سرپرست مدیرعاملی استقلال توضیحاتی را درباره حضور در آکادمی این باشگاه ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیمی واتکینز در روز واقعه احساس ناخوشی داشت. او که فکر می‌کرد، چون کم غذا خورده بی‌حال است تصمیم گرفت چرت کوتاهی بزند تا سرحال شود. خواب واتکینز زیاد طولانی نشد چرا که ساعت اپل با هشدار‌های پیاپی پس از چندی او را از خواب بیدار کرد. او با نگاه به ساعت متوجه عملکرد غیرعادی قلبش شد.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت درباره علائم بروز بیماری در انسان بیان کرد: حدود دو روز تا یک یا دو هفته پس از مواجهه با ویروس، علائم تب خونریزی‌دهنده کریمه کنگو در انسان بروز پیدا می‌کند؛ این علائم شامل تب ناگهانی، بدن درد، سردرد، اسهال و استفراغ و سرفه است.
آیا احسان کرمی به معنای واقعی طرفدار مردم بود و حرف آن‌ها را می‌زد؟ حقیقت این است که احسان کرمی بر خلافِ مرامِ انسانیت، صرفاً به دنبالِ امیال و مقاصد خود بود. او و سلبریتی‌های امثال او با رصد اتفاقاتی از این دست، قایقِ حفظِ شهرتِ خود را روی امواجِ ایجاد شده از داغ‌ها و مصیبت‌های مردم می‌اندازند تا علاوه بر دیده شدنِ بیشتر، ماهیِ مطلوبِ خود را از همان آبِ نامبارک بگیرند. دیده‌شدنی که بار معنایی عمیقی در پس آن است.
کریم بنزما در آخرین بازی خود با پیراهن رئال مادرید از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا دیدار رئال مقابل اتلتیک بیلبائو با تساوی 1-1 دنبال شود.
وزارت دفاع اوکراین روز جمعه اعلام کرد که این کشور نیازمند دست کم ۴۸ فروند جنگنده اف-۱۶ بوده تا بتواند به مرز‌های خود در سال ۱۹۹۱ برسد.
سرپرست باشگاه استقلال ظهر امروز در دیداری با وزیر ورزش و جوانان به بررسی مشکلات باشگاه و راهکارهای موجود برای حل آن پرداخت.
حجت کریمی عضو هیات مدیره استقلال به احتمال فراوان تا روز برگزاری مجمع سرپرست باشگاه استقلال خواهد شد.
حجت کریمی عضو هیات مدیره استقلال به احتمال فراوان تا روز برگزاری مجمع سرپرست باشگاه استقلال خواهد شد.
کریم بنزما در نیمه نخست دیدار رئال مادرید برابر وایادولید در هفت دقیقه توانست سه گل به ثمر برساند تا نشان دهد برای بازی برگشت نیمه نهایی کوپا برابر بارسا کاملا آماده است.
کریم بنزما در نیمه نخست دیدار رئال مادرید برابر وایادولید در هفت دقیقه توانست سه گل به ثمر برساند تا نشان دهد برای بازی برگشت نیمه نهایی کوپا برابر بارسا کاملا آماده است.
کریم بنزما یک روز مانده به ال‌کلاسیکو در تمرین رئال حاضر شد تا نشان دهد مشکلی برای بازی فردا ندارد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگویی به ابهامات پیرامون تیم فوتبال باشگاه پاسخ داده است.
بررسی‌ها در رابطه با پیدایش فرد گمشده ادامه داشت تا اینکه صبح شنبه یکم بهمن ماه، تنها متهم پرونده به شعبه هفتم دادسرای امور جنایی منتقل شد و در تحقیقات ابتدایی با تناقض‌گویی ادعا کرد: با زن جوان ارتباط داشتم و او را به قتل رساندم! روز حادثه با یکدیگر قرار گذاشتیم و با ماشینم به سمت رباط کریم رفتیم که در آنجا با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کردیم.
گروهی از تظاهرکنندگان پرچم سوئد را مقابل کنسولگری سوئد در ترکیه آتش زدند. مقامات سوئدی به راسموس پالودان، حزب راست افراطی دانمارک، اجازه دادند تا روز شنبه یک نسخه از قرآن کریم را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در استکهلم بسوزاند.
با اعترافات فریبا، کریم شناسایی و بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل با همدستی ۱۷ نفر از دوستانش اعتراف کرد و گفت: اختلاف ما مربوط به چند روز و چند ماه نیست بلکه ریشه دار است. خانواده‌های ما بر سر مالکیت یک زمین سال‌هاست که باهم اختلاف دارند و همین موضوع باعث شده بود تا من و مقتول هم رابطه خوبی نداشته باشیم.
کریم پس از دستگیری و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: من به خاطر مشکلات روانی‌ام بار‌ها در بیمارستان بستری شده‌ام. چند ماه پیش از حادثه برای اینکه سرگرم باشم و با بیماری‌ام مقابله کنم تصمیم گرفتم با دستفروشی خودم را مشغول کنم. روز حادثه در حال کار بودم که چند نفری به سراغم آمدند و با لحن تندی از من خواستند تا کارم را تعطیل کنم که مخالفت کردم و آن‌ها به یکباره به سمتم حمله کردند و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
اولین و شاید پر جنجال‌ترین خبر هفته جاری، در روز شنبه (ابتدای هفته) با اعدام دو تن از محکومان به اعدام در نتیجه حوادث اخیر کشور بود. طبق اعلام قوه قضاییه، محمد مهدی کرمی و سیدمحمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت سیدروح‌الله عجمیان شد، اولین روز هفته گذشته ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱ به دار آویخته شدند
انتشار یک پست اینستاگرامی توسط کریم بنزما، در فاصله دور روز تا فینال جام جهانی نشان می دهد که هوای رابطه او با دشان ابری است.
لیست تیم فوتبال ایران برای حضور در 5 دوره از جام جهانی، همواره جا مانده های بزرگی داشته است.
توپ طلای امسال به کریم بنزما رسید. ستاره فرانسوی رئال مادرید همانطور که انتظار می‌رفت روی سن رفت تا برای اولین بار توپ طلایی‌رنگ را به دست بگیرد.
توپ طلای امسال به کریم بنزما رسید. ستاره فرانسوی رئال مادرید همانطور که انتظار می‌رفت روی سن رفت تا برای اولین بار توپ طلایی‌رنگ را به دست بگیرد.
دوشنبه شب مراسم اهدای توپ طلای فرانس فوتبال در شهر پاریس انجام می‌شود و کریم بنزما برنده احتمالی این جایزه است.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی است کریم بنزما 7 تا 10 روز دیگر به میادین برمی‌گردد و در نتیجه احتمالا می‌تواند در دربی مادرید مقابل اتلتیکو به میدان برود.
در نیمه دوم برخورد مهران موسوی با یورگن لوکادیا باعث شد تا این دو بازیکن برای لحظاتی درگیری لفظی و نیمه فیزیکی داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ