اردبیل-معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: رعایت مصرف منابع آبی در استان با توجه به کمبود آب در منطقه ضروری بوده و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان کل کشور با ارسال نامه‌ای به وزیر کشور گفت: تعیین سازوکارهای دقیق نظارتی برای رعایت اصول فنی بهداشتی و شهرسازی در فرآیند توافقات شهرداری با سازندگان متخلف ضرورت دارد.
با افزایش گرمای هوا شاهد خشک شدن پوشش گیاهی و علفزارها در عرصه‌های منابع طبیعی هستیم که کوچک‌ترین بی‌احتیاطی و عدم رعایت ایمنی سبب می‌شود جنگل‌ها و مراتع دچار خسارت های جبران ناپذیر شوند.
عضو سابق هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت و مجلس می‌توانند با محوریت قانون، رعایت مصلحت‌های عامه و حفظ اخلاق به وظایف خود عمل کنند، بدون آنکه مشکلی پیش آید.
عضو سابق هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت و مجلس می‌توانند با محوریت قانون، رعایت مصلحت‌های عامه و حفظ اخلاق به وظایف خود عمل کنند، بدون آنکه مشکلی پیش آید.
نباید به بهانه کار فرهنگی از اجرای قانون حجاب و مقابله با هنجارشکنان دست برداشت چنانکه نباید با اهتمام به اجرای قانون حجاب از فعالیت‌های تبیینی، فرهنگی و اقناعی و گفتمان‌سازی غافل شد. باید در این دو زمینه همزمان اقدام شود. البته رعایت ضوابط قانونی و موازین شرعی در هر دو زمینه ضرورت دارد، ولی از تبلیغات بی‌اساس و جوسازی‌های دشمنان نهراسید و در اجرای قانون و حکم الهی با صلابت و شجاعت همراه با حکمت و درایت اقدام کرد و از هیچ اقدام مثبتی فروگذار نکرد. زیرا این مطالبه جدی همه اقشار جامعه بویژه بانوان ماست.
رئیس قوه قضائیه گفت: همگان باید خود را ملزم به قانونمداری و رعایت الزامات قانونی بدانیم و مواردی نیز که در این مقوله مرتبط با قوه قضائیه و سایر دستگاه‌هاست، با تدبیر و قوت انجام خواهد گرفت.
قائم مقام وزیر صمت خطاب به بانک مرکزی نوشت: متاسفانه علیرغم مکاتبات صورت‌گرفته مبنی بر ضرورت رعایت حقوق افراد و رفع مسدودی حساب اشخاص پس از اعلام انصراف و یا درخواست کتبی متقاضی همچنان برخی بانک‌های عامل از آزادسازی حساب‌های مذکور امتناع ورزیده است.
تبریز- رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور گفت: کشاورزان کودهای سرک را با استفاده از راهنمایی کارشناسان جهاد کشاورزی در مزراع استفاده کنند.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به این مطلب که نگاه امنیتی به موضوع شب چهارشنبه آخر سال نداریم گفت: البته هر موضوع اجتماعی یک سری باید ها و نبایدهایی دارد که باید رعایت شود.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ضمن ارائه توصیه‌هایی به‌منظور رانندگی در روزهای برفی بر ضرورت رعایت قاعده ۸ ثانیه تاکید کرد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ضمن ارائه توصیه‌هایی به‌منظور رانندگی در روزهای برفی بر ضرورت رعایت قاعده ۸ ثانیه تاکید کرد.
متخصصان تغذیه معتقدند: رعایت رژیم یا الگوی غذایی به داشتن وزن مناسب در زندگی شهرنشینی کمک فراوانی می‌کند در حالیکه کم تحرکی، استفاده از غذا‌های آماده و از همه مهمتر مصرف غذا‌های ناسالم علاوه بر چاقی موجب بیماری نیز می‌شود.
رییس کل سازمان امور مالیاتی گفت: بر اساس ضرورت رعایت انواع مولفه‌های اقتصادی و اجتماعی، اجرای تدریجی و مرحله‌ای بهترین شیوه اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان است.
طبق آمار‌ها بیشترین بروز سوختگی در کشور در سنین ۱۳ تا ۲۵ سال رخ می‌دهد. این آمار‌های ترسناک از سوختگی، نیاز به آموزش جهت پیشگیری از آن را ضرورت می‌بخشد. در عین حال هم بر اساس گزارش‌ها میزان بروز سوختگی در ایران بیش از دنیا است و به گفته متخصصان علت آن، این است که رعایت ایمنی در ایران موضوعی فراموش شده است و وسایل گازسوز، خودروها، سماور، فضای آشپزخانه‌ها و... اصلا استاندارد نیستند.
محمود صادقی در واکنش به خبر احضار خود به دادسرا در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه نوشت: شما هرچه در مناسبت‌های مختلف از ضرورت رعایت عدل و داد در دادگستری داد سخن بدهید اگر این فرمایشات در مقام عمل به منصه ظهور نرسد پر کاهی ارزش نخواهد داشت.
رئیس جمهور با اشاره به شیوع آنفلوآنزای فصلی در کنار بیماری کرونا گفت: کارشناسان تنها راه پیشگیری از بیماری و کاهش ابتلاء را استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می‌دانند که انتظار می‌رود مردم به ویژه در اماکن عمومی پرتردد نسبت به این مسئله توجه کافی داشته باشند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه حملات متنوع دشمن به زیرساختهای ارتباطی کشور به صورت روزانه دفع می شود، گفت: رعایت اصول پدافندی در توسعه زیرساختهای ارتباطی کشور یک ضرورت است.
یک فعال سیاسی اصولگرا می گوید: گشت ارشاد یک نهاد قانونی است و می‌گوید اگر یک زنی رعایت مسائل قانونی را در معابر نکرد و خواست لخت شود، چه کسی باید جلوگیری کند؟ باید اجازه بدهیم هر کسی دلش خواست لخت شود؟
رئیس صندوق توسعه ملی با اشاره به سیاست‌های جدید صندوق در سرمایه‌گذاری، بر ضرورت صرف منابع این صندوق در مسیر توسعه و همچنین رعایت بازپرداخت ارزی مطالبات آن تاکید کرد.
دو دستور کار مقابله با کرونا در ماه جاری: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور»/ ماموریت ویژه به دو وزارت خانه برای سال تحصیلی آتی/ مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند/ ضرورت ثبت‌نام زوار اربعین در سامانه «سماح»
رئیس جمهور با اشاره در پیش بودن آئین راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی و بازگشایی مراکز آموزشی کشور، بر ضرورت تزریق دُز یادآور واکسن کرونا و استمرار رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید کرد.
همزمان با تاکیدهای مکرر به مردم درباره ضرورت رعایت پروتکل های ضدکرونایی ، انتشار تصویر عین اللهی وزیر بهداشت به عنوان سکاندار اصلی ترین نهاد مبارزه با کرونا، در آغوش خضریان، نماینده تهران در مجلس، بازتاب انتقادی زیادی در شبکه های اجتماعی داشت.
در طول مدت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و احیای برجام، ایران همواره بر سه شرط خود به عنوان خطوط قرمز در مذاکرات یاد کرده است که رعایت آن‌ها یک ضرورت برای تامین منافع ملت ایران است.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ