واقعیت این است که از زمان حضور رنار در تیم ملی عربستان، این تیم توانسته است عملکرد قابل قبولی را ارائه کند و حتی از آنها به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت های آسیا نام برده می شد اما اکنون در فاصله نزدیک به یک سال تا شروع این رقابت ها، ممکن است سرمربی جدیدی روی نیمکت سعودی ها بنشیند.
درست است که نسبت‌به فصل قبل تعداد خارجی‌های لیگ کاهش یافته، ولی می‌توان با انتخاب یک ترکیب یازده نفره، منتخبی از خارجی‌های باکیفیت فصل جدید را تشکیل داد.
مرتضی پورعلی‌گنجی با انتشار یک استوری در مورد خرید ستاره‌های بزرگ توسط تیم‌های عربستانی اظهارنظر کرد.
پرسپولیس در خط دفاعی ترافیک جالبی دارد و ستاره‌های ملی‌پوش سرخ‌ها باید برای بازی در ترکیب اصلی تلاش کنند.
تلسکوپ فضایی جیمز وب به تازگی ساختار ستاره‌ای یکی از قدیمی‌ترین کهکشان‌های شناخته‌ شده در کیهان را با جزئیاتی که حتی در آن می‌توان چرخش دیسک اولیه مارپیچی را دید، نمایان کرد.
احسان پهلوان بعد از پشت سر گذاشتن دوران سرما خوردگی، حالا می‌تواند فولاد را در ادامه مسابقات لیگ برتر همراهی کند.
دانشمندان نمی‌دانند چگونه فعالیت انفجار رادیویی سریع را پیش بینی کنند. آنان می‌توانند پرتو‌های نور را پس از رویداد‌های بین ستاره‌ای تشخیص دهند، اما نمی‌دانند چگونه پیش بینی پیشگیرانه وقایع را انجام دهند.
«پیتر ون داکوم» (Pieter van Dokkum)، پژوهشگر «دانشگاه ییل» (Yale University) گفت: ما باور داریم که در ورای این سیاه‌چاله، یک رد پا را می‌بینیم که برای ایجاد آن، گاز سرد می‌شود و می‌تواند ستاره‌ها را تشکیل دهد. بنابراین، ما به شکل‌گیری ستاره‌ای نگاه می‌کنیم که به دنبال سیاه‌چاله حرکت می‌کند. آنچه ما می‌بینیم، پیامد‌های آن است. مانند رد پشت یک کشتی، ما دنباله پشت سیاه‌چاله را می‌بینیم.
برد مقابل عراق می‌توانست سکوی پرتاب ستاره‌های تیم جوانان به باشگاه‌های اروپایی باشد.
به‌زودی هزاران نفر در بریتانیا می‌توانند با نسخه پزشک و زیر چتر حمایت بیمه درمانی دارویی را دریافت کنند که به ستاره‌های هالیوود کمک می‌کند خود را لاغر نگه‌دارند. گفته می‌شود که «ویگووی» Wegovy به کیم کارداشیان و ایلان ماسک کمک کرده تا وزن خود را کاهش دهند.
مرتضی شریفی و بردیا سعادت جزو بهترین های سوپرلیگ ترکیه تا پیش از تعلیق مسابقات ورزشی در این کشور به خاطر زلزله بوده اند.
ماموریت فضایی «تس» (TESS) دومین سیاره خارج از منظومه شمسی به اندازه کره زمین را در منظومه‌ای در فاصله ۱۰۰ سال نوری از ما کشف کرده است که احتمالا می‌تواند قابل سکونت باشد.
با وجود اینکه هروه رنار با تیم ملی عربستان قرارداد دارد، اما شواهد نشان از جدایی او دارد و سعودی ها باید دنبال سرمربی جدید باشند.
برخورد شدید کریستین رومرو با هوگو لوریس در فینال جام جهانی نشان داد ستاره‌های آرژانتینی وقتی پای تیم ملی‌شان در میان باشد چیزی به نام هم‌باشگاهی نمی‌شناسند.
کاپیتان تیم ملی اکوادور که به سختی به مسابقه با سنگال رسیده بود، افسوس بزرگی را تجربه کرد.
با وضعیتی که پیش آمده است، محمد محبی حتی از بازگشت به لیگ برتر ناراحت است چرا که در صورت ادامه حضور در تیم سانتاکلارا می‌توانست، روند گلزنی خود را دنبال کند و مورد توجه تیم‌های شاخص پرتغال قرار بگیرد.
یک تیم بین المللی از ستاره شناسان اخیرا شواهی را کشف کردند که می‌تواند متعلق به یکی از اولین ستاره‌های کیهان باشد.
علیرضا جهانبخش در حالی سومین حضورش در جام جهانی را در قطر تجربه می‌کند که در بازی مقابل اروگوئه و سنگال به حدی ضعیف و پراشتباه ظاهر شد که حتی می‌تواند تردید‌هایی را هم برای کارلوس کی‌روش ایجاد کند
انصاری که به تازگی ۳۱ ساله شده حالا باید تصمیم مهمی را درباره آینده فوتبالی خود بگیرد. این بازیکن به اعتقاد خودش از نظر جسمانی مشکلی برای ادامه فوتبال و حضور دوباره در مستطیل سبز ندارد، اما از طرف دیگر او می‌تواند با خداحافظی از فوتبال به مربیگری نیز بپردازد و یکی از جوان‌ترین مربیان فوتبال ایران لقب بگیرد.
همه انتظار دارند لوکادیا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یک ستاره در پرسپولیس تبدیل شود و چشم‌ها را خیره کند. موضوعی که می‌تواند کار او را سخت کند. پرسپولیس در فصل گذشته از کیفیت خط حمله‌اش لطمه خورد.
با صادر شدن مجوز بازی محمد محبی برای استقلال، مهاجم این تیم می‌تواند در دیدار امروز برابر ملوان به میدان برود.
گری لینه‌کر معتقد است که رئال نمی تواند مثل فصل قبل بدرخشد و بارسا شانس خوبی برای قهرمانی در لالیگا خواهد داشت.
ناپولی در تابستانی که دریس مرتنز و لورنزو اینسینیه را از دست داد، ستاره‌ای آینده‌دار از فوتبال گرجستان را به خدمت گرفت؛ خویچا کواراتسخلیا که سابقه بازی در روبین‌کازان را نیز دارد، با ۱۰ میلیون یورو از دیناموباتومی به ناپولی آمد و به سرعت خود را به ترکیب تیم تحمیل کرد. کارشناسان سری‌آ، او را یکی از ستاره‌های جذاب فصل جدید می‌دانستند و کوارا با یک گل و یک پاس گل در اولین بازی، نشان داد انتظارات از او بی‌جا نبوده است. به جز سبک بازی، تلفظ سخت نام کوارا نیز می‌تواند او را به چهره‌ای ماندگار در ذهن هواداران تبدیل کند؛ بازیکنی که نامش همین حالا، در میان دشوارترین نام‌های دنیای فوتبال قرار گرفته است.
ساخته ماریل هلر از فرمی قابل توجه برخوردار است که بدون برخورداری از ستاره‌های مشهور هالیوود در نقش محوری درام به پیش رفته و داستان به خوبی قدرت را روی پرده نقره‌ای نشان می‌دهد.