محمدعلی عموزاد برادر دوقلوی رحمان عموزاد قهرمان جهان، امشب جمعه در جام کنکورد برای کسب مدال طلا به مصاف گاجی مراد عمراف از روسیه می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت میان ایران و آمریکا برای کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان جهان در حالی است که تنها یک برد ۳ آزادکار ایران در فینال و یک‌ کشتی‌گیر در رده‌بندی، قهرمانی را برای ایران رقم خواهد زد.
گئورگی گوگچلیدزه قهرمان پیشین کشتی جهان مثل حاجی‌مراد گاتسالوف نسبت به درگذشت فرزند نایب قهرمان سال 2007 جهان واکنش نشان داد.
کشتی‌گیر ترکیه‌ای از مسابقات جهانی 2022 بلگراد تا آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی سه کشتی‌گیر ایرانی را شکست داده که تا اینجای کار فقط از بین آنها یک نفر توانست در جام‌جهانی انتقام شکستش را بگیرد.
فرنگی‌کار ایرانی‌تبار عنوان قهرمانی رقابت‌های انتخابی تیم ملی ‌کشتی فرنگی نوجوانان آمریکا را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از آن خود کرد.
ارشک محبی در دور نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل آرش یوشیدا از ژاپن که فرزند جواد اسفنجانی از مربیان ایرانی کشتی در ژاپن است، با نتیجه سنگین ۱۰ بر صفر شکست خورد.
رحمان عموزاد بعد از شکست حریف قزاق، در نیمه نهایی مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار گرفت. او در تایم اول یک امتیاز از حریف ژاپنی‌اش گرفت و در وقت دوم هم از اخطار کم‌کاری، امتیاز عموزاد به دو رسید. حریف ژاپنی که کشتی خوبی مقابل قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲ گرفت، در نهایت فقط دو امتیاز به رحمان عموزاد داد و در ثانیه‌های پایانی با توجه به مدافع بودن کشتی‌گیر ایران یک امتیاز هم به ریوما آنراکیو داده شد. به این ترتیب نماینده کشورمان در یک مبارزه دشوار و نزدیک ۲ بر یک این کشتی را به سود خود تمام کرد و فینالیست شد.
در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی، سه قهرمان ایرانی رنک یک اوزان خود را در اختیار دارند.
از 21 آذر تا 14 اسفند کایل اسنایدر آمریکایی در سه تورنمنت بین‌المللی شرکت کرد و در وزن 97 کیلوگرم سه حریف ایرانی‌اش را شکست داد.
قهرمان وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان که پیش از این تصمیم داشت در مسابقات قهرمانی اروپا کشتی نگیرد، بار دیگر نماینده صرب‌ها در این رقابت‌ها خواهد بود.
گرچه دولت باکو اخیرا به رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر شده است اما تلاش برای مقایسه کردن این اتفاق با عدم حضور ورزشکاران ایرانی مقابل حریفان اسرائیلی در مسابقات بین‌المللی، فاقد اعتبار است‌.
دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جهان به عنوان کشتی‌گیر برتر سال ۲۰۲۲ صربستان انتخاب شد.
علی ارسلان، فرنگی‌کار ایرانی الاصل تیم صربستان، عنوان برترین کشتی گیر این کشور را از آن خود کرد.
علی ارسلان، فرنگی‌کار ایرانی الاصل تیم صربستان، عنوان برترین کشتی گیر این کشور را از آن خود کرد.
کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل تیم ملی صربستان به‌عنوان کشتی‌گیر سال 2022 این کشور انتخاب شد.
۱۱ ورزشکار دیگر برای شرکت در المپیک ۲۰۲۴ پاریس وارد تیم پناهنده‌های کمیته بین‌المللی المپیک شدند.
رحمان عموزاد و کامران قاسم‌پور در جهانی ۲۰۲۲ مدال طلا به سینه زدند و حالا پولش که بیش از ۱۶۰میلیون تومن می‌شود را ماهانه به جیب می‌زنند.
کشتی‌گیر ایرانی دعوت فیلا در تیم ستارگان جهان را رد کرد
مربی مرد طلایی کشتی فرنگی جهان معتقد است علی ارسلان در رقابتهای جهانی صربستان همه را محو کشتی‌های خود کرد و با کسب مدال طلا به آنچه می خواست رسید.
یونس امامی کشتی‌گیری که که در مسابقات قهرمانی جهان در بلگراد شایستگی صعود به فینال و کسب نشان طلا را داشت، با اشتباهات خودش دو بر دو به حریف آمریکایی باخت و به برنز رسید. او هنگام دریافت نشان برنز اشک ریخت و بسیار ناراحت بود
کشتی‌گیران ایرانی الاصل در ترکیب تیم‌های صربستان، آلمان و آذربایجان به سوژه رسانه‌ها در مسابقات قهرمانی جهان تبدیل شده است. علی ارسلان بل دوبنده صرب‌ها فینالیست شد و مقابل غنی‌زاده از آذربایجان کشتی می‌گیرد!
کشتی‌گیران ایرانی الاصل در ترکیب تیم‌های صربستان، آلمان و آذربایجان به سوژه رسانه‌ها در مسابقات قهرمانی جهان تبدیل شده است. علی ارسلان بل دوبنده صرب‌ها فینالیست شد و مقابل غنی‌زاده از آذربایجان کشتی می‌گیرد!
صفحه اتحادیه جهانی با توجه به مدال‌های قبلی این نفرات، شانس آن‌ها را بیشتر از سایر ملی‌پوشان ایران دانسته است و قطعاً نفراتی که در این قاب قرار نگرفته‌اند نیز هر کدام می‌توانند حریفان خود را در بلگراد غافلگیر کنند.
در چارچوب مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان زیر ۲۰سال ، در شرایطی که سعید اسماعیلی با نتیجه ٩ بر ۴ مقابل حریف ژاپنی خود عقب بود در لحظات پایانی با نتیجه ١٣ - ٩ پیروز شد.
امیر رضا معصومی در یک کشتی حرفه‌ای در مقابل کشتی‌گیر آمریکایی پیروز شد و به فینال مسابقات کشتی قهرمانی جهان زیر ۲۰سال راه یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ