ستاره 18 ساله بارسلونا به واسطه درخشش های اخیر خود، با یک افزایش قیمت سرسام آور مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: روز جمعه در تمام طول مسیر راهپیمایی مهمونی غدیر از میدان امام حسین تا میدان آزادی ۳ هزار موکب برپا می‌شود.
قیمت بلیت بازی تیم‌های زیر ۲۳ سال ایران و عراق برای علاقه‌مندان به فوتبال در کشور میزبان تعجب برانگیز بوده است.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، در جریان بازی امشب با والنسیا به خاطر سیلی زدن به بازیکن حریف از زمین بازی اخراج شد.
آقامحمدی با بیان اینکه دوهزار و ۲۰ محله و ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت در سراسر ایران وجود دارد که از امکانات اولیه زندگی مانند مسکن، اشتغال، تحصیلات تا ۱۲ سال، سلامت، خوراک و پوشاک محروم هستند، ابراز داشت: در این شرایط چطور می‌توان گفت مسلمانانی وجود دارند که شهرسازی اسلامی را در دستور کار دارند.
دانشمندان در فاصله چند متری یک ایستگاه شلوغ قطار در قلب پاریس موفق به کشف پنجاه قبر در یک گورستان باستانی شدند. این آرامگاه دریچه‌ای نادر به زندگی ساکنان لوتتیا، پایتخت فرانسه در حاشیه رود سن در قریب به دوهزار سال پیش می‌گشاید. جالب است که طی این همه سال با وجود عملیات فراوان احداث جاده و حتی تاسیس ایستگاه قطار پورت رویال در سال ۱۹۷۰، این گورستان مدفون هیچگاه مورد توجه قرار نگرفته بود. تا این که برنامه ریزی برای احداث یک خروجی جدید برای ایستگاه قطار منجر به انجام کاوش‌های باستانشناسی در منطقه شد.
رسانه‌ها در حال پوشش زنده تظاهرات چند ده هزار نفری مردم در جمهوری چک در اعتراض به افزایش قیمت‌ها هستند.
اگر دولت و وزرا و تصمیم‌سازان بتوانند تورم را روی ده درصد بیاورند و روی همین نرخ نگه دارند، افزایش حقوق را هم ده درصد بدهند؛ آن زمان هیچکس اعتراضی ندارد؛ اما، چون نمی‌توانند تورم را کنترل کنند، باید براساس تورم مزد را افزایش دهند. ما بازنشستگان حمایت قاطع خود را از نمایندگان کارگری شورایعالی کار که قرار است برای دستمزد چانه‌زنی کنند، اعلام می‌کنیم و همه‌جانبه پشت آن‌ها ایستاده‌ایم تا بتوانند در جایگاهی که دارند براساس قانون، نظریات خود را به کرسی بنشانند.
با واریز ۹ مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، به نظر می‌رسد عزم دولت برای اجرای وعده کالابرگ جدی شده است، تا جایی که وزیر رفاه اعلام کرد: سرپرستان خانوار با یک کد دستوری می‌توانند میزان اعتبار خود را مشاهده و به هر مقداری که ضرورت دانستند، خرید کنند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این‌که صادرات به روسیه آغاز شده است، گفت: تا پایان امسال حدود دو هزار دستگاه تارا و دنا به بازار روسیه صادر خواهیم کرد.
آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات نوشت: پیش بینی کاهش درآمد ده هزار میلیارد تومانی اپراتور‌ها تا پایان سال جاری، افت شدید ارزش سهام بخش تلکام در بورس و مشکلات جدی نقدینگی این شرکت‌ها که بعضا ممکن است در عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران یا تاخیر زیاد در پرداخت حقوق کارکنان نمایان شود، دور از ذهن نیست.
در شرایطی که امانوئل مکرون برای برای تماشای دیدار نیمه نهایی به قطر سفر کرده، پلیس فرانسه تمهیدات ویژه‌ای برای این دیدار در نظر گرفته است.
بعد از صعود آرژانتین به فینال جام جهانی 2022 جشنی چند ده هزار نفری در خیابان های بوئنوس آیرس برپا شد.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به تحول نظام مالیاتی در کشور گفت: با کمک مالیات می‌توان از بسیاری از فساد‌ها و رانت‌ها جلوگیری کرد. یعنی خطر فساد را برای مفسدین از طریق مالیات ستانی بالا برد تا با فساد و رانت خواری مبارزه شود.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به تحول نظام مالیاتی در کشور گفت: با کمک مالیات می‌توان از بسیاری از فساد‌ها و رانت‌ها جلوگیری کرد. یعنی خطر فساد را برای مفسدین از طریق مالیات ستانی بالا برد تا با فساد و رانت خواری مبارزه شود.
روزنامۀ کیهان برای تحقیر مواضع سیاسی او تعبیر «حزب دو نفرۀ ملت ایران» را به کار می‌برد تا بگوید جز زن و شوهر عضو و هوادار ندارد. هر دو عضو حزب دو نفره را اما کشتند و ده ها هزار نفر پیکر آن دو را در آذر ۱۳۷۷ تشییع کردند.
امروز مطالبی همچون خبر مهم وزارت صمت برای بازار خودرو،  جزئیات فروش اوراق ارزی از فردا؛ هر شخص تا سقف ۴ هزار دلار، ده خبر مهم برای بورس فردا شنبه ۲۸ آبان ماه، ۱۳ پرسش مهم سهامداران پاسخ داده شد، با ترین های بورسی آشنا شوید!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
منابع فلسطینی از حضور دست کم ۵۰ هزار نمازگزار در مسجد الاقصی و اقامه نماز جمعه و همچنین تشییع باشکوه پیکر دو شهید فلسطینی در نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی از حضور دست کم ۵۰ هزار نمازگزار در مسجد الاقصی و اقامه نماز جمعه و همچنین تشییع باشکوه پیکر دو شهید فلسطینی در نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی از حضور دست کم ۵۰ هزار نمازگزار در مسجد الاقصی و اقامه نماز جمعه خبر داد.
اداره اوقاف اسلامی شهر قدس اشغالی اعلام کرد که برغم اقدامات سختگیرانه رژیم صهیونیستی، بیش از ۵۰ هزار نفر در نماز جمعه مسجدالاقصی شرکت کردند.
چین یک سازمان جاسوسی ایالات متحده را به هک کردن یک دانشگاه دولتی با برنامه‌های تحقیقاتی هوانوردی و فضایی متهم کرده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، آمادگی داریم تا سالانه نسبت به تامین و تولید دوهزار دستگاه ون آمبولانس و بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس‌ آمبولانس اقدام کنیم.
چه کسانی می‌توانند نوبت چهارم واکسن کرونا را تزریق کنند؟
رئیبس سازمان سینمایی تاکید کرد: سینمای ایران متعلق به ده هزار نفر است، نمی‌توانیم بگوییم که همه امکانات و تجهیزات در اختیار ۲۰ تا ۳۰ نفر باشد. دوران پدرخواندگی در سینمای ایران تمام شده و اکنون سینمای ما به پدری نیاز دارد که خوب بشنود و خوب عمل کرده و عدالت را رعایت کند. امروز در سینمای ایران قوانین حکم‌فرماست، دوران تلفن زدن و سفارش کردن تمام شده.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ