کشتی‌گیر ایرانی دعوت فیلا در تیم ستارگان جهان را رد کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فن زیبایی فرنگی‌کار ایرانی در مسابقات جهانی با بازتاب زیادی در رسانه‌های ورزشی همراه شد.
فن تماشاییِ کشتی‌گیر نوجوان ایرانی در مسابقات جهانی را ببینید.
اعضای تیم منتخب کشتی آزاد ایران که برای شرکت در جام کنکورد روسیه عازم این کشور شده‌اند، با دعوت سرمربی تیم ملی روسیه شام را با حاجی‌مراد گاتسالوف صرف کردند.
گئورگی گوگچلیدزه قهرمان پیشین کشتی جهان مثل حاجی‌مراد گاتسالوف نسبت به درگذشت فرزند نایب قهرمان سال 2007 جهان واکنش نشان داد.
کشتی‌گیر ترکیه‌ای از مسابقات جهانی 2022 بلگراد تا آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی سه کشتی‌گیر ایرانی را شکست داده که تا اینجای کار فقط از بین آنها یک نفر توانست در جام‌جهانی انتقام شکستش را بگیرد.
در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقه‌های بین‌المللی بوداپست، «میلاد والی‌ زاده» ۴ به ۳ «احمد محمدنژاد جوان» را شکست داد و صاحب دوبنده تیم ملی ایران در مسابقه‌های جهانی سال ۲۰۲۳ شد.
مربی کشتی ایرانی مقیم ژاپن می‌گوید دوست دارد با قهرمانی فرزندانش پرچم ایران را در کشور ژاپن بالا ببرد.
فرنگی‌کار ایرانی‌تبار عنوان قهرمانی رقابت‌های انتخابی تیم ملی ‌کشتی فرنگی نوجوانان آمریکا را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از آن خود کرد.
ارشک محبی در دور نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل آرش یوشیدا از ژاپن که فرزند جواد اسفنجانی از مربیان ایرانی کشتی در ژاپن است، با نتیجه سنگین ۱۰ بر صفر شکست خورد.
در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی، سه قهرمان ایرانی رنک یک اوزان خود را در اختیار دارند.
از 21 آذر تا 14 اسفند کایل اسنایدر آمریکایی در سه تورنمنت بین‌المللی شرکت کرد و در وزن 97 کیلوگرم سه حریف ایرانی‌اش را شکست داد.
قهرمان وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان که پیش از این تصمیم داشت در مسابقات قهرمانی اروپا کشتی نگیرد، بار دیگر نماینده صرب‌ها در این رقابت‌ها خواهد بود.
دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جهان به عنوان کشتی‌گیر برتر سال ۲۰۲۲ صربستان انتخاب شد.
علی ارسلان، فرنگی‌کار ایرانی الاصل تیم صربستان، عنوان برترین کشتی گیر این کشور را از آن خود کرد.
علی ارسلان، فرنگی‌کار ایرانی الاصل تیم صربستان، عنوان برترین کشتی گیر این کشور را از آن خود کرد.
کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل تیم ملی صربستان به‌عنوان کشتی‌گیر سال 2022 این کشور انتخاب شد.
۱۱ ورزشکار دیگر برای شرکت در المپیک ۲۰۲۴ پاریس وارد تیم پناهنده‌های کمیته بین‌المللی المپیک شدند.
با اعلام رنکینگ کشتی آزاد از سوی اتحادیه جهانی، نام دو کشتی‌گیر ایرانی در صدر اوزان 65 و 92 کیلوگرم دیده می‌شود.
مربی مرد طلایی کشتی فرنگی جهان معتقد است علی ارسلان در رقابتهای جهانی صربستان همه را محو کشتی‌های خود کرد و با کسب مدال طلا به آنچه می خواست رسید.
یونس امامی کشتی‌گیری که که در مسابقات قهرمانی جهان در بلگراد شایستگی صعود به فینال و کسب نشان طلا را داشت، با اشتباهات خودش دو بر دو به حریف آمریکایی باخت و به برنز رسید. او هنگام دریافت نشان برنز اشک ریخت و بسیار ناراحت بود
ارسلان در نیمه نهایی نیز مقابل ابراهیم قانم از فرانسه ۵ بر یک پیروز شد و به فینال رسید و دقایقی پیش نیز در دیدار نهایی مقابل اولوی غنی زاده از آذربایجان ۷ بر ۴ پیروز شد و به مدال طلای جهان رسید.
صفحه اتحادیه جهانی با توجه به مدال‌های قبلی این نفرات، شانس آن‌ها را بیشتر از سایر ملی‌پوشان ایران دانسته است و قطعاً نفراتی که در این قاب قرار نگرفته‌اند نیز هر کدام می‌توانند حریفان خود را در بلگراد غافلگیر کنند.
در چارچوب مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان زیر ۲۰سال ، در شرایطی که سعید اسماعیلی با نتیجه ٩ بر ۴ مقابل حریف ژاپنی خود عقب بود در لحظات پایانی با نتیجه ١٣ - ٩ پیروز شد.
امیر رضا معصومی در یک کشتی حرفه‌ای در مقابل کشتی‌گیر آمریکایی پیروز شد و به فینال مسابقات کشتی قهرمانی جهان زیر ۲۰سال راه یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ