به گفته ساکنان قدیمی بزرگراه شیخ فضل‌الله‌نوری با اینکه خودرو‌های کمی از آن عبور می‌کرد از همان ابتدا آسفالت بود و بعد‌ها هم زیرگذر را آسفالت کردند که نتیجه خوبی برای اهالی نداشت. «حسن جعفری» که در نانوایی‌اش به بخش جنوبی زیرگذر باز می‌شود، می‌گوید: «آسفالت‌ها آنقدر عمق زیرگذر را کم کرد که کم‌کم مردم برای تردد با هم دعوایشان می‌شد به همین دلیل بعد‌ها آن را یکطرفه کردند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان کشتی آزاد نوجوانان جهان گفت: با سلاح زیرگیری توانستم تمامی حریفان خود را در ترکیه شکست دهم و قهرمان جهان شوم.
در جریان زیرگیری معترضین به طرح اصلاحات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو دست کم ۳ نفر زخمی شدند.
امدادگران ۷ جسد را در زیرگذر اوسونگ پیدا کردند که در اثر سیل ناگهانی ناشی از باران های شدید چند روزه در تونل به دام افتاده بودند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که بر اثر عملیات زیرگیری با خودرو در شهرک حواره در جنوب نابلس یک نظامی صهیونیست زخمی شده است.
در پی حادثه زیرگیری با خودرو در ایالت تگزاس آمریکا شماری از افراد کشته و زخمی شدند.
با نصب و بهره برداری از دوربین نظارت تصویری در زیرگذر امام حسین در محور انقلاب، پوشش کامل نظارت تصویری در این محل برقرار شد.
کمیته های مقاومت مردمی فلسطین طی بیانیه ای تاکید کرد که عملیات زیرگیری با خودرو در قدس اشغالی پاسخی طبیعی و عملی به جنایات صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی است.
کمیته های مقاومت مردمی فلسطین طی بیانیه ای تاکید کرد که عملیات زیرگیری با خودرو در قدس اشغالی پاسخی طبیعی و عملی به جنایات صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی است.
عضو شورای شهر تهران گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز در رود دره قوری چای باعث انباشت آب در کانال زیر پل رو گذر بزرگراه فتح شده است.
پدر ایرانی کشتی گیر ژاپنی قهرمان وزن 92 کیلوگرم آسیا می گوید آرش یوشیدا می تواند در آینده ستاره های جهان را هم شکست دهد.
شهردار منطقه ۱۷ تهران از پیشرفت ۸۵ درصدی احداث زیرگذر حریم خط راه آهن تهران- اهواز خبر داد.
شامگاه امروز شنبه یک عملیات زیرگیری با خودرو در شمال الخلیل رخ داد که طی آن سه نظامی صهیونیست به شدت زخمی شده اند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تسریع عملیات احداث زیرگذر تقاطع بزرگراه شهید همدانی با بلوار کوهک خبر داد.
پس از چند ساعت از حادثه زیرگیری با خودرو توسط یک شهرک نشین صهیونیست، دومین جوان فلسطینی نیز که در این حادثه زخمی شده بود، به شهادت رسید.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اجرای مرحله سوم انحراف ترافیک در تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید یارجانی (نواب) با بزرگراه شهید تندگویان را زمینه ساز آغاز عملیات احداث زیرگذر تقاطع دانست.
برخلاف تصور در جدال کامران قاسمپور و کایل اسنایدر، خبری از زیرگیری های دیدنی ستاره ایرانی نبود.
شهردار منطقه ۸ از تأمین روشنایی پل‌های زیرگذر سواره‌رو امام علی (ع) در محدوده این منطقه خبر داد و گفت: با نصب ۱۵۴ پرژکتور، روشنایی پل‌های زیرگذر امام علی (ع) تامین شد.
اعزام ۲۰کشتی‌گیر با تنها یک ماساژور! زیرگیری پولادگر از دبیر و کشتی
رئیس فدراسیون کشتی معتقد است تنها راه غلیه بر رقبای آمریکایی و روس، زیرگیری ناب ایرانی است و در همین خصوص می‌توان به تاکتیک اشتباه حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور اشاره کرد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پیشرفت ۸۸ درصدی عملیات اجرایی تراز منهای ۲ زیرگذر چهارراه گلوبندک خبر داد.
معاون پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از بررسی راهکارهای بهبود ایمنی زیرگذر راه آهن تهران – تبریز خبر داد.
گیر کردن تریلی حامل محموله ترافیکی از مقصد کرج به قشم با تغییر مسیر و ورود به زیرگذر بلوار خلیج فارس در نظرآباد به علت ارتفاع زیاد بار باعث انسداد مسیر شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از گره‌گشایی ترافیکی محله یافت آباد در جنوب غرب پایتخت با احداث یک مسیر زیرگذر در تقاطع بلوار معلم با خیابان الغدیر خبر داد.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه روز گذشته دو خودرو در لاین زیرگذر دانشگاه سمنان به یکدیگر برخورد کردند، گفت: این حادثه یک کشته بر جای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ