اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آموزش محیط زیست در حوزه‌های مختلف باید از مدارس ابتدایی و کتب درسی شروع شود تا ما در سال‌های آینده نتایج مطلوبی را دریافت کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از تشکیل کارگروه ویژه حفاظت از محیط زیست در آموزش و پرورش و افزوده شدن ۲ واحد دانشگاهی برای همه دانشجویان در زمینه محیط زیست خبر داد.
یزد- رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر یزد بر ضرورت تقویت آموزش های تفکیک از مبدا زباله برای کاهش تولید زباله و هزینه های جمع آوری آن تاکید کرد.
طی مراسمی با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی از کتاب «شناخت تنوع و پوشش گیاهی ایران» رونمایی شد.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم توجه به موضوعات حفاظت و آموزش در فعالیت باغ‌های وحش تاکید کرد.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری همایش ملی محیط زیست و حق آموزش خبر داد.
ژیلا مهدی آقایی - معاون سابق آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره «ساعت زمین» می‌گوید: ساعت زمین نه فقط یک تمرین کاهش کربن بلکه یک عمل نمادین در ایجاد آگاهی و ترغیب حس مسئولیت‌پذیری محیط زیستی با هدف تشویق مردم، دولت‌ها و مشاغل برای شناسایی رد پای اکولوژیک شان است. با شرکت در رویداد ساعت زمین مردم متعهد می‌شوند که با تغییرات آب و هوایی مبارزه کنند و آینده بهتری برای زمین بسازند.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از مدیران برتر دستگاههای اجرایی در حوزه محیط زیست تقدیر به عمل خواهد آمد.
رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط زیست استان تهران از تشکیل و راه اندازی خانه‌های محیط زیست در پایتخت خبر داد.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از راه اندازی ۱۲۶ خانه محیط زیست در کشور خبر داد.
معاون آموزش و مشارکت های مردمی از آغاز حرکت پویش سفیران محیط زیست در هفته هوای پاک نذر وقت برای طبیعت خبر داد.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت:همایش ملی پوشاک سازگار با محیط زیست کلید خورد.
رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط‌بان با اشاره به ایجاد خانه‌های محیط زیست گفت: این موضوع در بهبود وضعیت محیط زیست شهری و ارتقای توسعه پایدار کمک کند.
رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط‌بان از جذب نخبگان دانشگاهی در مشاغل تخصصی سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد.
چوپان آموزش ندیده ۲۰۰ میلیون تومان در ماه به هزینه‌های سازمان حفاظت محیط زیست افزود!
با توجه به نقش محوری بانوان در خانواده، اولین کارگاه آموزش محیط زیست با موضوع مدیریت پسماند در مبدأ، با حضور مشاورین زنان و خانواده وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی برگزار شد.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با تأسیس رشته محیط‌بانی گامی بنیادی برای تحقق محیط زیست مطلوب برداشته‌ایم.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی از تهیه سند طرح مسئولیت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی در حوزه محیط زیست خبر داد.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت:یکی از رسالت‌های مهم ما ،ایجاد بستری مناسب برای تغییر بنیادین در نظام حکمرانی در حوزه محیط زیست است.
مدیرکل دفتر مشارکت مردمی و مسؤلیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست نقش آموزش و حمایت مسولین را در مدیریت پسماند بسیار مهم ارزیابی کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست را به عنوان رئیس ستاد اربعین منصوب کرد.
نشست خبری معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد و مسولان این سازمان به خبرنگاران پاسخ دادند.
معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دوره سیزدهم جایزه ملی محیط زیست ، امسال توسط معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار خواهد شد.
رئیس مرکز آموزش محیط‌زیست و تربیت محیط‌بان سازمان حفاظت محیط زیست گفت: آموزش اقشار مختلف مردم و مسئولین و آماده‌سازی آن‌ها برای پیشگیری و مقابله با مخاطرات محیط‌زیستی امری لازم است.
رئیس مرکز آموزش و تربیت محیط بانی معاونت آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از مهرماه امسال رشته محیط بانی در دو هنرستان کار و دانش استان خوزستان و فارس راه اندازی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ