یزد- ‌ تأمین منابع آبی پایدار یکی از دغدغه‌هایی است که استان کویری یزد را همواره درگیر خود کرده و مسئولان در تلاشند که قطره قطره آب را مدیریت کنند تا بخشی از این کمبودها جبران شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: حوزه حمل و نقل جاده‌ای تلاش کرد تا تأمین مالی مورد نیاز را تسریع دهد اما عدم تأمین منابع مالی، جدی ترین مشکل رونق تولید داخلی است.
شاهرود- کمبود شدید منابع آبی در شاهرود طی روزهای اخیر، وضعیت این شهرستان را بحرانی کرده است.
کلسیم تنها برای استخوان‌ها مفید نیست بلکه برای ارتقای سلامت اعصاب، قلب و ماهیچه‌ها نیز مفید می‌باشد. محصولات لبنیاتی مانند شیر و ماست نیز از منابع مهم این ماده معدنی هستند و همچنین در سبزیجات با رنگ تیره، غلات غنی شده و ماهی نیز کلسیم یافت می‌شود. حداقل سه وعده در روز ازاین منابع کلسیم دار استفاده کنید.
اهواز استان خوزستان با بهره‌مندی از منابع طبیعی و صنایع اما به دلیل عوامل متعددی نظیر نبود زیرساخت‌ها، کمبود اعتبارات و… از معضلات بی‌شماری رنج می‌برد.
اصفهان- مدیرعامل اتحادیه منابع طبیعی و آبخیزداری و مرتعداران استان اصفهان، کمبود نقدینگی را بزرگ‌ترین مشکل تعاونی‌های منابع طبیعی استان دانست.
فدراسیون تیروکمان به دلیل کمبود منابع مالی قادر به اعزام تیم‌ملی تیروکمان به «کاپ آسیا» نشد.
گرمسار- محیط بانی و پایش اراضی ملی و طبیعی با وجود کمبود نیرو از سوی محیط زیست و منابع طبیعی، در پهنه دشت کویر با دشواری انجام می شود.
وزیر راه و شهرسازی در بازدید از منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال با اعلام بهره‌برداری از مسیر رفت این منطقه در کوتاه ترین زمان، از برنامه‌ریزی دولت برای جبران کمبود منابع این پروژه خبر داد.
رئیس جمهور پرتاب ۶ ماهواره به فضا در سال‌جاری با وجود کمبود منابع را اقدامی ارزشمند و ستودنی توصیف کرد و آن را از مصادیق عینی حرکت کشور در مسیر پیشرفت علمی و فناورانه دانست.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کمبود منابع ، مولدسازی دارایی های موجود را راهکاری برای تأمین منابع مالی پروژه ها برشمرد.
رئیس هیأت هاکی استان همدان با اشاره به کسب رتبه دوم هیأت هاکی استان در کشور گفت: هاکی ورزش پرهزینه‌ای است و طی حضور در این هیأت با وجود کمبود منابع مالی و چنددستگی هاکی‌بازان و حاشیه‌سازی‌ها توانستیم اقدامات بزرگی در حوزه رشد ورزشکاران و افزایش زیرساخت‌ها انجام دهیم.
رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: با توجه به کمبود منابع مالی فدراسیون و ترافیک زیاد تیم‌ها برای اعزام به مسابقات برون مرزی، در صورتی امکان اعزام تیمی به تورنمنت‌های بین‌المللی وجود دارد که خود حامی مالی داشته باشد.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آماده به‌کار شدن چهار رام قطار به‌رغم کمبود منابع مالی برای تأمین قطعات و اورهال ناوگان با مدیریت توانمندی‌ها و منابع موجود خبر داد و گفت: آماده به کار شدن دو رام لوکوموتیو و دو رام قطار درون شهری مترو با ۷۰ درصد قطعات داخلی نشان از این دارد که خدمت به شهروندان در شهر زیرزمینی در جریان است.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آماده به‌کار شدن چهار رام قطار به‌رغم کمبود منابع مالی در مترو پایتخت خبر داد.
منابع دیپلماتیک اروپایی تاکید دارند که کندی این اتحادیه برای اعلام تحریم‌های جدید روسیه به دلیل کمبود اهداف برای تحریم های جدید است.
این دکترای تخصصی تغذیه و رژیم درمانی تصریح کرد: در منابع گیاهی به هیچ وجه ویتامین ب ۱۲ وجود ندارد و فقر آن در سالمندان موجب آنمی کشنده می‌شود و عوارض عصبی غیرقابل برگشتی بروز می‌دهد.
منابع آمریکایی نسبت به بحران عرضه گازوئیل در این کشور هشدار دادند.
نائب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه بر اساس گفته‌های وزیر نفت، برای سرمایه‌گذاری در بخش گاز نیاز به ۷۰ میلیارد دلار منابع است، بیان داشت: قدر مسلم این کار باید از طریق سرمایه گذاری خارجی انجام شود، زیرا توانایی این سرمایه‌گذاری در داخل با این مبلغ وجود ندارد، اما با توجه به تشدید تحریم‌ها و وضعیت مبهم برجام انجام چنین سرمایه‌گذاری ممکن نخواهد بود با توجه به شرایطی که وجود دارد.
همیشه کمبود منابع ارزی یکی از موانع واردات خودرو در کشور بود اما ظاهرا این مشکل این بار به همت بانک مرکزی حل شده است.
تیم فوتبال چوکای تالش به دلیل کمبود منابع مالی با اتوبوس راهی کرمان شده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: تنها راه برون رفت از مشکل کمبود منابع ایجاد هم افزایی بین دستگاهی است که شوراهای فرهنگی، اجتماعی، هنری ورزشی مناطق از این پتانسیل نیز برخوردارند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: تنها راه برون رفت از مشکل کمبود منابع ایجاد هم افزایی بین دستگاهی است که شوراهای فرهنگی، اجتماعی، هنری ورزشی مناطق از این پتانسیل نیز برخوردارند.
اردبیل-معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: رعایت مصرف منابع آبی در استان با توجه به کمبود آب در منطقه ضروری بوده و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
روزنامه فرانسوی لوفیگارو در گزارشی نوشت: با تشدید بحران کمبود منابع آبی در جهان در کنار افزایش جمعیت، مناطق تنش آبی در جای جای جهان در حال افزایش است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ