معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: استان‌های خراسان رضوی و شمالی، آذربایجان شرقی و غربی و قزوین از مسیر شمال به جنوب بزرگراه هاشمی باید تردد کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نیست.
تعلل پنج ساله در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات طرح ملی محور «راه اصلی لنده -تشان» با وجود داشتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ و سابقه ۵ ساله درج اعتبار در قانون بودجه سنواتی قابل توجیه نیست.
در آستانه نشست امروز کنست برای تصویب طرح اصلاحات قضایی در شور دوم و سوم، معترضان صهیونیست اقدام به مسدود نمودن مسیرهای منتهی به کنست کرده‌اند.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تخصیص ۲ هزار و ۵۰۰ میلیاردتومان اعتبار برای بهسازی ۶ مرز منتهی به پایانه‌های مرزی اربعین خبر داد.
سخنگوی شهرداری تأکید کرد: مطالعات پل حافظ به طور کامل انجام شد و طبق مطالعات آمادگی برای این موضوع وجود دارد، اما در مورد زمان اجرا هنوز تصمیم گیری نشده است چرا که یک سری ملاحظات ترافیکی و انتخاب مسیر‌های جایگزین مدنظر است.
مساحت این باغ بیشتر از ۲۰ هکتار است. فضای باغ را طوری طراحی کرده‌اند که با وجود مسیرهای پیچ‌درپیچ و طولانی، گردشگرها می‌توانند به‌ راحتی قدم بزنند و از دیدن پرندگان لذت ببرند.
رئیس پلیس راه تهران بزرگ گفت: بنرهای راهنمای مسیر رانندگان به عنوان مسیرهای جایگزین برای ورود به پایتخت معرفی نصب شده‌اند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در موضوع حق آبه ایران از هیرمند نیز گفت: پیگیری این موضوع را از مسیرهای سیاسی و حقوقی در دستور کار داریم.
دبیر شورای نگهبان گفت:‌ برای حل مشکلات کشور در هیچ سطحی بن‌بست وجود ندارد و همگان باید برای طی کردن مسیرهای قانونی و احترام به قانون تلاش کنند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ مسیرهای راهپیمایی، تردد و محدودیت ترافیکی در روز جهانی قدس را در پایتخت تشریح کرد.
سپاهان و استقلال در استادیوم خانگی لیگ را به پایان می‌رسانند و پرسپولیس در وطنی قائمشهر؛ اما قهرمان لیگ برتر در جای دیگری تعیین خواهد شد.
برای شهروندان و میهمانان نوروزی در پایتخت مسیرهای پیاده روی توسط ستاد گردشگری شهرداری تهران تعیین شده که می‌توانند استفاده کنند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران از برگزاری ۱۲ برنامه تهرانگردی برای معرفی بخشی از ظرفیت‌های گردشگری پایتخت در ایام نوروز خبر داد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه‌ای، از خدمات‌رسانی ناوگان این شرکت در پنجشنبه و جمعه آخر سال برای زیارت اهل قبور خبر داد.
محققان کشور در یک مقاله بین الملی به بررسی و معرفی بیشتر مسیرهای پیام رسان مشترک در تکوین سرطان کبد پرداختند تا پیشرفت های درمانی در این زمینه به روزتر شود.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی و احتمال زیاد سقوط بهمن در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی استان تهران از مسدود بودن مسیر‌های ورودی مبادی کوهستان تا روز شنبه - ۲۹ بهمن - خبر داد.
مسئول کمیته امداد و نجات فدراسیون کوهنوردی می‌گوید در هفته‌ی اخیر در مسیرهایی شاهد ریزش بهمن بودیم که اصلا سابقه ریزش بهمن در آن مسیرها وجود نداشته است.
وزیر خارجه عربستان: اگر ایران به تسلیحات هسته‌ای کاربردی دست بیابد، مشخص نیست چه اتفاقاتی رخ بدهد. ما در فضای خطرناکی در منطقه هستیم. می‌توان انتظار داشت که کشورهای منطقه‌ای به دنبال راه‌هایی برای تضمین امنیت خود بگردند.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: بیشتر مسیرهای استان برفی و سطح جاده یخ زده است و در سه مسیر نیز ممنوعیت تردد اجرا می‌شود .
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: بیشتر مسیرهای استان برفی و سطح جاده یخ زده است و در سه مسیر نیز ممنوعیت تردد اجرا می‌شود .
مشهد ـ مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی در تاریخ ۲۵ و ۲۶ شهریور کاملا مسدود است.
مشهد ـ مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی در تاریخ ۲۵ و ۲۶ شهریور کاملا مسدود است.
پایش بر موارد ایمنی، سلامت و بهداشت محلهای استقرار و مسیرهای عبوری از سوی گروه اعزامی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در مبادی ورود و خروج زائران کربلا در حال انجام است.
فرماندار تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا با توجه به شرایط جوی و وجود هشدارهای هواشناسی و نیز وقوع سیل اخیر از هرگونه تردد در مسیرهای منتهی به کن خودداری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ