مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با تاکید برتکمیل منبع مالی با دستور رئیس جمهور گفت: عملیات اجرایی بزرگراه ایلام - مهران رو به اتمام است و همه مسیر به صورت آسفالت آماده تردد زوار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: حوزه حمل و نقل جاده‌ای تلاش کرد تا تأمین مالی مورد نیاز را تسریع دهد اما عدم تأمین منابع مالی، جدی ترین مشکل رونق تولید داخلی است.
در نشست علمی-تخصصی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری مطرح شد: نظام بودجه‌ریزی باید به جای تقسیمات کشوری مبتنی بر سند ملی آمایش سرزمین حرکت کند.
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: منابع آزاد شده از کره جنوبی برای خرید دارو و کالاهای اساسی هزینه خواهد شد.
شفافیت در دو دولت خاتمی و روحانی قابل مقایسه با دو دولت دیگر نبوده و نیست. شفافیت کمک زیادی می‌کند که تخصیص منابع و صرف پول و بودجه، منطقی و عقلایی انجام شود و در نتیجه کارایی اقتصادی بهتر شود و با منابع مشخص مالی خروجی‌های بهتری به دست آید.
همزمان با روز جهانی مبارزه با سو مصرف و قاچاق غیر قانونی موادمخدر، دبیر کل سازمان ملل متحد خواستار سرکوب قاچاقچیان و تخصیص مجدد منابع برای درمان شد.
با توجه به تاکید قانون مبنی بر تخصیص سهام به نوزادان، وزارت اقتصاد منتظر تامین منابع برای اختصاص این سهام به متولدان سال جاری است.
منابع محلی از تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها و وارد آمدن خسارت به بیمارستان تخصصی کودکان در غزه خبر دادند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت دادگستری از افزایش ۹۵ درصدی تخصیص و پرداخت مبالغ دیه در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی منابع مالی تامین برق و نوسازی شبکه انتقال برق شهرک‌ها و نواحی صنعتی را در بودجه ۱۴۰۲ تعیین کردند.
مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز اعتباراتی را برای تحقق برنامه‌های تعادل‌بخشی، آبخیزداری و اجرای طرح‌های افزایش بهره‌وری آب در نظر گرفت.
با تصویب مجلس شورای اسلامی، منابع حاصل از عوارض مصرف برق در سال آینده برای حمایت از توسعه و نگهداری شبکه‌های برق روستایی و تولید برق تجدیدپذیر و پاک هزینه خواهد شد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه بخش عمده تلاطمات بازار ارز به دلیل تورم است، گفت: یکسری از کالاها لوکس هستند که هیچ لزومی ندارد دولت برای واردات این کالاها ارز دهد.
عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها گفت: لازم می‌دانم به ضرس قاطع بگویم که با توجه به شرایط و منابع مالی موجود، عمده عدد‌هایی که در لایحه بودجه آمده و تعریف شده قابلیت تحقق ندارد. در مجموع حرف‌های بسیار زیادی پیرامون کلیات و همینطور مسائل جزئی لایحه بودجه وجود دارد که ان‌شاءالله در کمیسیون‌های تخصصی و بعد در کمیسیون تلفیق نسبت به رفع و اصلاح آن تلاش خواهیم کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: بانک‌های عامل بسترساز اصلی توسعه کشور هستند و باید مطابق آنچه در تکالیف آنها قید شده، منابع مالی مرتبط با تولید مسکن را با اولویت تخصیص دهند.
ابوترابی فرد گفت: امیدواریم مجلس و دولت منابع لازم را برای افزایش پوشش بیمه‌ای روستاییان و عشایر اختصاص دهند تا شاهد رشد صندوق روستاییان باشیم.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت به اجرای مصوبات سفرهای استانی متعهد است و تخصیص اعتبارات و منابع مالی مرتبط با این مصوبات در جریان است.
در جلسه علنی امروز مجلس اعلام شد که با تخلف سازمان‌های برنامه و بودجه و هدفمندی یارانه‌ها در تخصیص منابع اشتغال‌زایی، بیم آن می‌رود تولید و اشتغال در سال ۱۴۰۱ با رکود مواجه شود.
تقویت صندوق توسعه دامپروری برای حمایت از دامداران خرد روستایی و عشایری و تخصیص منابع لازم برای پرداخت مطالبات کشاورزان بابت خسارات خشکسالی و سیل دو مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بود.
ابوترابی فرد گفت: امیدواریم مجلس و دولت منابع لازم را برای افزایش پوشش بیمه‌ای روستاییان و عشایر اختصاص دهند تا شاهد رشد صندوق روستاییان باشیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در قانون پیش‌بینی شده که بر اساس آن یک درصد از منابع اعتباری سازمان‌ها و دستگاه‌ها در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صرف شود
در حالی رستم قاسمی از عدم واریز منابع تخصیص داده شده به صندوق ملی مسکن خبر داده که رئیس کل بانک مرکزی وعده واریز ۳ هزار میلیارد تومانی به این صندوق داده است.
در حالی رستم قاسمی از عدم واریز منابع تخصیص داده شده به صندوق ملی مسکن خبر داده که رئیس کل بانک مرکزی وعده واریز ۳ هزار میلیارد تومانی به این صندوق داده است.
هرچند در میان‌مدت و بلند مدت با توجه به وضعیت برجام و افزایش نرخ ارز چشم‌انداز بورس صعودی خواهد بود، اما حداقل در کوتاه مدت به اعتقاد بنده فاز انتظاری و سیکل نوسانی که برای سهام‌داران نیز بسیار کسل کننده خواهد بود، به نظر می‌رسد ادامه پیدا کند، بنابراین با توجه به چنین شرایطی سهام‌داران باید استراتژی معاملاتی مناسب خود را اتخاذ کنند، تا در این وسط دچار ضرر و زیان نشوند.
میرزایی نظام پول- طلا را متناسب با نظام اقتصادی و احکام مالی اسلام دانست و گفت: حذف ربا تنها در شرایط ثبات بلندمدت ارزش پول امکان پذیر است. نظام پول- طلا موجب توزیع ثروت و تخصیص عادلانه منابع پولی کشور می‌شود و رانت نامشروع خلق پول از هیچ را بلاموضوع می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ