اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله ۹ روز مانده تا جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، در گزارشی به معرفی تیم‌های گروه B این رقابت‌ها پرداخته‌ایم.
بازیکنی که همه ایران دوستش دارند، ستاره‌ای که مورد اعتماد همه سرمربیان است: وحیدِ امیری.
تعداد زیادی فوتبالیست باید بار سفر از لیگ برتر را ببندند و مسیر دیگری برای ادامه فوتبالشان انتخاب کنند.
باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا شرایط تمدید قرارداد با ستاره‌های مدنظر یحیی گل محمدی را دنبال کند.
مرتضی پورعلی‌گنجی با انتشار یک استوری در مورد خرید ستاره‌های بزرگ توسط تیم‌های عربستانی اظهارنظر کرد.
قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در جهان واکنش‌های جالبی را در پی داشته است.
در برخی از شهاب‌سنگ‌ها، «غبار ستاره‌ای» حتی قدیمی‌تر از منظومه شمسی ما وجود دارد که به ما نشان می‌دهد ستاره‌ها چگونه شکل می‌گیرند و چگونه تکامل می‌یابند تا عناصر جدول تناوبی را ایجاد کنند.
باشگاه پرسپوليس طبق برنامه به بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده، پیغام داده تا پای میز مذاکره بنشینند.
سرپرست مدیرعاملی استقلال توضیحاتی را درباره حضور در آکادمی این باشگاه ارائه کرد.
شاید شنیده باشید که یک سرمربی برای جلوگیری از محرومیت یک ستاره‌ او را پیش از بازی خاص نیمکت‌نشین کرده باشد اما بازی با یک ترکیب کامل در آستانه محرومیت، تفریح پرسپولیس بود!
جونز-امبرسون ۱، طی چند هزار سال آینده از صحنه کیهانی محو خواهد شد. با وجود این، ستاره کوتوله سفید داغ و مرکزی آن میلیارد‌ها سال طول خواهد کشید تا سرد شود.
کارین سندستروم (Karin Sandstrom) عضو تیم PHANGS از دانشگاه کالیفرنیا می‌گوید: نواحی که در تصویربرداری هابل کاملاً تاریک هستند در این تصاویر جدید فروسرخ با جزئیات بسیار عالی می‌درخشند و به ما این امکان را می‌دهند تا بررسی کنیم که چگونه غبار موجود در محیط میان ستاره‌ای نور حاصل از تشکیل ستارگان را جذب کرده و آن را مجدداً در طیف مادون قرمز ساطع کرده است.
ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز زنان می‌گوید هزینه اعزام به مسابقات بین‌المللی زیاد است و نمی‌تواند به صورت شخصی اعزام شود تا رنکینگ خود را ارتقاء دهد.
ستاره 18 ساله بارسلونا به واسطه درخشش های اخیر خود، با یک افزایش قیمت سرسام آور مواجه شده است.
واقعیت این است که از زمان حضور رنار در تیم ملی عربستان، این تیم توانسته است عملکرد قابل قبولی را ارائه کند و حتی از آنها به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت های آسیا نام برده می شد اما اکنون در فاصله نزدیک به یک سال تا شروع این رقابت ها، ممکن است سرمربی جدیدی روی نیمکت سعودی ها بنشیند.
تیمی که بدون یورگن لوکادیا نمی‌تواند پیروز شود؛ ستاره‌های پرسپولیس باید این واقعیت تلخ را در مورد تیمشان تغییر بدهند.
کودی خاکپو، امشب هم در مقابل آمریکا با پیراهن تیم ملی هلند نمایشی درخشان داشت تا بار دیگر خبر از تولد یک ستاره بزرگ در فوتبال این کشور را مخابره کند.
پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی، آماده است تا توانایی‌هایش را در بازی برابر اینتر به نمایش درآورد.
در بازی تدارکاتی تیم ملی با اروگوئه که با برتری تیم ملی کشورمان نیز همراه بود، ابوالفضل جلالی بصورت فیکس در ترکیب کی‌روش قرار گرفت و ۶۹ دقیقه بازی خوبی را به نمایش گذاشت تا نشان دهد کی‌روش روی این مدافع استقلال حساب ویژه‌ای باز کرده است.
باشگاه پرسپولیس تمهیداتی را اندیشیده تا سختی زیادی بابت تمدید قرارداد او نداشته باشد و اگر شرایط خوب پیش رود، لوکادیا قراردادش را تمدید خواهد کرد.
باشگاه پرسپولیس با کاوه رضایی وارد مذاکره شده است تا این بازیکن را جذب کند. این در حالی است که باشگاه استقلال بعد از عدم موفقیت در فسخ قرارداد ارسلان مطهری نتوانست قرارداد رضایی را ثبت کند.
لوکا مودریچ دقیقه 42 بازی با سلتا با ضربه ای تماشایی از بیرون محوطه جریمه دومین گل رئال را به ثمر رساند تا کهکشانی ها نیمه اول را برنده به رختکن بروند.
امیر سراج، اختر فیزیکدان جوان دانشگاه هاروارد آمریکا با ارائه طرحی عجیب قصد دارد تا یک جرم بین ستاره‌ای را با استفاده از یک آهن ربای بزرگ از دل اقیانوس خارج کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ