در بازی تدارکاتی تیم ملی با اروگوئه که با برتری تیم ملی کشورمان نیز همراه بود، ابوالفضل جلالی بصورت فیکس در ترکیب کی‌روش قرار گرفت و ۶۹ دقیقه بازی خوبی را به نمایش گذاشت تا نشان دهد کی‌روش روی این مدافع استقلال حساب ویژه‌ای باز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تقابل ایران و قطر در تورنمنت اردن با توجه به حضور امیر قلعه‌نویی و کارلوس کی‌روش جذابیت ویژه‌ای خواهد داشت.
من فکر می‌کنم با توجه به سابقه‌ای که دارد و با آقای برانکو خیلی روی یک سری مسائل کل کل می‌کرد با آقای اسکوچیچ در یک جدل پنهان بودند.
کارشناس فوتبال گفت: با توجه به نزدیک بودن جام ملت های آسیا و اتفاقاتی که در جام جهانی برای ایران رخ داد فدراسیون فوتبال باید تصمیم منطقی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بگیرد.
پولادگر گفت با توجه به حواشی زیادی که در تیم ملی فوتبال وجود داشت، کی روش این مسئله را خوب مدیریت کرد.
مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام مواجهه خبرنگاران با کارلوس کی‌روش جلب توجه می‌کرد چهره خندان این مربی پرتغالی بود که تا لحظه آخر هم از صورتش پاک نشد.
با توجه به شکست ژاپن برابر کاستاریکا، یک بار دیگر رتبه اول رنکینگ آسیا به ایران رسید.
رابطه سردار آزمون و کارلوس کی روش همواره خاص و جالب توجه باقی مانده است.
کی‌روش ادامه داد: ما نباید نگران هوادارنماها باشیم. نباید به حرف‌های این تماشاگرنماهای غیرواقعی و هیجان زده توجه کنیم. برای تبدیل شدن به یک مدل و قهرمان واقعی باید هزینه زیادی بپردازید.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره رقم خوردن یک شکست تلخ دیگر به نامش پس از ناکامی با مصر و کلمبیا توضیحات جالب توجهی داشت و از بازیکنان تیمش دفاع کرد.
روی کاغذ و با توجه به اختلاف سطحی که بین تیم ملی ایران و انگلیس وجود دارد بدیهی است که انگلیس از پیش برنده باشد، ولی مسئله اینجاست که ایران فاکتور مهمی در اختیار دارد که می‌تواند با بهره‌بردن از آن، امیدوار باشد معادلات را به هم بزند: کارلوس کی‌روش
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: آرزوی من این است که شادی بیاوریم و با توجه به رفتاری که دیدم به این هدف خواهیم رسید.
. می‌شود با توجه به تفکرات مربیگری که کی‌روش دارد حدس زد که شانس بازیکنان جنگنده و برتری‌جو از بقیه بازیکنان، خاصه تکنیکی‌ها، بیشتر است؛ ولی باز هم نمی‌توان به قطعیت رسید. این ناتوانی یک دلیل مشخص دارد و آن هم این است که دست کارلوس کی‌روش برای استفاده از بازیکن در پست‌های مختلف باز است.
یکی از نکات جالب توجه تمرینات تیم ملی حساسیت ویژه کی‌روش بر روی خط دروازه است.
روزبه چشمی که چهار سال قبل لقب مدرن‌ترین مدافع وسط ایران را از کی‌روش گرفته بود، حالا در پُست جدیدی به کار این سرمربی پرتغالی آمده است.
فلاح در تمرینات تیم ملی توانسته نظر کی‌روش را جلب کند و سرمربی پرتغالی با توجه ویژه و دقت نظر خاصی عملکرد او را زیر نظر داشت
سرمربی قهرمان سوپرجام ایران در فصل گذشته، این فصل یک آمار جالب توجه از خود بر جا گذاشته است.
با توجه به برنامه ریزی انجام شده بعید است مشکلی برای برگزاری دربی پایتخت در هفته دوازدهم قبل از جام جهانی وجود داشته باشد.
محرمی که قبل از اردو شایعه‌های بسیاری مبنی بر خروجش از ترکیب اصلی وجود داشت، به انتخاب اصلی کی‌روش تبدیل شده و با توجه به غیبت رامین رضاییان در اردوی اتریش و همچنین لغو احتمالی بازی با روسیه، دفاع راست قطعی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود.
کارلوس کی‌روش قصد دارد در جدال با سنگال به علیرضا بیرانوند استراحت بدهد.
خیلی‌ها معتقدند با توجه به نزدیک شدن به جام جهانی، بازیکنانی که به تازگی از لیست کنار گذاشته شده‌اند شانس بسیار کمی برای رفتن به جام جهانی دارند و کی‌روش از میان همین بازیکنان نفرات نهایی را انتخاب می‌کند.
با توجه به جلسه مسئولان سازمان لیگ با کارلوس کی‌روش احتمالا شاهد ایجاد تغییراتی در برنامه لیگ برتر باشیم.
کی‌روش یک هفته پس از پایان فعالیتش در تیم ملی فوتبال مصر مورد توجه مقامات فوتبال ایران برای هدایت مجدد تیم ملی قرار گرفته بود و با این مربی پرتغالی از همان زمان تماس‌هایی گرفته شد.
بازیکنان جوان‌تر حاضر در اردوی تیم ملی توجه ویژه سی‌کیو را در تمرین امروز به همراه داشتند.
کی‌روش اسامی تیم ملی را  نداده است و با توجه به اینکه فردا بازی های لیگ است، فکر می‌کنم دوشنبه لیست تیم ملی اعلام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ