یونس امامی کشتی‌گیری که که در مسابقات قهرمانی جهان در بلگراد شایستگی صعود به فینال و کسب نشان طلا را داشت، با اشتباهات خودش دو بر دو به حریف آمریکایی باخت و به برنز رسید. او هنگام دریافت نشان برنز اشک ریخت و بسیار ناراحت بود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره ایرانی اتحاد کلباء علی‌رغم نمایش درخشان مقابل شارجه نتوانست مانع از شکست تیمش شود.
در رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان دو کشتی‌گیر ایران به مرحله نیمه نهایی راه ‌پیدا کردند و سه نفر دیگر در صورت فینالیست شدن حریف‌شان به گروه شانس مجدد خواهند رفت.
دنی ولبک، مهاجم سابق منچستریونایتد، پس از دیدن ویدیو خداحافظی جردن هندرسون، اشک ریخت.
وقتی غمگین، عصبانی یا ناامید و حتی خوشحال هستیم، گریه می‌کنیم محققان دقیقاً علت گریه کردن را نمی‌دانند، اما تحقیقات زیادی درباره‌ی تأثیر آن روی بدن انجام داده‌اند که در ادامه می‌خوانید.
چندتن از دختران گروه سرود گریه کردند و این موضوع به آقای رئیس جمهوری منتقل شد که این‌ها دوست داشتند با شما عکس یادگاری بگیرند و دوست داشتند این سرود با تمرکز و در یک فضای بهتری اجرا شود.
در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقه‌های بین‌المللی بوداپست، «میلاد والی‌ زاده» ۴ به ۳ «احمد محمدنژاد جوان» را شکست داد و صاحب دوبنده تیم ملی ایران در مسابقه‌های جهانی سال ۲۰۲۳ شد.
چنس مارستلر کشتی‌گیر آمریکایی در رقابت‌های انتخابی جردن باروز را شکست داد و برتری کشتی‌گیر هفته لقب گرفت.
چنس مارستلر کشتی‌گیر آمریکایی در رقابت‌های انتخابی جردن باروز را شکست داد و برتری کشتی‌گیر هفته لقب گرفت.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در شهرستان ایذه تشییع که گریه بی امان دختران این شهید، جمیعت حاضر را تحت تاثیر قرار داد.
انتشار تصاویر مربوط به گریه کردن وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، در زمین موجی علیه نژادپرستی را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است.
یکی از صحنه‌هایی که در بازی استقلال و تراکتور هوادران آبی را احساساتی کرد اشک‌های ابوالفضل جلالی بود.
مس کرمان روز گذشته ساعات تلخی را تجربه و در نهایت به لیگ یک سقوط کرد.
به نظر می‌رسد اولکساندر زینچنکو پس از تعویض در بازی آرسنال با لیورپول، اشک می‌‌ریخت.
در روز دوم کشتی جام‌های دانکلوف و نیکولای پتروف سه نماینده ایران در دور مقدماتی مغلوب حریفان خود شدند تا در صورت فینالیست شدن حریف به گروه شانس مجدد راه پیدا کنند.
آنسو فاتی از اینکه در فینال سوپرجام اسپانیا برابر رئال در دقایق پایانی به زمین رفت، به قدری غمگین بود که در رختکن بغضش شکست.
ولکان دمیرل، فوتبالیست ترکیه‌ای با گریه، برای مردم زلزله زده این کشور درخواست کمک کرد.
گرچه دولت باکو اخیرا به رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر شده است اما تلاش برای مقایسه کردن این اتفاق با عدم حضور ورزشکاران ایرانی مقابل حریفان اسرائیلی در مسابقات بین‌المللی، فاقد اعتبار است‌.
بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در تورنمنت بین‌المللی فرانسه از بیستم دی‌ ماه آغاز خواهد شد.
لیونل اسکالونی بعد از آنکه جام جهانی را به پدر و مادر درگذشته‌اش تقدیم کرد نتوانست جلوی احساساتش را بگیرد و در مقابل دوربین به گریه افتاد.
بازیکنان و هواداران تیم ملی مراکش نخستین شکست در قطر را تحمل نکردند.
نورالدین امرابط پس از پیروزی تیم ملی کشورش برابر پرتغال، بر سر برادرش بوسه زد.
بازیکنان برزیل بعد از شکست مقابل کرواسی در ضربات پنالتی روی زمین افتاده و بسیاری از آنها در حال گریه کردن دیده شدند.
دو کشتی‌گیر خارجی تیم بانک شهر برای همراهی این تیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر وارد ایران شدند.
علی ارسلان مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جهان را به سینه زد اما با پرچم صربستان! این کشتی‌گیر ایرانی به دلیل عدم اعزام به رقابت‌های بین‌المللی مهم، مهاجرت کرد و اشک‌های او معنای خاص و دردناکی داشت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ