سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آماده به‌کار شدن چهار رام قطار به‌رغم کمبود منابع مالی برای تأمین قطعات و اورهال ناوگان با مدیریت توانمندی‌ها و منابع موجود خبر داد و گفت: آماده به کار شدن دو رام لوکوموتیو و دو رام قطار درون شهری مترو با ۷۰ درصد قطعات داخلی نشان از این دارد که خدمت به شهروندان در شهر زیرزمینی در جریان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: حداکثر تا اوایل سال آینده، مرکز جدید افتتاح خواهیم کرد و این مرکز جدید یکی از قطب‌های رادیوداروی کشور خواهد بود.
شاید در میان سریال‌های امسال تنها سریال «آتش و باد» در ژانر استراتژیک با وجود تمام نقایص محتوایی و ضعف در فرم خود همچنان توانسته از قواره‌های اصلی این گونه تولیدات برخوردار باشد و تلویزیون را از فقر مطلق در برخورداری از «سریال‌های جدید الف ویژه» خارج سازد.
دانشمندان قبلاً محاسبه کرده بودند که انسان از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۱۰ تقریباً ۲۱۵۰ گیگا تن آب زیرزمینی را در سطح جهان استخراج کرده است. با این حال، تا قبل از این مطالعه جدید، مشخص نبود که آب‌های زیرزمینی چگونه در حرکت قطب‌های زمین نقش دارند.
عسگری گفت: به دلیل اینکه شهرستان کرج و پردیس مخزن آب شرب به میزان کافی ندارد با قطعی‌های مکرر آب مواجه هستیم بنابراین از وزارت نیرو می‌خواهیم به سرعت ورود و این مشکل را برطرف کند؛ خوشبختانه ذخیره آبی سد کرج نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد، اما سهمیه و حق‌آبه باغات پایین دست کرج داده نشده و باغات در حال از بین رفتن است که در این رابطه از وزارت نیرو درخواست جدی داریم که به این مطالبه مردم توجه داشته باشد و با تامین حقآبه باغات پایین دست کرج مشکل مردم را برطرف کند.
در نظم جدید دیگر آمریکا و غرب تنها وضع کنندگان قانون نیستند؛ بلکه قطب‌های متکثر قدرت در مناطق مختلف جهان، اقدام به ایجاد نظم سیاسی، اقتصادی و نظامی متمایز از دیگران می‌کنند.
در ساعت ۷:۴۴ صبح امروز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ یکی از قطار‌های خط ۳ در ورودی شرقی ایستگاه راه‌آهن به دلیل نقص فنی متوقف شد.
به نظر می‌رسد که قارچ‌ها نور تولید می‌کنند تا مورد توجه حشرات قرار گیرند. حشراتی که می‌توانند با حمل هاگ‌ها مکان‌های جدیدی برای زندگی به قارچ‌ها هدیه کنند. کنترل نورتابی با ساعت زیستی این فرایند را کارآمدتر می‌کند.
در یک کشف نسبتاً جدید، بقایای جسمطلد دو اسب سوار در چین پیدا شد که شلوار‌های پرتزییناتی به پا داشتند و گمان می‌رود قدیمی‌ترین شلوار‌هایی هستند که تاکنون پیدا شده اند. این شلوار‌های پشمی در قسمت پا‌ها و کمر به صورت جداگانه ساخته شده و به هم متصل شده و خشتک آن بسیار باز بود که قطعه‌های تجملاتی به آن دوخته شده بود.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: شورای اسلامی شهر مشهد امسال مبلغ ۱۵۰۰تومان را به‌عنوان بهای استفاده از خدمات قطار شهری تصویب کرده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران اعلام کرد: در یکی از قطار‌ها درب شیشه‌ای جدا کننده نصب کردیم و کاملا ورود آقایان از داخل قطار‌ها را مسدود کردیم.
وقتی قزاق‌های عین‌الدوله برای دستگیری شیخ‌محمد واعظ اصفهانی، روحانی مشروطه‌خواه، به امامزاده یحیی می‌روند طلبه‌های مدرسه معمارباشی مانع این کار می‌شوند. درگیری که زیاد می‌شود سیدعبدالحمید، طلبه جوان، تیر می‌خورد و به شهادت می‌رسد. شهادت این طلبه نقطه آغاز حرکتی می‌شود که پایان آن پیروزی جنبش آزادیخواهانه مردم و آغاز دوره جدید در تاریخ سیاسی ایران است.
قمر‌های موافق‌گرد تازه کشف شده مشتری می‌توانند اهداف بسیار خوبی برای ماموریت‌های آینده‌ای باشند که قرار است به سمت مشتری پرواز کنند، از جمله ماموریت جوس (JUICE) آژانس فضایی اروپا که قرار است در ماه آوریل پرتاب شود و همچنین ماموریت اروپا کلیپر (Europa Clipper) ناسا که قرار است در ماه اکتبر سال ۲۰۲۴ پرتاب شود.
مربی جدید تیم ملی گفت: تکواندو ایران در شرایط فعلی پتانسیل بالایی دارد که باید تلاش کنیم از این شرایط برای بازگشت به سکو های جهانی و قاره‌ای بهره لازم را ببریم.
مربی جدید تیم ملی گفت: تکواندو ایران در شرایط فعلی پتانسیل بالایی دارد که باید تلاش کنیم از این شرایط برای بازگشت به سکو های جهانی و قاره‌ای بهره لازم را ببریم.
رژ لب ضد میکروب شکل جدیدی از محافظت در برابر طیف وسیعی از میکروارگانیسم‌ها، از جمله ویروس‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌های پوشش‌دار و بدون پوشش در دوران کووید-۱۹ و مقاومت دارویی فراهم می‌کند.
تصاویر ماهواره‌ای Maxar از شهر ماریوپول در شرق اوکراین، که در مارس ۲۰۲۲ و نوامبر ۲۰۲۲ گرفته شده است، تغییرات متعددی را نشان می‌دهد که از زمان محاصره این شهر توسط روسیه در ماه مارس و خسارات گسترده ناشی از هفته‌ها حملات هوایی و توپخانه‌ای رخ داده است. بر اثر بمباران‌ها در سرتاسر شهر، ده‌ها ساختمان بلندمرتبه تخریب شده یا آسیب‌دیده است. یک مجتمع نظامی جدید روسیه در مرکز شهر ساخته شده است و قبرستان اصلی شهر گسترش قابل توجهی در تعداد قبر‌های خود داشته است.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آماده به‌کار شدن چهار رام قطار به‌رغم کمبود منابع مالی در مترو پایتخت خبر داد.
طی دو سال اخیر طرح الکترونیکی شدن نسخ و حذف دفترچه‌های کاغذی با جدیت در کشور استارت خورد تا همه چیز در بستر اینترنت شکل بگیرد و هم برای بیماران آسان باشد و هم پزشکان و بیمه‌ها، اما اکنون اینترنت که زیرساخت اصلی مورد نیاز این طرح است به دلیل ناآرامی‌های اخیر چندین روز است که دچار قطعی‌های مکرر شده و این امر باعث سرگردانی و تحمیل هزینه‌های فراوان به بیماران شده است.
شبکه الجزیره با انتشار ویدئویی نوشت: ولادیمیر پوتین با صدور فرمانی تاکید کرد که ارتش روسیه می‌تواند از سلاح‌های هسته‌ای استفاده کند. حالا مشاهده شده یگان هسته‌ای ارتش روسیه با قطار به مرز اوکراین در حال حرکت است
یک مدل سازی جدید رایانه‌ای نشان می‌دهد که قاره‌های زمین در آینده دوباره به هم خواهند چسبید.
دانشمندان می‌گویند اقیانوس زیرسطحی یکی از قمر‌های زحل به احتمال زیاد سرشار از فسفر است که یک جزء کلیدی برای حیات محسوب می‌شود.
تیم ملی فوتسال تایلند حریف ایران در مرحله نیمه نهایی تورنمنت بین قاره‌ای شد.
محسنی‌اژه‌ای یزد را از قطب‌های اقتصادی کشور نیز خواند و گفت: مسئله تولید و سرمایه‌گذاری و قراردادها باید مورد اهمیت قرار گیرد و از آن‌جایی که کشور در جنگ اقتصادی است و مسئله اول و مهم کشور است، اگر به آن اهتمام جدی شود می‌تواند مانع بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی باشد.
شهردار تهران چند روز پیش در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین پایانه قطار‌های شهری کشور وعده داده بود که سهم حمل و نقل عمومی در جابه‌جایی مسافر افزایش یابد. جالب اینکه همین پایانه نیز بعد از ۱۴ سال، به مرحله بهره‌برداری رسید!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ