در فاصله ۹ روز مانده تا جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، در گزارشی به معرفی تیم‌های گروه B این رقابت‌ها پرداخته‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات، گفت: در دومین روز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر امروز ۳ هزار ۹۸۱ نفر ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
سخنگوی ستاد انتخابات، گفت: در دومین روز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر امروز ۳ هزار ۹۸۱ نفر ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
سخنگوی ستاد انتخابات، گفت: در دومین روز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدظهر امروز ۳ هزار ۹۸۱ نفر ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: با شیوه‌ای که ما در پیش گرفته‌ایم. با این که خود را نیازمند اقناع آحاد مردم نمی‌دانیم، معلوم نیست فردایی که بخواهیم به توجیه مردم کلمات را شمار کنیم، گوش شنوایی خواهیم یافت یا خیر. همین امروز هم کلی دیر شده است چه رسد به فردا‌هایی که در راه است و به ازای هر روز به اندازه چند روز اعتماد عمومی تراش می‌خورد.
عدل خو با عنوان اینکه ۵۰ درصد کمردردها ظرف یک ماه خود به خود خوب می‌شود، گفت: تا ۹۰ درصد کمردردها نیز تا ۸ هفته بهبود می‌یابد و ما برای ۱۰ درصد کمردردهایی که بعد از دو ماه خوب نمی‌شوند، سراغ روش‌های تشخیصی می‌رویم.
نوشیدن ۸ لیوان آب در شبانه روز می‌تواند به رفع یبوست کمک شایانی کند و دیگر تغذیه است که با خوردن میوه‌هایی همچون آلو، انگور، گلابی، انجیر و سبزیجات وزیتون و روغن زیتون تا ۸۰ درصد موارد به رفع یبوست کمک می‌کند.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۷ و ۸ تیر) در ارتفاعات شمالی هرمزگان رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.
از آرماگدون تا روز پس از فردا، فیلم‌های هالیوودی زیادی در مورد چگونگی پایان جهان ما ساخته شده است. اما اگر قرار است یک آخرالزمان جهانی رخ دهد، تاکتیک شما برای زنده ماندن چیست؟ یک ابر وانت جدید شاید راه نجات شما باشد.
دادگاه عوفر وابسته به رژیم اشغالگر «اسرائیل» بازداشت عماد عدوان، نماینده اردنی به اتهام قاچاق اسلحه به فلسطین اشغالی را تا ۸ روز دیگر تمدید کرد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از آغاز بارش‌ها از شامگاه امروز در نیمه غرب استان و فراگیر شدن رگبارهای بهاری در بیشتر مناطق طی روز پنجشنبه خبرداد.
کمیته انضباطی فیفا به باشگاه استقلال تاکید کرد تا مهلت تعیین شده بدهی سرمربی ایتالیایی پیشین خود را پرداخت کند.
برای اینکه سیستم بدن تنظیم باشد و بتواند کارکرد مناسبی در جهت کاهش وزن بروز دهد میزان و کیفیت خواب می‌تواند اهمیت ویژه‌ای داشته باشد. تنظیم یک برنامه خواب منظم و پایبندی به آن شاید عامل مهم دیگری برای کاهش وزن موفقیت‌آمیز باشد، به خصوص اگر می‌خواهید در یک ماه ۴.۵ کیلوگرم وزن کم کنید. سعی کنید حداقل ۷ تا ۸ ساعت در شب بخوابید، یک برنامه خواب منظم تنظیم کنید و حواس‌پرتی را قبل از خواب به حداقل برسانید تا چرخه خواب خود را بهینه کنید و به اهداف کاهش وزن خود برسید.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۲۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۷۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۲۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۷۸ تن از ایشان وخیم است.
حجم ورودی آب به سد‌های کشور از ابتدای سال آبی جاری تا روز گذشته، ۸ میلیارد و ۸۷۰ میلیون مترمکعب بود که در مقایسه با ورودی ۱۰ میلیارد و ۵۰ میلیون مترمکعبی آب به مخازن سد‌های کشور در مدت مشابه سال گذشته، کاهشی ۱۲ درصدی داشته است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۶۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۱۸ تن از ایشان وخیم است.
در سومین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد یک هزار و ۸۱۲ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۸ میلیون و ۹۰ هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.
پسر مصدوم کلیپ فوق مجید نام دارد؛ پسری که به گفته خودش ۸ شبانه‌روز در همان وضعیت ظالمانه و بیرحمانه دست و پا بسته و فیتیله‌پیچ قرار داشت و هر کسی که از راه می‌رسید او را به باد کتک می‌گرفت؛ از کمربند و شلاق گرفته تا تیزی تا آنجا که فقط به مرگ می‌اندیشید و فکر نمی‌کرد که روزی بتواند از دست آن‌ها نجات پیدا کند.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما از روز یکشنبه تا صبح چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۶۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۴ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۷۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۹ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۷۸۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۵۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۷۵۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۷۲ تن از ایشان وخیم است.
هشتم تیر کوتاه‌ترین روز زمین از دهه ۱۹۶۰ میلادی تا کنون ثبت شده است. هرچند این تفاوت فقط کسری از ثانیه است؛ اما توجه بسیاری را به دلیل وقوع این رویداد جلب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ