رحمان عموزاد بعد از شکست حریف قزاق، در نیمه نهایی مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار گرفت. او در تایم اول یک امتیاز از حریف ژاپنی‌اش گرفت و در وقت دوم هم از اخطار کم‌کاری، امتیاز عموزاد به دو رسید. حریف ژاپنی که کشتی خوبی مقابل قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲ گرفت، در نهایت فقط دو امتیاز به رحمان عموزاد داد و در ثانیه‌های پایانی با توجه به مدافع بودن کشتی‌گیر ایران یک امتیاز هم به ریوما آنراکیو داده شد. به این ترتیب نماینده کشورمان در یک مبارزه دشوار و نزدیک ۲ بر یک این کشتی را به سود خود تمام کرد و فینالیست شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان از ساعت ۱۱:۳۰‌ با تقابل دو تیم سوئد و اسپانیا در ورزشگاه Eden Park آغاز میشه و دو تیم برای حضور در فینال تلاش میکنن.
در نیمه نهایی لیگ ملت‌های والیبال دو تیم لهستان و ژاپن به مصاف یکدیگر رفته اند.
شاگردان رضا عنایتی با شرایط عجیب و سختی در کشور عراق مواجه شده‌اند.
با توجه به جایگاه چهارمی و پنجمی یزدانی و تیلور در رنکینگ وزن ۸۶ کیلوگرم، احتمال رویارویی این دو کشتی‌گیر قبل از مرحله نیمه نهایی و فینال رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ وجود دارد.
آخرین نماینده تکواندو ایران در مسابقات قهرمانی جهان با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.
مدافع پرسپوليس دو هفته باقیمانده تا پایان فصل را سخت و حساس برای تیمش عنوان می‌کند و امیدوار است پایان آن همراه با جامی دیگر برای سرخ‌ها باشد.
فیکای توموری اعتراف می‌کند که توضیح شروع بد میلان در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر سخت است.
سازمان لیگ برنامه ای برای همزمانی بازی های نیمه نهایی جام حذفی ندارد و به نظر درخواست باشگاه هوادارعملی نخواهد شد.
نساجی مارندران در هفته بیست و هشتم در وطنی میزبان هوادار است.
تیم فوتبال پورتو در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال در دیداری سخت و جنجالی به مصاف فامالیسائو رفت و با پیروزی در این مسابقه فینالیست شد.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی‌ها سه هفته حساس را در پیش رو دارند گفت: سه بازی سخت استقلال باقی مانده اما در نیمه نهایی جام حذفی با خوش شانسی مواجه شده‌اند.
تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در دیداری سخت و نفس‌گیر تیم گل گهر را شکست داد و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را به دست آورد.
تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در دیداری سخت و نفس‌گیر تیم گل گهر را شکست داد و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را به دست آورد.
پر‌سپولیس امروز ۹۰ دقیقه تمرین کرد و بازبکنان آیتم‌های پرفشاری را پشت سر گذاشتند اما شادابی در چهره آنها موج می‌زد.
مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال یکشنبه هفته آینده قرعه کشی می شود.
پنجمین بازی و تعیین کننده صعود به فینال سری آ ایتالیا امشب برگزار می‌شود.
فنرباغچه با شکست زراعت بانک به فینال جام حذفی ترکیه رسید.
تیم شهداب یزد با کسب دومین پیروزی برابر پاس گرگان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان به فینال صعود کردند.
تیم والیبال هورسان رامسر در دومین دیدار روز نخست مرحله پلی‌آف با شکست سه بر دو پاس گرگان یک گام به مرحله نیمه نهایی نزدیک شد.
دانیله اورساتو، داور مشهور ایتالیایی، برای قضاوت بازی نیمه نهایی جام جهانی بین آرژانتین و کرواسی انتخاب شد.
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت بد و شوکه کننده داشت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
استراماچونی از استقلال خواسته است به جز تعیین تکلیف طلبش که اکنون در دادگاه عالی ورزش منتظر رای نهایی است، قرارداد یک و نیم میلیون دلاری با او امضا کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ