رئیس هیأت هاکی استان همدان با اشاره به کسب رتبه دوم هیأت هاکی استان در کشور گفت: هاکی ورزش پرهزینه‌ای است و طی حضور در این هیأت با وجود کمبود منابع مالی و چنددستگی هاکی‌بازان و حاشیه‌سازی‌ها توانستیم اقدامات بزرگی در حوزه رشد ورزشکاران و افزایش زیرساخت‌ها انجام دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اتاق بازرگانی ایران، حاشیه‌سازی‌های اخیر در هفته‌های بعد از انتخابات هیأت رئیس این اتاق را تلاش افراد مغرض برای نمایش تقابل میان دولت و بخش خصوصی توصیف و تاکید کرد که برخلاف این تلاش‌ها، اتاق بازرگانی «باشگاه سیاسی» نیسترئیس اتاق بازرگانی ایران، حاشیه‌سازی‌های اخیر در هفته‌های بعد از انتخابات هیأت رئیس این اتاق را تلاش افراد مغرض برای نمایش تقابل میان دولت و بخش خصوصی توصیف و تاکید کرد که برخلاف این تلاش‌ها، اتاق بازرگانی «باشگاه سیاسی» نیست.
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند
محمد مهاجری نوشت: اگر شورای نگهبان به غیر از استعلام مراجع ۴ گانه هیچ کاری برای احراز صلاحیت نامزد‌ها انجام ندهد، نتیجه انتخاباتش، حتما بدتر از بعضی دوره‌های مجلس از جمله مجلس یازدهم نخواهد بود. با این توضیح می‌توان ادعا کرد اگر شورای نگهبان حاشیه‌سازی‌های خود را کنار بگذارد، دشمن را ناکام می‌کند و با مشارکت بیشتر مردم در انتخابات، چشم دشمن را کور هم می‌کند.
درخواست دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای برگزاری دربی صد و یکم که فینال جام‌حذفی هم به شمار می‌رود از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال رد و برای حاشیه‌سازی‌ها دستور پیگیری صادر شد.
در شرایطی که به دربی نزدیک می‌شویم، هر روز با حاشیه‌سازی‌ها و شایعه پراکنی‌های جدید علیه پرسپولیس روبه‌رو هستیم و صحبت از تغییرات کادر فنی نیز از جمله این موارد است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مجددا بر حاشیه‌سازی‌هایی که برایش تیمش صورت گرفته تاکید کرد و گفت: به آنهایی که تمرکز بازیکنانم را در دیدار برابر انگلیس بر هم زدند تبریک می‌گویم.
وزیر اقتصاد با اشاره به قطع رانت ۳۵ هزار میلیارد تومانی مافیای آرد با اجرای طرح هوشمند سازی یارانه نان، حاشیه‌سازی‌های اخیر را قابل پیش بینی دانست و گفت: آماده غوغاسالاری مافیا بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ