وزارت کشور اعلام کرد: در نشست مشترک کمیته علمی وزارت بهداشت ودرمان، بنا به اطلاعات ارائه شده استانداران مرتبط با موضوع و سایر بخش‌های مربوطه، معلوم شد که بیش از ۹۰ درصد ابراز ناراحتی دانش‌آموزان ناشی از اضطراب و نگرانی‌های ایجاد شده در فضای کلاس و مدرسه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای تحلیلی به جزئیات بیشتری از پشت پرده حوادث روز‌های اخیر در برخی نقاط کشورپرداخت.
وزارت دفاع سوریه در بیانیه ای از نتایج عملیات هوایی و زمینی موفق نیروهای ارتش این کشور با همکاری نیروهای روس خبر داد.
وزارت کشور عراق روز سه شنبه بیانیه ای درخصوص ورود اتباع خارجی به این کشور در مراسم پر ازدحام و میلیونی مانند اربعین صادر کرد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد : دستگاه دیپلماسی کشور، از ابتدای بحران در سودان، هماهنگی لازم را برای خروج اتباع ایرانی که در آن کشور اقامت دارند به طریق مقتضی انجام داده است.
وزارت خارجه عربستان با صدور بیانیه ای از توافق با دمشق برای شروع بکار اماکن دیپلماتیک متقابل خبر  داد.
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان نوشت: اگرچه در مصاحبه یادشده بر «قابل تقدیر» بودن بیانیه وزارت کشور تاکید شده بود، ولی با توجه به شناختی که از آقای وحیدی برادر مومن و فداکار خویش دارم و طی چند دهه اخیر بار‌ها شاهد اقدامات ایثارگرانه ایشان بوده‌ام، اشاره به این نکته که بیانیه یادشده «دوپهلو به نظر می‌رسد»! شایسته نبود، ضمن آن که دور از انصاف نیز بود. بایسته آن بود و خداپسندانه نیز، که تلاش ایشان و همکاران محترمشان را پاس می‌داشتم. از این روی، خاضعانه از ایشان و همکاران محترمشان پوزش می‌خواهم و امید آن که خدای مهربان نیز عذرم را بپذیرد.
شریعتمداری گفت: کشف حجاب از سوی بسیاری از خانم‌های کشف حجاب کننده ناشی از ناآگاهی و فریب خوردگی آنهاست، ولی این پدیده در مجموع یک حرکت امنیتی است که عبور از خاکریز عفاف را نشانه رفته است و تسامحی که تاکنون نسبت به آن وجود داشته است با هیچ منطق شرعی، قانونی و اخلاقی قابل توجیه نیست.
شریعتمداری گفت: کشف حجاب از سوی بسیاری از خانم‌های کشف حجاب کننده ناشی از ناآگاهی و فریب خوردگی آنهاست، ولی این پدیده در مجموع یک حرکت امنیتی است که عبور از خاکریز عفاف را نشانه رفته است و تسامحی که تاکنون نسبت به آن وجود داشته است با هیچ منطق شرعی، قانونی و اخلاقی قابل توجیه نیست.
وزارت کشور: ضمن تأکید بر غیر قابل تردید بودن حجاب از منظر نظامات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور خاطر نشان می شود که با توجه به پایبندی اکثریت قاطع بانوان و دختران ایرانی به این امر با تأکید مجدد بر لزوم رعایت حجاب در همه اماکن و معابر عمومی و ضمن اعلام حمایت از همه آمران به معروف و ناهیان از منکر در سراسر کشور، دستگاه محترم قضائی، ضابطان و سایر نهادهای ذیربط نسبت به مواجهه با معدود هنجارشکان اقدام خواهند نمود و اجازه تعدی به حریم و هویت مقدس زن مسلمان ایرانی را نخواهند داد.
وزارت کشور در بیانیه شماره ۴، جزئیات جدیدی از نتایج بررسی‌ها درباره برخی مسائل پیش‌آمده در مدارس منتشر کرد.
وزارت اطلاعات در خصوص ماجرای مسمومیت برخی دانش آموزان تعدادی از مدارس کشور، بیانیه‌ای صادر کرد.
وزارت اطلاعات در خصوص مسمومیت برخی دانش آموزان تعدادی از مدارس کشور، بیانیه‌ای صادر کرد.
وزارت کشور با صدور بیانیه‌ای اطمینان خاطر داد موضوع مسمومیت دانش‌آموزان با جدیت در حال پیگیری است و تاکید کرد: سلامت دانش‌آموزان اولویت اصلی همه مسوولان است و برای ایجاد آرامش و تامین آسایش آنان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، مصداق «اقدام تروریستی» است که به نحوی سازمان‌یافته‌ توسط این کشور طراحی و عملیاتی شده است.
کیهان نوشت: روزنامه‌های زنجیره‌ای دیروز در اقدامی هماهنگ با تیتر‌هایی نظیر «روزنامه نگاری جرم نیست»، «روزنامه نگاری را ممنوع کنید»، «دفاع از حیثیت یک حرفه» و... سعی کردند با تخطئه بیانیه دو نهاد رسمی کشور، پادویی برای رسانه‌های ضد انقلاب را «روزنامه نگاری» جا بزنند.
وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای به اقدام امروز این کشور در تعلیق توافقنامه غلات از سوی واکنش نشان داد.
در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه آمده است: بر اساس اطلاعات موجود، محرز شده است که زمینه­‌سازی، مقدمه‌­چینی و نیز بخش مهمی از عملّیات اجرایی آشوب­‌های اخیر توسط سرویس‌­های جاسوسی بیگانه در قالب بسته‌‌ای طراحی و به­‌واسطه برخی گروه‌­ها و شبکه‌­های مرتبط با آن­ها به روش­های مختلف درون کشور پیاده­سازی شده است.
وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه‌ای مشترک نقش مداخلات آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور را تبیین کردند.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی؛ پلیس امنیت ساز و مردمی را مظهر اقتدار کشور و موجب افتخار ملت عظیم‌الشأن ایران دانست.
در واکنش به بیانیه مداخله جویانه وزارت امور خارجه فرانسه، روز گذشته کاردار سفارت فرانسه در نبود سفیر این کشور، توسط رئیس اداره دوم اروپای غربی به وزارت امور خارجه احضار شد.
وزارت کشور با صدور بیانیه ای از حضور میلیونی مردم در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) و در محکومیت اغتشاشگران اخیر تقدیر کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه غیرسازنده و خلاف حسن نیت سه کشور اروپایی در مورد مذاکرات رفع تحریم، گفت: باعث تعجب و تأسف است که اقدام به صدور چنین بیانیه‌ای می‌کنند.
وزارت کشور عراق امروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: شبکه های اجتماعی خبری با این محتوا منتشر کردند که سه زائر ایرانی یک عراقی را در منطقه طویریج مورد تعدی قرار داده که بر اثر آن این عراقی کشته شده است.
وزارت کشور عراق با صدور بیانیه ای به شایعه منتشر شده در شبکه های اجتماعی عراق درباره سه زائر ایرانی واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ