فرنگی‌کار ایرانی‌تبار عنوان قهرمانی رقابت‌های انتخابی تیم ملی ‌کشتی فرنگی نوجوانان آمریکا را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از آن خود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگین وزن با آتیه کشتی آزاد ایران و فرزند فردین معصومی، ملی‌پوش پیشین کشتی ایران، درباره دلایل ایستادن مقابل کشتی‌گیر روس در وسط مبارزه فینال قهرمانی جوانان جهان و زل زدن به چشمان حریف توضیح داد.
روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان با صعود 4 کشتی‌گیر ایرانی به نیمه نهایی 5 وزن دوم همراه بود.
گئورگی گوگچلیدزه قهرمان پیشین کشتی جهان مثل حاجی‌مراد گاتسالوف نسبت به درگذشت فرزند نایب قهرمان سال 2007 جهان واکنش نشان داد.
۴ نماینده ایران در دیدار فینال مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا حضور دارند.
مربی کشتی ایرانی مقیم ژاپن می‌گوید دوست دارد با قهرمانی فرزندانش پرچم ایران را در کشور ژاپن بالا ببرد.
ارشک محبی در دور نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل آرش یوشیدا از ژاپن که فرزند جواد اسفنجانی از مربیان ایرانی کشتی در ژاپن است، با نتیجه سنگین ۱۰ بر صفر شکست خورد.
رقابت‌های کشتی آلیش بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روز ۷ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.
کامران قاسم‌پور دارنده مدال طلای وزن 92 کیلوگرم رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در صربستان، در نظرسنجی مردمی فدراسیون به عنوان برترین کشتی‌گیر سال 1401 انتخاب شد.
قهرمان وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان که پیش از این تصمیم داشت در مسابقات قهرمانی اروپا کشتی نگیرد، بار دیگر نماینده صرب‌ها در این رقابت‌ها خواهد بود.
دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جهان به عنوان کشتی‌گیر برتر سال ۲۰۲۲ صربستان انتخاب شد.
کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل تیم ملی صربستان به‌عنوان کشتی‌گیر سال 2022 این کشور انتخاب شد.
باید گفت اگر محمد نخودی با تجربه و آماده به قرعه اسرائیل نمی‌خورد، و غلامی به دلیل تزریق سرم در سالن مسابقات از شانس مجدد و مدال برنز محروم نمی‌شد، تیم اعزامی ایران در کشتی آزاد به راحتی می‌توانست بالاتر از گرجستان بایستد...
تیم ملی کشتی آلیش زنان ایران قهرمان رقابت‌های جهانی عشایر شد.
یونس امامی کشتی‌گیری که که در مسابقات قهرمانی جهان در بلگراد شایستگی صعود به فینال و کسب نشان طلا را داشت، با اشتباهات خودش دو بر دو به حریف آمریکایی باخت و به برنز رسید. او هنگام دریافت نشان برنز اشک ریخت و بسیار ناراحت بود
مربیان تیم ملی از یک‌سو و رئیس فدراسیون کشتی از سوی دیگر، باید پاسخ این پرسش را بدهند که در یک سال گذشته چطور دو کشتی‌گیر آمریکایی را آنالیز کرده‌اند که هر دو بدون سختی و بعضا با اختلاف امتیازی زیاد، نمایندگان ایرانی را که یکی از آن‌ها دست بر قضا، اسطوره نوظهور کشتی ایران است، از پیش‌رو برمی‌دارند، به مدال طلا بوسه می‌زنند و کمربند قهرمانی را می‌بندند؟
علی ارسلان مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جهان را به سینه زد اما با پرچم صربستان! این کشتی‌گیر ایرانی به دلیل عدم اعزام به رقابت‌های بین‌المللی مهم، مهاجرت کرد و اشک‌های او معنای خاص و دردناکی داشت
قهرمانی کشتی‌گیر ایرانی در وزن 72 کیلوگرم رقابت‌های جهانی بلگراد برای کشور میزبان ثبت شد!
حسن یزدانی به قهرمانی کشتی‌گیر ایرانی الاصل صربستان واکنش نشان داد.
کشتی‌گیران ایرانی الاصل در ترکیب تیم‌های صربستان، آلمان و آذربایجان به سوژه رسانه‌ها در مسابقات قهرمانی جهان تبدیل شده است. علی ارسلان بل دوبنده صرب‌ها فینالیست شد و مقابل غنی‌زاده از آذربایجان کشتی می‌گیرد!
کشتی‌گیران ایرانی الاصل در ترکیب تیم‌های صربستان، آلمان و آذربایجان به سوژه رسانه‌ها در مسابقات قهرمانی جهان تبدیل شده است. علی ارسلان بل دوبنده صرب‌ها فینالیست شد و مقابل غنی‌زاده از آذربایجان کشتی می‌گیرد!
در چارچوب مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان زیر ۲۰سال ، در شرایطی که سعید اسماعیلی با نتیجه ٩ بر ۴ مقابل حریف ژاپنی خود عقب بود در لحظات پایانی با نتیجه ١٣ - ٩ پیروز شد.
امیر رضا معصومی در یک کشتی حرفه‌ای در مقابل کشتی‌گیر آمریکایی پیروز شد و به فینال مسابقات کشتی قهرمانی جهان زیر ۲۰سال راه یافت.
رئیس کل گمرک ایران گفت: بر اساس ماده ۱۲ قانون امور گمرکی، مدیریت هماهنگ مرزی در مرزها باید به گمرک سپرده شود که این قانون اکنون مسکوت مانده است.
چهار کشتی‌گیر نوجوان ایران در ۵وزن اول قهرمانی جهان مدال گرفتند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ