شاید شنیده باشید که یک سرمربی برای جلوگیری از محرومیت یک ستاره‌ او را پیش از بازی خاص نیمکت‌نشین کرده باشد اما بازی با یک ترکیب کامل در آستانه محرومیت، تفریح پرسپولیس بود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک پیشین پرسپولیس گفت: همه می دانند جدایی‌ام از پرسپولیس فنی نبود و یک نفر دوست نداشت من بمانم.
آیت‌الله سعیدی بیان کرد: کسانی که با اسلام سروکار ندارند و فقط به ایرانی بودن خود می‌اندیشند باید بدانند در تاریخ ایران بی بندباری به شیوه غربی وجود نداشته است و شاهنامه یکی از این مستندات است.
«در‌ هفته پایانی هر تیمی تلاش می‌کند تا با دستان خودش سرنوشتش را رقم بزند و مس کرمان تعیین‌کننده قهرمان فصل نخواهد بود.»
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: فاطمی امین فردی پاکدست است و اهل بده بستان و باندبازی نیست و حتی موافقان استیضاح هم نکته‌ای درباره شائبه‌های اقتصادی وی مطرح نکرده اند.
عده ای که خود را عضو خانواده انقلاب می دانند چرا چنگ به صورت افرادی که با انقلاب همراه نیستند و خزعبلات می گویند نمی اندازند، نشان دهید زنده اید وگرنه مرده و به کنار گذاشته شده اید. دستگاه های امنیتی با خط جاسوسی که بهاییت راه انداخته است و با سرویس اطلاعاتی کشورهای دیگر در کشور ما تنش ایجاد می کنند و با برنامه وارد شده اند که نمونه آن بی بندباری و ترویج به سبک زندگی غربی و گسترش بی حجابی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ