از 21 آذر تا 14 اسفند کایل اسنایدر آمریکایی در سه تورنمنت بین‌المللی شرکت کرد و در وزن 97 کیلوگرم سه حریف ایرانی‌اش را شکست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پایان روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، تیم ملی ایران فقط با یک باخت، 4 فینالیست به نام خود ثبت کرد.
تیم آمریکا در رقابت‌های 5 وزن اول کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان سه فینالیست و دو کشتی‌گیر در رده‌بندی دارد، در حالی که روس‌ها فقط در یک وزن فینالیست دارند.
تقابل حساس سوئد و اسپانیا در نیمه نهایی جام جهانی زنان، یک پای فینال جام جهانی 2023 را مشخص خواهد کرد.
رقابت میان ایران و آمریکا برای کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان جهان در حالی است که تنها یک برد ۳ آزادکار ایران در فینال و یک‌ کشتی‌گیر در رده‌بندی، قهرمانی را برای ایران رقم خواهد زد.
محمدعلی عموزاد برادر دوقلوی رحمان عموزاد قهرمان جهان، امشب جمعه در جام کنکورد برای کسب مدال طلا به مصاف گاجی مراد عمراف از روسیه می رود.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان قول داد که ملی‌پوشان بهترین عملکرد را در فینال قهرمانی جهان ارائه دهند.
رئیس مرسدس بنز در مورد مذاکره با لوئیس همیلتون قهرمان هفت دوره جهان بر سر قرارداد جدید با این تیم صحبت کرده است.
رحمان عموزاد بعد از شکست حریف قزاق، در نیمه نهایی مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار گرفت. او در تایم اول یک امتیاز از حریف ژاپنی‌اش گرفت و در وقت دوم هم از اخطار کم‌کاری، امتیاز عموزاد به دو رسید. حریف ژاپنی که کشتی خوبی مقابل قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲ گرفت، در نهایت فقط دو امتیاز به رحمان عموزاد داد و در ثانیه‌های پایانی با توجه به مدافع بودن کشتی‌گیر ایران یک امتیاز هم به ریوما آنراکیو داده شد. به این ترتیب نماینده کشورمان در یک مبارزه دشوار و نزدیک ۲ بر یک این کشتی را به سود خود تمام کرد و فینالیست شد.
پاری سن ژرمن امسال ششمین عنوان پیاپی قهرمانی در لاشامپیونه (لیگ یک) را به دست خواهد آورد.
قهرمان رقابتهای جهانی کشتی که چندی پیش عنوان برترین آزادکار جهان را نیز کسب کرد از هم اکنون به تکرار موفقیت و درخشش در رقابتهای جهانی و بازی‌های المپیک می‌اندیشد.
قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان تأکید کرد، برادرش در مسابقات قهرمان کشوری جوانان تنها یک سوم توانایی‌اش را به نمایش گذاشته و نفر اول شده است.
مائورو سیلوا تنها بازیکن بزرگ و با سابقه قهرمانی جهان بود که دیروز در مراسم تشییع پیکر پله حاضر شد.
پایان جام جهانی و نیمکت‌های لرزان؛ اسپانیا یکی از سریعترین تغییرات را انجام داد، درحالیکه وضعیت سرمربی ایران و حتی قهرمان جهان نامشخص است.
هافبک استقلال می گوید دوست داشت برای تیم ملی در جام جهانی بازی کند ولی نظر کی روش چیزی جز این بود.
باشگاه پرتغالی پیراهن ویژه ای با بازیکنان آرژانتین که قهرمان جهان شدند را روانه بازار کرد.
قهرمان کشتی جهان در وزن 65 کیلوگرم تأکید کرد تا بازی‌های المپیک 2024 پاریس در همین وزن کشتی خواهد گرفت.
دروازه هوگو لوریس فقط ۹ دقیقه پس از شروع نخستین بازی فرانسه در جام جهانی باز شد.
در مسابقات 5 وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان فقط یک ایرانی به فینال راه پیدا کرد.
دارنده مدال برنز بوکس جهان گفت: هیچ حرف و حدیثی مبنی بر کنار گذاشتن من از تیم ملی وجود ندارد و فقط آمادگی لازم برای حضور در قهرمانی آسیا را نداشتم.
نایب‌ قهرمان سنگین وزن کشتی جهان می‌گوید تاکتیک مناسبی برای مبارزه با حریف سرشناس ترکش داشته اما در وقت دوم به دلیل اینکه بدن رضا کایالپ چرب بود، نتوانسته فن اجرا کند.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران در مورد حضور در قهرمانی جهان گفت: نباید انتظار آنچنانی از تیم داشته باشیم چون شرایط خیلی سخت و سطح مسابقات بالاست. فقط می‌رویم که عملکرد خوبی داشته باشیم و رنگینگ جهانی‌مان را ارتقا ببخشیم.
فقط دو نفر فرانسوی اصیل در ترکیب برنده جام جهانی روسیه وجود داشت! تیم ملی فرانسه در سال 2018 و اصلیت بازیکنان این تیم نشان می‌دهد که خروس‌ها کاملا از بازیکنان متولد شده در این کشور و ریشه فرانسوی حداقل از یک نسل یعنی تا پدر ،تهی هستند. آیا آنها در قطر هم با این تیم چند ملیتی جام را خواهند برد؟
امیرحسین توخته، مدافع تیم ملی والیبال ایران می گوید در دیدارهای دوستانه اهدافی غیر از کسب نتیجه داریم و تاکنون به نکات زیادی در این مسابقات رسیده‌ایم.
با انصراف از سید محمد موسوی دوباره شاهد کاپیتانی میلاد عبادی پور در تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان خواهیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ