صفحه اتحادیه جهانی با توجه به مدال‌های قبلی این نفرات، شانس آن‌ها را بیشتر از سایر ملی‌پوشان ایران دانسته است و قطعاً نفراتی که در این قاب قرار نگرفته‌اند نیز هر کدام می‌توانند حریفان خود را در بلگراد غافلگیر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در خصوص مقوله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و مقوله عفاف و حجاب، قوانین موجود توسط معاونت حقوقی جمع‌بندی شده است لذا رؤسای کل دادگستری‌ها بر مبنای این قوانین عمل کنند و قضات ویژه‌ای را نیز تعیین کنند؛ تا زمانیکه لایحه عفاف و حجاب در مجلس تصویب و تبدیل به قانون شود، ما باید بر اساس قوانین فعلی در این حوزه عمل کنیم.
رئیسی در جلسه ویژه‌ای که صبح امروز (دوشنبه) به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای تکالیف قانونی دستگاه‌ها در حوزه حجاب و عفاف تشکیل شده بود، از دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت کشور، وزارت ارشاد، قوه قضاییه و نیروی انتظامی خواست تا به تکالیف قانونی خود عمل نمایند.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، در تماسی با ویتور روکه به او اطمینان داد که اعتقاد ویژه ای به توانایی هایش دارد.
به نظر می رسد بهروز عطایی حساب ویژه‌ای روی سید محمد موسوی بازی می کند.
مجتبی حسینی روی انگیزه مهاجم ازبکستانی تیمش مقابل پرسپولیس حساب ویژه‌ای باز کرده است.
قوهای انزلی در جستجوی اولین سه امتیاز بعد از ده هفته بدون پیروزی، روی هواداران در ورزشگاه خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند
نساجی در ۵ دیدار آخر موفق به شکست صنعت نفت نشده و طلایی‌های جنوبی روی سه امتیاز این رقابت، حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.
دادستان اصفهان گفت: با توجه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در دادگستری شعب ویژه‌ای در خصوص مبارزه با هنجار شکنان کشف حجاب تشکیل شد.
محمد دانشگر یکی از بازیکنان کلیدی تیم فوتبال سپاهان به شمار می‌رود، که مورایس حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است.
بانک آینده با هدف ارزش‌آفرینی برای مشتریان و حمایت از دارندگان حساب‌های وکالتی نزد خود، طرح اعتباری ویژه‌ای را اجرایی کرد.
علیرضا منصوریان برای موفقیت در فولاد، روی کمک ایوب والی به عنوان کاپیتان تیمش، حساب ویژه‌ای باز کرده است.
محمدتقی رهبر عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: مسائل فرهنگی مثل حجاب به نوع منطقی باید اصلاح شوند. مثلاً در دانشگاه به دانشجویان باحجاب امتیاز ویژه‌ای داده شود.
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برنامه ویژه‌ای پیش از دربی دارد تا به ترکیب مدنظرش برای دیدار حساس مقابل استقلال برسد.
بانک گردشگری بــا هـدف کمک بــه صاحبان صنوف کــه نسبت به نصب پایانه‌های فروش(POS) یــا درگاه پرداخــت متصل به حساب این بانک اقدام کرده‌اند، بسته ویژه‌ای را درنظر گرفته و تا 10 میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت پرداخت می‌کند.
اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران علیه «یورگن کلینزمن» آن هم در آستانه بازی حساس با آمریکا نشان می‌دهد کارلوس کی‌روش روی جنگ روانی برای این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده است.
از روز هم‌گروهی ایران و انگلیس هوادران ایرانی روی کیفیت نمایش هری مگوایر حساب ویژه‌ای باز کرده بودند.
سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت درباره این عملیات حساس گفت: حدود ۱۰ روز قبل همکارانم در جریان ربودن پسربچه ۱۰ ساله‌ای در منطقه دولت آباد شهرری قرار گرفتند و از همان زمان تیم ویژه‌ای تحقیقات روی این پرونده را شروع کردند تا هرچه زودتر گروگانگیران شناسایی و گروگان آزاد شود. تحقیقات همکارانم در حوزه پلیس آگاهی پایتخت نشان می‌داد که آدم‌ربایان کودک را به استان قم منتقل کرده‌اند و قصد اخاذی از خانواده‌اش را داشتند.
اگر بخواهیم حضور یک هافبک بارسا در بازی امشب مقابل اینتر را قطعی بدانیم، او پدری است. ژاوی حساب ویژه‌ای روی این ستاره جوان باز کرده است.
در بازی تدارکاتی تیم ملی با اروگوئه که با برتری تیم ملی کشورمان نیز همراه بود، ابوالفضل جلالی بصورت فیکس در ترکیب کی‌روش قرار گرفت و ۶۹ دقیقه بازی خوبی را به نمایش گذاشت تا نشان دهد کی‌روش روی این مدافع استقلال حساب ویژه‌ای باز کرده است.
روزنامه پرتغالی آبولا در گزارشی می‌گوید پورتو در بازی فردا استوریل به پیروزی نیاز مبرم دارد و روی مهدی طارمی حساب ویژه‌ای باز کرده است.
رئیس جمهور گفت: ما با تمام دنیا تعامل خواهیم داشت، اما روی همسایگان حساب ویژه‌ای باز می‌کنیم.
یکی از مهم‌ترین مهره‌های امیر قلعه‌نویی که این مربی حساب ویژه‌ای روی او و توانایی‌هایش باز کرده علی علیزاده هافبک جنگنده و متعصب گل‌گهری‌ها است.
حضور یاسین سلمانی در ترکیب اصلی سپاهان مقابل استقلال نشان می‌دهد مورایس حساب ویژه‌ای در فصل جدید روی این بازیکن جوان و مستعد باز کرده است.
حضور یاسین سلمانی در ترکیب اصلی سپاهان مقابل استقلال نشان می‌دهد مورایس حساب ویژه‌ای در فصل جدید روی این بازیکن جوان و مستعد باز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ