از این طریق فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند.
هواپیمای کاروان نونهالان فولاد خوزستان در مسیر تهران دچار نقص فنی شد.
هواپیمای کاروان نونهالان فولاد خوزستان در مسیر تهران دچار نقص فنی شد.
شرکت اپل مشکلاتی را که باعث عدم دسترسی به خدمات موسیقی این شرکت شده بود، در بامداد روز سه‌شنبه برطرف کرد.
هکر‌ها توانسته‌اند با استفاده از آسیب‌پذیری امنیتی واحد گرافیکی Mali در تراشه‌های اگزینوس، کاربران مرورگر سامسونگ در محصولات این شرکت را به وب سایت‌های آلوده، هدایت کنند. این مشکل در تمامی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مجهز به تراشه اگزینوس تا قبل از سری گلکسی S۲۲ وجود دارد.
سرپرست روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، از رفع نقص فنی پیش‌آمده در خط یک متروی تهران خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت:برخی از ایستگاه‌های مترو تهران فاقد رمپ برای معلولان، آسانسور و پله های برقی هستند.
بینندگان تلویزنی فقط چند دقیقه از دیدار فولاد خوزستان و ملوان را توانستند نظاره کنند.
براساس گزارش‌ها سالانه ۱۷ هزار نفر جان خود را در تصادفات جاده‌ای از دست می‌دهند. این یعنی ماهانه حدود ۱۴۱۶ و روزانه ۴۷ انسان جان خود را به علت تصادف از دست می‌دهند. سالانه حدود ۳۵ هزار نفر به همین علت نقص عضو می‌شوند. مرگ این تعداد از انسان‌ها در حالی‌ست که به گفته تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور، ۵۰ درصد تصادفات اگر شرایط ایمنی خودرو مطلوب بود، اصلا اتفاق نمی‌افتاد.
مشهد ـ مدیر کل راه آهن خراسان گفت: قطار قم- مشهد بامداد امروز در ایستگاه فریمان به دلیل برودت شدید هوا و نقص فنی در سیستم ترمزها متوقف شد.
وزارت نفت اعلام کرد: یکی از تأسیسات انتقال گاز در شمال کشور، به‌دلیل بروز مشکلی عملیاتی، از سرویس خارج شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ