منابع دیپلماتیک اروپایی تاکید دارند که کندی این اتحادیه برای اعلام تحریم‌های جدید روسیه به دلیل کمبود اهداف برای تحریم های جدید است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پروژه کریدور حمل و نقل بین المللی شمال - جنوب برای روسیه، هند و ایران به یک موضوع فوری تبدیل شده، زیرا به مسکو و تهران کمک می‌کند تا بازار‌های تازه‌ای را توسعه داده و از تحریم‌ها فرار کنند.
سعیدی، امام جمعه قم گفت: برخی‌ها می‌گویند حجاب مهم نیست و باید قلب انسان پاک باشد که در این خصوص باید عنوان کرد شکل ظاهری و تحریک آمیز در جامعه تأثیرگذار است و انسانی که در برابر حکم صریح خداوند نافرمانی می‌کند، قلبش از چه چیزی می‌خواهد پاک باشد و اگر دل پاک کافی بود چرا خداوند حجاب را الزام کرده است.
حل ریشه‌ای مشکلات خودرو در دست نمایندگان مجلس و دولتمردان است و آن‌ها می‌توانند با رفع موانع تحریمی و بانکی عوامل افزایش هزینه تولید را از بین ببرند. این مسائل نه تنها به نفع صنعت خودرو بلکه به سود تمام صنایع و اقتصاد کشور است. بنابراین به جای مواضع هیجانی بهتر است درباره سهم ۳۵ درصدی تصمیمات خود در قیمت صنعت خودرو اقدامی موثر کنند. حال باید مردان سیاست درباره سهم خود در گران شدن خودرو صحبت کنند و توضیح دهند چقدر خود را در این رابطه مسوول می‌دانند.
رئیس‌جمهور سابق ایران در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم که روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت برگزار شد، گفت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
در ادامه تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه، کشورهای این اتحادیه قصد دارند در تازه‌ترین بسته تحریمی علیه مسکو، چند شرکت چینی را تحریم کنند.
تحریم های آمریکا بر صادرات نیمه رساناهای چینی تاثیر اندکی داشته است. این درحالی است که شرکتها نسخه های متفاوتی از میکروتراشه را به خصوص برای بازار چین تولید می کنند.
روحانی اظهار داشت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
وزارت بازرگانی چین اعلام کرد این کشور شرکت‌های خود را در برابر رویکرد تحریمی آمریکا حفاظت خواهد کرد.
التهاب روده یک حالت ایمنی شناختی است که زمانی رخ می‌دهد که بدن یک ماده تحریک کننده را در جایی از دستگاه گوارش احساس می‌کند و به سیستم ایمنی سیگنال می‌دهد تا آن را ترمیم کند و در نتیجه تورم، درد و عملکرد‌ها مختل می‌شوند.
نماینده کنگره آمریکا خواستار تصویب قانونی برای تحریم شرکت های چینی کمک کننده به روسیه شد.
مقامات آمریکایی و رهبران اپوزیسیون ونزوئلا اصرار دارند که رژیم مادورو شکننده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. حمله روسیه به اوکراین روابط مادورو با مسکو را پیچیده کرده است. اکنون که ونزوئلا با رقابت مخلوط‌های باکیفیت‌تر روسیه مواجه است، قاچاق نفت خام سنگین تحریم‌شده خود به بازار‌های آسیایی را دشوارتر می‌یابد.
زیدآبادی نوشت: اگر مقصود چینی‌ها از طرح خود، لغو فوری تحریم‌ها و اعلام‌آتش‌بس در نخستین گام باشد، طبیعی است که علاوه بر متحدان غربی، دولت زلنسکی نیز به آن تن در نخواهد داد، زیرا چنین اقدامی دست روسیه را برای تقویت نظامی و اقتصادی خود برای تحکیم و تثبیت اشغال بخش‌های بزرگی از خاک اوکراین باز می‌گذارد.
یک رسانه آمریکایی گزارش داد آمریکا در پی تحریم شرکت‌های چینی به بهانه فروش تجهیزات نظارتی به نیرو‌های امنیتی جمهوری اسلامی ایران است.
هزینه تنش با جامعه جهانی تنها محدود به فشار‌های اقتصادی و تحریم نخواهد بود. حادثه اخیر نشان داد که در میانه فشار‌های بین‌المللی علیه ایران، چگونه یک رخداد عادی می‌تواند به مساله‌ای جدی برای کشور تبدیل شود. تنها نکته قابل درک این است که از تنش‌زایی هیچ چیزی حاصل کشور نخواهد شد؛ جز هزینه و فشار! شاید همین حالا هم برای تنش‌زدایی با جامعه جهانی دیر شده باشد
نخست‌وزیر بلاروس طی مصاحبه‌ای گفت که تاثیر تحریم‌های غرب علیه این کشور بسیار کمتر از آن چیزی است که انتظار می‌رفت و فقط 4 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور را کاهش می‌دهد.
دولت آمریکا در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود، یک شرکت چینی «تیاندی تکنولوژی» که در زمینه تولید دوربین‌های امنیتی و تشخیص چهره فعالیت دارد را به بهانه همکاری با سپاه پاسداران تحریم کرد.
دولت آمریکا در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود، یک شرکت چینی «تیاندی تکنولوژی» که در زمینه تولید دوربین‌های امنیتی و تشخیص چهره فعالیت دارد را به بهانه همکاری با سپاه پاسداران تحریم کرد.
دولت آمریکا در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود، یک شرکت چینی «تیاندی تکنولوژی» که در زمینه تولید دوربین‌های امنیتی و تشخیص چهره فعالیت دارد را به بهانه همکاری با سپاه پاسداران تحریم کرد.
چین، کشوری که بیشترین خرید نفت را از ایران دارد یعنی چیزی حدود ۹۰۰ هزار بشکه در روز، یکی از شرکای اقتصادی ایران در دوره تحریم است و روابط سیاسی حسنه‌‌ای نیز با تهران دارد؛ تاجایی که پکن هم به قطعنامه حقوق بشری علیه ایران و هم قطعنامه شورای حکام رای منفی داد.
پالایشگاه‌های چینی با نزدیک شدن به زمان اجرای تحریم اتحادیه اروپا، خرید نفت روسیه در ماه دسامبر را کاهش داده و نرخ اضافی کمتری پرداخت کردند.
«جان اراث» با بیش از سه دهه سابقه کار در وزارت خارجه امریکا که اکنون به عنوان مدیر ارشد سیاست در مرکز کنترل تسلیحات فعالیت می‌کند به «نیوزویک» می‌گوید: طرح اساسی توافق هم چنان همان چیزی است که برای بیش از یک سال بوده است: پایبندی به رفع تحریم ها. به وضوح به نفع همه طرفین است که برجام را از سر بگیرند و اجازه ندهند دیگر ملاحظات سیاسی مانعی در این مسیر ایجاد کنند.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر همه تحریم های ضدایرانی لغو نشود، حتی با پذیرش توافق بر سر احیای برجام مشکلی از جمهوری اسلامی حل نخواهد شد.
طبق اعلام وزارت بازرگانی آمریکا، واشگنتن، شرکت (Far East Cable)، بزرگترین تولیدکننده سیم و کابل چین را به علت نقض کنترل ‌های صادراتی آمریکا در ارتباط با محموله‌های ارسالی به ایران متهم کرد.
با صلاحدید کادر پزشکی و پزشکان متخصص، یحیی گل‌محمدی امروز را باید در منزل استراحت کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ