در ساعت۰۱:۱۰ بامداد امروز (۸ اردیبهشت ماه) در محور بابایی به غرب قبل ازجاده تلو، یک دستگاه پژو۲۰۶ که در این مسیر در حال تردد بود، واژگون می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این دومین تلاش هند برای تبدیل شدن به چهارمین کشوری است که به ماه فضاپیما فرستاده است. این فضاپیما طبق برنامه پس از ۴۲ روز بر سطح ماه فرود خواهد آمد.
در آخرین لحظات دیدار دو تیم تانزانیا و نیجر هنگامی که بازیکنان نیجر برای باز کردن تیم تانزانیا تلاش می‌کردند چند توپ جمع کن اقدام به پرتاب چهار توپ به داخل زمین کردند و منجر به خراب شدن موقعیت گلزنی نیجری‌ها شدند.
باشگاه فیورنتینا از یوفا خواست وستهم را به دلیل پرتاب اشیا به درون زمین و زخمی شدن یکی از بازیکنانش با مجازات‌های سنگین روبرو کند.
خبرگزاری دولتی ژاپن ساعاتی پیش از شکست پروژه موشکی کره شمالی در مرحله دوم پرتاب خبر داد؛ روشن شدن غیرعادی پیشرانه ماهواره و به دنبال آن کاهش نیروی محرکه‌ به سقوط آن در دریای زرد انجامید.
خبرگزاری دولتی ژاپن ساعاتی پیش از شکست پروژه موشکی کره شمالی در مرحله دوم پرتاب خبر داد؛ روشن شدن غیرعادی پیشرانه ماهواره و به دنبال آن کاهش نیروی محرکه‌ به سقوط آن در دریای زرد انجامید.
یک موشک «فالکون ۹» (Falcon ۹) به همراه ۲۲ ماهواره استارلینک در ساعت ۲:۱۹ بامداد به وقت منطقه زمانی شرقی از «پایگاه نیروی فضایی کیپ کاناورال» (CCSFS) در فلوریدا بلند شد. مرحله اول فالکون ۹ طبق برنامه حدود ۸.۵ دقیقه پس از بلند شدن به زمین بازگشت و روی سکوی فرود شناور بدون سرنشین شرکت اسپیس‌ایکس در اقیانوس اطلس فرود آمد. در همین حال، مرحله بالایی موشک به حمل ۲۲ ماهواره استارلینک به مدار پایین زمین ادامه داد تا طبق برنامه‌ریزی، حدود ۶۵ دقیقه پس از پرتاب مستقر شوند.
شیشه ضد گلوله در اولین مشاهده کاملا شبیه شیشه های معمولی می باشد و در نگاه اول شاهد هیچ تفاوتی در این نوع شیشه و شیشه ی معمولی نخواهید شد. تفاوت کاملا بارزی که این نوع شیشه با شیشه های معمولی دارد در مقاومت بالای این نوع شیشه می باشد. شیشه های معمولی در اثر اصابت شی یا به طور مثال پرتاب سنگی خواهد شکست و از بین می رود اما در شیشه های با مقاومت بالا و ضد گلوله دیگر این اتفاقات نخواهد افتاد و از بین رفتن شیشه و تکه تکه شدن آن وجود ندارد. منبع: خبرگزاری دانشجو
رسم ویژه‌ای که در عهد قدیم انجام می‌شده و امروز فقط نامی از آن برده می‌شود، سنت «کلوخ‌اندازان» است. این کار را در روز‌های پایانی‌ماه شعبان انجام می‌دادند؛ پرتاب کلوخ به نیت بخشیده شدن گناهانشان.
مسابقات دوومیدانی جام رمضان با معرفی نفرات برتر در بخش زنان و مردان به پایان رسید.
این حرکت با تبدیل شدن بدن مار به شکل S آغاز می‌شود، سپس مار با فشار دادن دم خود به زمین، نیمه جلوی بدن خود را به هوا پرتاب می‌کند. تمام بدن مار در هوا معلق می‌شود. زمانی که سر مار به زمین می‌رسد، دم به سمت جلو می‌چرخد، و به همین‌صورت سر و گردن دوباره پیچ می‌خورد. تمام این حرکات دوباره تکرار می‌شوند؛ و مار با پیچاندن مکرر بدنش، خود را به سمت جلو پرتاب می‌کند.
ویدیویی از لحظه عبور یک عابر پیاده از خیابان که با یک ماشین تصادف می‌کند.
شوخی یک فرد با اسب بی اعصاب که باعث پرتاب شدن فرد شد را مشاهده کنید.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین می‌گوید که مذاکرات پرشتاب میان کی‌یف و متحدانش درباره ارسال موشک دوربرد به کی یف در حال انجام است.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین می‌گوید که مذاکرات پرشتاب میان کی‌یف و متحدانش درباره ارسال موشک دوربرد به کی یف در حال انجام است.
لحظه هولناک و عجیب شاخ به شاخ شدن موتور و خوردو که با پرتاب شدن موتورسوار و مرگش همراه بود، را ببیند./خبرفوری
دکتر کاوه فداکار، جراح و فوق تخصص شبکیه چشم با بیان اینکه ضربه به چشم می تواند عوارض جدی و خطرناکی از جمله آسیب به قرنیه و یا جدا شدن شبکیه و از دست دادن بینایی را بدنبال داشته باشد، می افزاید: در تمام مواردی که جسم خارجی به سوی چشم پرتاب می شود یا ضربه ای به چشم وارد می شود ، بررسی سریع و دقیق توسط متخصص چشم ضروری است . ضروری است در صورت وارد شدن جسم خارجی به چشم از شستشو و یا ریختن قطره درون جشم پرهیز شود و فقط برای هر نوع درمان به متخصص چشم در کوتاه ترین زمان مراجعه شود. منبع: خبرآنلاین
آخرین تمرین تیم ملی با نکات ویژه‌ای به پایان رسید. از آموزش پرتاب اوت توسط کی‌روش تا مهاجم شدن شجاع خلیل‌زاده در بازی دوستانه.
دیروز عملیات پرتاب یک موشک آنتارس همراه ۳۷۲۰ کیلوگرم ذخایر برای ایستگاه فضایی بین المللی به دلیل روشن شدن زنگ هشدار آتش سوزی در مقر کنترل ماموریت به تاخیر افتاد و قرار است امروز انجام شود.
گل فشان «قارن یارق» به مساحت حدود ۴۵ هکتار به عنوان بزرگترین گل فشان شمال کشور محسوب می‌شود که سال‌ها است فعالیت‌هایی همچون پرتاب گِل و خروج گاز متان از آن انجام می‌شود.
گرگان- کاهش نزولات آسمانی سبب خشک شدن حوضچه پیرامونی گِل فشان «قارن یارق» آق قلا شده و تمام فعالیت ظاهری این پدیده زمین شناسی مانند پرتاب گِل متوقف شده است.
علی رغم انتشار اخبار کذب در خصوص از دسترس خارج شدن پرتال بانک مرکزی جمهوری اسلامی در رسانه‌های معاند، بررسی‌های صورت گرفته نشان می دهد هم اکنون این پرتال در دسترس قرار دارد.
یک نظامی صهیونیست در عملیات پرتاپ سنگ در جنوب غرب رام الله زخمی شد.
شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان، روز شنبه به افراد آسیب دیده در استان سیل زده ایالت سند کمک‌های امدادی تحویل داد. در ویدئوی منتشر شده شهباز شریف سوار یک هلیکوپتر دیده می‌شود که بسته‌های امدادی را به پایین پرتاب می‌کند. سیل‌های ناگهانی ناشی از باران‌های موسمی شدید در بسیاری از مناطق پاکستان باعث کشته شدن نزدیک به ۱۰۰۰ نفر و زخمی شدن هزاران نفر و آواره شدن هزاران نفر از اواسط ژوئن شده است.
رئیس سازمان فضایی گفت: ماهواره خیام ماهواره سنجشی با دقت یک متر بوده که منحصر به فرد است و علاقه ای نداشتیم که قبل از پرتاب و مدارگذاری و استیبل شدن ماهواره درباره آن اطلاع رسانی کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ