وزیر راه و شهرسازی در بازدید از منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال با اعلام بهره‌برداری از مسیر رفت این منطقه در کوتاه ترین زمان، از برنامه‌ریزی دولت برای جبران کمبود منابع این پروژه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسن منصوری : برنامه‌ ریزی کرده بودند که اتفاقی شبیه یکشنبه سیاه رخ دهد ولی برای دولت، مصلحت کشور اهمیت دارد.
نماینده ادوار مجلس گفت: برنامه‌ها در سازمان برنامه تهیه می‌شود، در حالی‌که سازمان برنامه و دولت و حتی مجلس نسبت به تصمیمی که گرفته می‌شود، غریبه هستند و این نوعی کور رنگی سیاسی است.
وزیر نیرو گفت: دولت برای تامین منابع آب هیرمند گام‌های جدی تعریف کرده و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، حقابه ایران از رود هیرمند را تا وصول پیگیری خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از افزایش روزانه ۶۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت خام در دولت سیزدهم خبر داد.
امام جمعه ملارد از دولت گفت: این که نمیشود همه برنامه‌ریزی کشور، همه پول و ثروت کشور دست شما باشد، ولی هیچ فکری به حال فقر نکنید!
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی، توسعه و فعالان اقتصادی استان خوزستان گفت: در دولت دبیرخانه‌ای فعال شده که روابط ارزی ایران با دنیا را تغییر می‌دهد. این دبیرخانه بندناف قدرت دلار را می‌بُرد تا هم ارزش پول ملی را بیشتر کند و هم باعث می‌شود فعالیت‌های بیشتری در منطقه داشته باشیم. منبع: دانشجو
با توجه به تقاضای بالای خودرو در کشور و ضرورت تنظیم بازار این کالا که مدتی است نقش کالای سرمایه‌ای را پیدا کرده، وزارت صمت نسبت به برنامه‌ریزی و بسترسازی برای افزایش تولید، تکمیل خودرو‌های ناقص قبلی و افزایش به بازار اقدام کرده و خوشبختانه طی سال ۱۴۰۱ بیش از یک میلیون و ۳۴۰ هزار دستگاه خودرو با رشد معادل ۳۹ درصد به صورت کامل تولید و روانه بازار شده است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس بر عملکرد مطلوب دولت در حوزه دیپلماسی کشورهای همسایه و ضرورت برنامه‌ریزی برای توسعه شهر آبادان تاکید کرد.
اهواز - معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تیم اقتصادی دولت سیزدهم برنامه‌ریزی مدون و زمانبندی شده برای مهار تورم و رفع مشکلات معیشتی مردم در سال جاری آغاز کرده است.
در حالی که تا چندی پیش ایران واردکننده فرش بود، حالا برنامه‌ریزی برای توسعه صادرات به غرب آفریقا و شرق آسیا در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته است.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران اشتغال و تأمین مسکن را از اولویت‌های بنیاد و مهمترین مسائل ایثارگران دانست و گفت: ضریب بیکاری ایثارگران 2 برابر بیکاری در
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برنامه‌ریزی کردیم که تا پایان دولت ۸۰ درصد مردم یعنی حدود ۲۰ میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری دسترسی پیدا کنند. تاکنون ۲.۵ میلیون پوشش ایجاد شده است.
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: سند تحول دولت یک مسیر و برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه مسیر دیگری را می‌رود، بنابراین سند تحول دولت نقش کمرنگی در بودجه ریزی کشور دارد.
رئیس جمهور اظهار داشت: حمایت‌ها از فعالیت‌های دانش‌بنیان باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به تحول و سرعت بخشیدن به فرآیند اجرایی‌سازی قانون جهش تولیدات دانش بنیان در کشور بیانجامد.
وزیر نیرو گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بدهی‌های مختلف دولت از جمله بدهی‌های بانکی و مطالبات صاحبان صنعت برق را تسویه خواهیم کرد.
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به بودجه فعلی، خواستار افزایش بودجه حمل و نقل سال آینده از سوی دولت شد.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: این حجم اقدامات رسانه‌ای متحدانه درست بعد از یک اتفاق ناگوار در ایران این موضوع را نشان میدهد که ایجاد ناآرامی و اغتشاش در ایران برنامه ریزی شده بود .
نگاه دولت این است که وقتی ۸۵ میلیون جمعیت نخبه داریم، اگر حرفشان را نشنویم، خودمان را از شنیدن آن‌ها محروم کرده‌ایم. اگر بخواهیم یک تحلیل راهبردی از حوادث اخیر داشته باشیم، باید ببینیم در ایام اخیر، سطح منطقه و جهان چه حوادثی رخ می‌داد.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران بر ضرورت تسریع در برنامه های تحول اقتصادی در مجموعه شهرداری تاکید کرد و خواستار تعامل همه جانبه با دولت شد.
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به انتقادات اسحاق جهانگیری از مجلس، گفت: این افراد در حال برنامه‌ریزی انتخاباتی هستند و می‌خواهند روی افکار عمومی کار کنند.
امسال نه دولت حسن روحانی بود و نه آن‌چنان که خبرگزاری تسنیم قبل‌تر ادعا کرده بود، مانع‌تراشی دولت؛ اما آن‌چه در مرزهای منتهی ایران به عراق امروز در جریان است، تنها مایه حزن است و اندوه.
وزیر اسبق امور خارجه گفت: با توجه به جمیع شواهد و وضعیت «بایدن» در آمریکا، منطقاً باید توافق صورت گیرد. با وجود این، پرونده هسته‌ای به ابزاری پرمنفعت برای معطل نگه داشتن ایران تبدیل شده است.
وزیر اسبق امور خارجه گفت: با توجه به جمیع شواهد و وضعیت «بایدن» در آمریکا، منطقاً باید توافق صورت گیرد. با وجود این، پرونده هسته‌ای به ابزاری پرمنفعت برای معطل نگه داشتن ایران تبدیل شده است.
وزارت نیرو در دولت سیزدهم برنامه‌ریزی کرده است تا در قالب طرحی با عنوان نیروگاه‌های خود تامین برق صنایع، در سال‌های آینده کمبود برق در کشور را جبران کرده و برق پایدار صنایع را تامین کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ