قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در جهان واکنش‌های جالبی را در پی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست فرصت برای تغییر معاون سیاسی وزارت کشور خواسته وزیر کشور از مجلس بود و برخلاف خواست عده‌ای، مجلس به حاشیه نمی‌رود.
برق ۳ وزارتخانه پرمصرف قطع شد، اوجی به آمریکای لاتین سفر کرد و توزیع آب در محدوده‌های دارای افت فشار تا ساعاتی دیگر عادی می شود از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
بعد از پایان دربی حساس کرمان شایعاتی در خصوص استعفای حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان بر سر زبان ها افتاد.
وزیر ورزش در سفر به استان خوزستان کمک بزرگی به باشگاه استقلال ملاثانی داشت.
وزیر ورزش که بخاطر حذف استقلال از آسیا به شدت تحت فشار قرار دارد و به ادعاهای دروغین درباره شانس بقای آبی‌ها در لیگ قهرمانان روی آورده است، حالا از در اختیار قرار دادن مدارک دولتی و مالکیتی امتناع می‌کند!!
وزیر ورزش و جوانان مدعی شد که استقلال همچنان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا شانس دارد.
وزیر ورزش و جوانان از احتمال عدم اعزام تیم فوتبال امید ایران به بازی های آسیایی هانگژوی چین خبر داد.
ورود چینی‌ها به ایران، نامه درخواست وزیر راه از دبیر هیات دولت، پیشنهاد نرخ دستمزد راهنمایان، کاهش ۵۷ درصدی اشغال بومگردی ها در عید ازجمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
به‌زودی هزاران نفر در بریتانیا می‌توانند با نسخه پزشک و زیر چتر حمایت بیمه درمانی دارویی را دریافت کنند که به ستاره‌های هالیوود کمک می‌کند خود را لاغر نگه‌دارند. گفته می‌شود که «ویگووی» Wegovy به کیم کارداشیان و ایلان ماسک کمک کرده تا وزن خود را کاهش دهند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا پایان اسفند خبر داد.
معاون پژوهش وزیر علوم در بخش دیگر سخنرانی خود به اهمیت رؤیت پذیری در حوزه علم و فناوری اشاره کرد و گفت: رؤیت پذیری این است که کاری کنیم در جامعه ما یک سری افراد، مراکز و مقاله‌ها شناخته شوند و دیده شوند. مردم چقدر دانشمندان و پژوهشگران ما را می‌شناسند؟ در خارج از کشور چقدر ما را می‌شناسند؟ اینها همه در حوزه رویت‌پذیری است.
مدیرعامل سابق استقلال در گفتگویی جذاب با سردبیر ورزش سه از دوران حضورش در این باشگاه و نحوه برکناری‌اش سخن گفت.
مدیرعامل سابق استقلال در گفتگویی جذاب با سردبیر ورزش سه از دوران حضورش در این باشگاه و نحوه برکناری‌اش سخن گفت.
موافقت خاندوزی با تغییر مدیرعامل بانک مسکن؛ خبری بود که در آخرین روز تابستان، رسانه ای شد. اما این موافقت وزیر اقتصاد در شرایطی بود که رئیس جمهور طی چندین نامه، خواستار ادامه مدیرعاملی شایان در بانک مسکن بود. از سوی دیگر سخنگوی اقتصادی دولت از عملکرد شایان تقدیر کرد!
وزیر اقتصاد با بیان اینکه مالیات ستانی از شیوه‌های سنتی، ناکارآمد و پرفساد عبور کرده افزود: اقتصاد کشور تا پایان دولت سیزدهم، وارد فصلی جدید از مالیات ستانی و رها از بودجه نفتی شود.
از جای خالی وزیر زن تا اموری که شیرینی زدایی می‌کنند!
در حالی که حزب محافظه کار انگلیس بر ضرورت انتخاب نخست وزیر جدید تا پایان اکتبر تأکید کرده است، برخی منابع رسانه ای از تمایل «بوریس جانسون» برای بازگشت به قدرت خبر دادند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همانطور که بار‌ها کارشناسان اعلام کردند استفاده از وی پی ان آسیب پذیری دستگاه‌های کاربران را به دنبال خواهد داشت، زیرا راه رخنه هکر‌ها به گوشی مردم را تسهیل می‌کند. توصیه کارشناسانه این است که مردم تا جایی که می‌توانند از وی پی ان استفاده نکنند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هشتمین روز مهر ماه پرداخته می شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط، برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روز‌های اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند، از حضور در میدان خودداری کردند.
گزارش‌های مختلفی ارائه شد که اطلاعات امنیتی و اطلاعاتی بین خارج و داخل مبادله شده است. در این شرایط برخی از مردم به لحاظ شرایط عاطفی ایجاد شده اعتراضاتی را بیان کردند و در این اعتراضات حضور داشتند که مربوط به روزهای اولیه بود و بعد از این‌که فهمیدند جریانی دنبال این هستند که موضوع را به جای دیگری بکشانند از حضور در میدان خودداری کردند.
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرونده مسکن تا سال آینده به دستور رییس جمهور و تاکید وزیر راه و شهرسازی باید بسته شود.
وزیر ورزش و جوانان در نشست خبری خود از حضور جودوکاران ایران در میادین بین المللی با پرچم کمیته بین المللی المپیک خبر داد.
زارع‌پور خاطرنشان کرد: برای تحقق کامل این طرح ملی، همه دستگاه‌های مرتبط باید پای کار بیایند. وزارت ارتباطات هم به عنوان متولی موضوع، هماهنگ‌کننده بین سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط، استانداران و فرمانداران در سراسر کشور خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ