دکتر دیتر کونتس، متخصص در کلینیک خواب در بیمارستان سنت هدویگ آلمان که هدایت این تحقیق را برعهده داشت، در این باره می‌گوید: «فصلی بودن در همه موجودات زنده این سیاره وجود دارد. اگرچه ما انسان‌ها در طول زمستان تغییر ملموسی را به ظاهر مشاهده نمی‌کنیم، اما فیزیولوژی انسان با احساس 'از نفس افتادگی یا خالی شدن از انرژی' در ماه‌های فوریه یا مارس (اسفند و فروردین) از نو تنظیم می‌شود».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج یک تحقیق که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد گونه‌ای از کرکس به نام « رُخ‌کرکس آند» می‌تواند بدون حرکت دادن بال‌های خود ساعت‌ها در هوا پرواز کند.
نتایج این تحقیق نشان داد که چنین واکنشی وقتی همه اتم‌ها در ابتدا در وضعیت کوانتومی یکسانی باشند، بسیار سریع‌تر عمل می‌کند. در آخر نیز درست مثل شروع واکنش، تمام مولکول‌ها در وضعیتی مشابه قرار خواهند داشت. این موضوع برای دانشمندان می‌تواند نتایج خوبی را در پی داشته باشد.
دوست داشتن یا متنفر بودن از دیگران خیلی پیش‌پا افتاده اتفاق می‌افتد. می‌توان از کسی فقط به خاطر اینکه همان موسیقی مورد علاقه شما را می‌پسندد خوشتان بیاید و یا بر عکس می‌توان از کسی تنها به خاطر دیدگاهش در مورد شکل زمین متنفر بود.
نتیجه بررسی‌ها بر تعدادی از تحقیقات دهه‌های ۱۳۸۰ و ۱۳۹۰ از وضعیت مصرف مشروبات الکلی نشان می‌دهد در این ۲۰ سال، هم میزان مصرف و هم شدت مصرف مشروب در کشور رو به افزایش بوده است.
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که تعداد کسانی که در انگلیس با کمبود غذا مواجه هستند روز به روز در حال افزایش است.
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که بالا رفتن قیمت کالاها در فروشگاه‌ها باعث شده تا مردم آلمان از خرید اقلام موردنیازشان صرف نظر کنند.
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد نزدیک به نیمی از صهیونیست‌هایی که به خارج سفر کرده اند قصد بازگشت به اراضی اشغالی را ندارند.
نتایج یک تحقیق از سوی موسسه تست آچتز، نشان می دهد که در ماه مارس سال جاری نرخ تورم در بلژیک از ۲۰ درصد عبور کرده است.
نتایج تحقیق جدید محققان مرکز اپیدمیولوژی چاقی در دانشگاه کلرادو آنشوتز در آمریکا نشان می‌دهد ۹۰ درصد زنان باردار مواد مغذی کافی را در طول بارداری تنها از طریق غذا دریافت نمی‌کنند و باید دنبال مکمل‌ها برای پر کردن این کمبود باشند.
پژوهشی که بر روی بیش از ۷۰۰ هزار زن در ایالات متحده و اروپا انجام شد، نشان داد در افرادی که تابع رژیم غذایی مدیترانه‌ای هستند، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و مرگ ۲۵ درصد کمتر است.
نتایج تحقیق کنونی نشان داد که پچ‌های فلفل قرمز تند می‌توانند به کاهش درد در بیماران دیابتی مبتلا به آسیب عصبی کمک کنند. پچ‌ها حاوی کپسایسین، ماده تند فعال موجود در فلفل قرمز هستند و می‌توانند اعصاب آسیب دیده در پای افراد مبتلا به دیابت را التیام بخشند. در برخی موارد، آسیب عصبی درمان نشده می‌تواند به عوارض جدی تبدیل شود که نیاز به قطع عضو دارد.
نتایج یک مطالعه برخلاف دهه‌ها تحقیق علمی است که نشان می‌دهد شیرین کننده‌های کم کالری مانند اریتریتول بی خطر هستند همان طور که مجوز‌های نظارتی جهانی برای استفاده از آن در مواد غذایی و نوشیدنی‌ها نشان می‌دهد
نتایج تحقیق کنونی نشان داد که بین نحوه راه رفتن یک فرد و شخصیت وی رابطه وجود دارد.
شاویت توضیح داد: «چیزی که دیدیم این است که اسید گلیوکسیلیک می‌تواند جذب پوست شود و وقتی وارد جریان خون شد می‌تواند به اگزالات [مولکول‌های کوچکی که توانایی تشکیل بلور دارند]متابولیزه شود، سپس به کلیه‌ها رفته و باعث آسیب شود. اگزالات یک مولکول طبیعی است که مقادیر بیش از اندازه آن می‌تواند باعث نارسایی کلیه شود.»
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که واکنش بین پلی‌فنل‌ها و پروتئین‌ها در برخی از نوشیدنی‌های قهوه با شیری که ما مطالعه کردیم اتفاق می‌افتد. در واقع، واکنش آنقدر سریع اتفاق می‌افتد که اجتناب از آن در هر یک از غذاهایی که تاکنون مطالعه کرده‌ایم سخت بوده است.
انزوای اجتماعی و تنهایی از عوامل رایجی هستند که در سلامت قلب و عروق و مغز مؤثر شناخته شده‌اند. فقدان ارتباط اجتماعی، با افزایش خطر مرگ زودرس [به هر دلیلی]، به خصوص در مردان، مرتبط است. انزوا و تنهایی با افزایش نشانگر‌های التهابی ارتباط دارد و افرادی که از نظر اجتماعی ارتباط کمتری با دیگران دارند، احتمال دارد بیشتر علائم فیزیولوژیکی استرس مزمن را تجربه کنند.
نتایج یک تحقیق حاکی از آن است که افزایش تورم باعث شده تا مردم انگلیس مصرف غذای خود را کم کنند.
نتایج تحقیق جدید نشان می‌دهد که مصرف نوشیدنی‌های انرژی‌زا می‌تواند افراد جوان و سالم را در معرض خطر افزایش ضربان قلب نامنظم و بیماری‌های قلبی کشنده همچنین فشار خون بالا قرار دهد.
نتایج تحقیق جدید نشان داد که غذا خوردن در اواخر روز با گرسنگی بیشتر در یک دوره ۲۴ ساعته مرتبط است.
نتایج یک تحقیق درباره قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار الجزیره که در آن بر عمدی بودن قتل وی توسط رژیم صهیونیستی تاکید شده است، در اختیار دیوان کیفری بین المللی قرار گرفت.
نتایج حاصل از یک تحقیق جدید که مطالعه‌ای روی ۴۱ زن کره‌ای بود و همه آنان فشار خون بسیار بالایی داشتند، نشان داد بالا رفتن از پله‌ها فشار خون را کاهش و قدرت پا را افزایش می‌دهد. نیمی از افراد شرکت‌کننده چهار بار در هفته بین ۲ تا پنج بار در روز از پله‌ها بالا رفتند.
نتایج تحقیق جدید محققان دانمارکی نشان می‌دهد که افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ در صورت مصرف ایبوپروفن یا نوع دیگری از دارو‌های ضد التهابی غیراستروئیدی ممکن است به‌طور قابل‌توجهی با خطر نارسایی قلبی مواجه شوند.
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که در نتیجه جنگ اتمی احتمالی بین آمریکا و روسیه، بیش از پنج میلیارد نفر به دلیل قحطی جان خود را از دست خواهند داد.
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که در نتیجه جنگ اتمی احتمالی بین آمریکا و روسیه، بیش از پنج میلیارد نفر به دلیل قحطی جان خود را از دست خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ