دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جهان به عنوان کشتی‌گیر برتر سال ۲۰۲۲ صربستان انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگین وزن با آتیه کشتی آزاد ایران و فرزند فردین معصومی، ملی‌پوش پیشین کشتی ایران، درباره دلایل ایستادن مقابل کشتی‌گیر روس در وسط مبارزه فینال قهرمانی جوانان جهان و زل زدن به چشمان حریف توضیح داد.
در رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، چهار کشتی‌گیر ایران فینالیست شدند.
رقابت میان ایران و آمریکا برای کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان جهان در حالی است که تنها یک برد ۳ آزادکار ایران در فینال و یک‌ کشتی‌گیر در رده‌بندی، قهرمانی را برای ایران رقم خواهد زد.
کشتی‌گیر ترکیه‌ای از مسابقات جهانی 2022 بلگراد تا آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی سه کشتی‌گیر ایرانی را شکست داده که تا اینجای کار فقط از بین آنها یک نفر توانست در جام‌جهانی انتقام شکستش را بگیرد.
مجارستان از صدور روادید برای ۲ کشتی‌گیر آزادکار، مربی تیم ملی کشتی فرنگی و یک داور ایران به دلایل نامشخص خودداری کرد.
مجارستان از صدور روادید برای ۲ کشتی‌گیر آزادکار، مربی تیم ملی کشتی فرنگی و یک داور ایران به دلایل نامشخص خودداری کرد.
چنس مارستلر پیش از آنکه بتواند در فاینال ایکس بر جردن باروز رکورددار مدال در کشتی آمریکا غلبه کند، شکست‌هایی را مقابل حریفان ایرانی خود در یک سال اخیر تجربه کرده است.
براساس شنیده‌ها ۲ کشتی‌گیر کشورمان قصد دارند، ادامه مسیر قهرمانی خود را در یک کشور دیگر ادامه دهند.
تنها کشتی‌گیر تیم ملی آزاد ایران که در پنج وزن نخست به دیدار فینال راه یافته بود، در مبارزه نهایی برابر حریفی از مغولستان به پیروزی رسید و مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت.
رحمان عموزاد بعد از شکست حریف قزاق، در نیمه نهایی مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار گرفت. او در تایم اول یک امتیاز از حریف ژاپنی‌اش گرفت و در وقت دوم هم از اخطار کم‌کاری، امتیاز عموزاد به دو رسید. حریف ژاپنی که کشتی خوبی مقابل قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲ گرفت، در نهایت فقط دو امتیاز به رحمان عموزاد داد و در ثانیه‌های پایانی با توجه به مدافع بودن کشتی‌گیر ایران یک امتیاز هم به ریوما آنراکیو داده شد. به این ترتیب نماینده کشورمان در یک مبارزه دشوار و نزدیک ۲ بر یک این کشتی را به سود خود تمام کرد و فینالیست شد.
دو ملی پوش کشتی آزاد ایران بعد از یک اتفاق تلخ تصویر متفاوتی را کنار یکدیگر ثبت کردند.
در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی، سه قهرمان ایرانی رنک یک اوزان خود را در اختیار دارند.
پس از گذشت مدت زمان قانونی ۲۰ روزه از رای صادره این ستاد، شورای صدور رای ایران نادو «امیرحسین توخته» و «علی شریفی» را به ترتیب یک و چهار سال از فعالیت در تمامی حوزه های ورزش محروم کرد.
حاضر نشدن کشتی گیر آذربایجانی برابر امیرحسین زارع باعث ایجاد یک شایعه خبرساز شد.
۱۱ ورزشکار دیگر برای شرکت در المپیک ۲۰۲۴ پاریس وارد تیم پناهنده‌های کمیته بین‌المللی المپیک شدند.
باید گفت اگر محمد نخودی با تجربه و آماده به قرعه اسرائیل نمی‌خورد و غلامی به دلیل تزریق سرم در سالن مسابقات از شانس مجدد و مدال برنز محروم نمی‌شد، تیم اعزامی ایران در کشتی آزاد به راحتی می‌توانست بالاتر از گرجستان بایستد...
مربی مرد طلایی کشتی فرنگی جهان معتقد است علی ارسلان در رقابتهای جهانی صربستان همه را محو کشتی‌های خود کرد و با کسب مدال طلا به آنچه می خواست رسید.
طبق اعلام آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ، نتیجه نمونه اولیه آزمایش دوپینگ یکی از کشتی گیران ایرانی حاضر در رقابت‌های جهانی نوجوانان سال ۲۰۲۲ مثبت بوده است.
مربیان تیم ملی از یک‌سو و رئیس فدراسیون کشتی از سوی دیگر، باید پاسخ این پرسش را بدهند که در یک سال گذشته چطور دو کشتی‌گیر آمریکایی را آنالیز کرده‌اند که هر دو بدون سختی و بعضا با اختلاف امتیازی زیاد، نمایندگان ایرانی را که یکی از آن‌ها دست بر قضا، اسطوره نوظهور کشتی ایران است، از پیش‌رو برمی‌دارند، به مدال طلا بوسه می‌زنند و کمربند قهرمانی را می‌بندند؟
غلامرضا تختی با کسب سه مدال المپیک و چهار مدال جهانی، با هفت مدال، یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ ایران است. او یک مدال طلا و دو نقره در المپیک دارد و دو طلا و دو نقره در بازی‌های جهانی. مجموع مدال‌های ارزشمندش به عدد هفت رسید. این عدد را حسن یزدانی سال پیش با برتری در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ به دست آورد. او حالا فقط به یک مدال دیگر نیاز دارد تا از جهان‌پهلوان غلامرضا تختی، در کشتی آزاد عبور کند.
محمدرضا گرایی، کشتی‌گیر وزن 67 کیلوگرم تیم ملی فرنگی ایران در مسابقات جهانی بلگراد شب باورنکردنی‌ای را تجربه کرد.
فرنگی‌کار سنگین وزن کشورمان در دور دوم به مصاف صباح شریعتی کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل آذربایجان و دارنده مدال برنز المپیک ریو رفت و با برتری ۹ بر صفر راهی یک چهارم شد.
ارسلان در نیمه نهایی نیز مقابل ابراهیم قانم از فرانسه ۵ بر یک پیروز شد و به فینال رسید و دقایقی پیش نیز در دیدار نهایی مقابل اولوی غنی زاده از آذربایجان ۷ بر ۴ پیروز شد و به مدال طلای جهان رسید.
امیر رضا معصومی در یک کشتی حرفه‌ای در مقابل کشتی‌گیر آمریکایی پیروز شد و به فینال مسابقات کشتی قهرمانی جهان زیر ۲۰سال راه یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ