رحمان عموزاد و کامران قاسم‌پور در جهانی ۲۰۲۲ مدال طلا به سینه زدند و حالا پولش که بیش از ۱۶۰میلیون تومن می‌شود را ماهانه به جیب می‌زنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستمزد ۲۰میلیون دلاری الهلال به دروازه‌بان مراکش
کسر از خدمت سربازی، حمایت از پسادکتری، کمک به تجاری سازی محصولات، حمایت تا سقف ۳۰۰میلیون از استارت اپها بخشی از حمایت های صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه فناوری های دفاعی به شمار می رود.
معاون اول رئیس جمهور گفت:در شهریور با اغتشاشات مواجه شدیم،آمریکایی‌ها یک جا ۵۰ و جای دیگر ۳۵۰میلیون دلار برای تقابل رسانه‌ای با ایران هزینه کردند ولی دولت سیزدهم با آرامش شرایط را کنترل کرد.
سرعت گسترش بیابان در ایران ۳برابر فعالیت‌هایی است که در بخش مقابله با بیابان زایی انجام می‌شود.سطح عرصه‌های بیابانی۴۴میلیون هکتار بوده که ۳۰ تا ۳۲میلیون هکتار در معرض فرسایش بادی قرار دارد.
دولت انگلیس در ادامه کمک‌های نظامی و غیر نظامی به اوکراین، از تخصیص ۲۵ میلیون پوند(حدود ۳۲ میلیون دلار) با هدف تقویت امنیت سایبری این کشور خبر داد.
آمازون برای تسویه۲ پرونده شکایت باید در کل ۳۰.۸میلیون غرامت به کمیسیون فدرال تجارت آمریکا بپردازد. یکی از پرونده ها مربوط به نقض حریم خصوصی کاربران کودک در دستیار هوشمند الکسا است.
اصفهان- معاون اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: ۳ میلیون هکتار از اراضی استان اصفهان مستعد غبارخیزی است که یک میلیون و ۳۰۰ هزار هکتار آن را کانون‌های بحرانی گردوغبار تشکیل می‌دهد.
قیمت سکه و طلا امروز نیز نسبت به دیروز با افت نزدیک به ۴۰۰ هزار تومانی همراه است و به کانال ۳۰ میلیون تومان رسیده است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز بدون هیچ تغییری در محدوده ۳۲ میلیون تومان است.
قیمت سکه امامی نسبت به هفته قبل با کاهش قیمت بیش از ۲ میلیون تومانی همراه شد.
وزیر ارتباطات گفت: تا امروز این پروژه در ۴۵۵ شهر آغاز شده و بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر فیبرکشی انجام شده است و قریب به سه میلیون خانوار تحت پوشش فیبرنوری قرارگرفته اند.
وزیر ارتباطات گفت: الان بیش از ۳۵ میلیون نفر از هموطنان در پیامرسانهای داخلی حضور دارند و در گام بعدی آنها به یکدیگر متصل می شوند تا کاربران آنها بتوانند با یکدیگر پیام دهند
وزیر ارتباطات گفت: الان بیش از ۳۵ میلیون نفر از هموطنان در پیامرسانهای داخلی حضور دارند و در گام بعدی آنها به یکدیگر متصل می شوند تا کاربران آنها بتوانند با یکدیگر پیام دهند
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از صادرات بیش از ۳۲۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی استان خبر داد و گفت: آذربایجان شرقی قطب گلخانه‌های مدرن کشور است.
در معاملات امروز مرکز مبادله ایران حدود ۳۲۰ میلیون یورو در سامانه نیما عرضه شده که ۶۱ میلیون یورو از آن مورد تقاضا قرار گرفته است
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه درباره بحث اخذ مالیات از سلبریتی‌ها و حوزه فرهنگ و هنر، گفت: این موضوع در تبصره ۶ لایحه آمده به این صورت که تا سقف درآمدی ۳۲۰ میلیون معاف و بالاتر از آن باید تابع قانون باشند.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار سهمیه‌ای اعلام شد، قیمت کدام خودرو ۳۲۰ میلیون تومان شد، پیش بینی طلا و بیت کوین با اعلام نرخ تورم آمریکا، عرضه اولیه هفته‌ی آینده شفاف سازی می‌کند!، پیش بینی بورس فردا | کدام شرکت‌ها مورد توجه هستند؟، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۲۶ بهمن،  خبری مهم برای واریز سود سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
باهوش اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۱۶۵ میلیارد و ۳۲۰ میلیون مترمکعب گاز به خط لوله سراسری کشور تزریق و بیش از یک میلیون و ۹۷۵ هزار تن اتان در این مجموعه تولید شده است.
ارسطویی گفت: میزان ذخایر سدهای پنج‌گانه تامین‌کننده آب استان تهران ۲۳۹ میلیون مترمکعب است که این رقم در روز مشابه سال گذشته بیش از ۳۲۰ میلیون مترمکعب بوده است و حاکی از افت ۲۵ درصدی است.
در ۱۰ ماهه امسال بالغ بر ۱۰۳میلیون تن و به ارزش ۴۵میلیارد و ۳۰۰میلیون دلار صادر شده که این میزان صادرات غیرنفتی در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ افزایش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
هر اتاق هتل تیم ملی در جام‌جهانی؛ شبی ۳۰میلیون!
روزی ۳۲۰میلیون برای هر ملی‌پوش در جیب تیم‌ها!
چذابه- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تاکنون سه میلیون زائر ایرانی برای حضور در مراسم باشکوه اربعین حسینی وارد کشور عراق شدند.
قاضی دادگاهی فدرال در کالیفرنیا اسناد تسویه یک شکایت علیه اپل به مبلغ  ۳۰.۵میلیون دلار را امضا کرد.این شکایت مربوط به نپرداختن دستمزد مربوط به معطل شدن ۱۵هزار کارمند خرده فروشی این شرکت بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ