گرمسار- محیط بانی و پایش اراضی ملی و طبیعی با وجود کمبود نیرو از سوی محیط زیست و منابع طبیعی، در پهنه دشت کویر با دشواری انجام می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ضروری است نیروی انسانی و تجهیزات محیط بانی محیط زیست برای حفظ گونه‌های نادر خرس در سمیرم تقویت شود.
شاهرود- رئیس محیط زیست شاهرود با اشاره به ضرب و شتم محیط بان شاهرودی توسط سه شکارچی متخلف، گفت: علیرضا دزیانیان محیط بان نمونه کشوری هم اکنون در بیمارستان بستری است.
عراقچی تصریح کرد: «سیاست همسایگی دولت درست است، از قبل هم بوده است، در اینکه ایران به لحاظ راهبردی باید در محیط پیرامونی خودش از ایجاد تنش جلوگیری کند و روابط مسالمت‌آمیز مثبت با همسایگانش داشته باشد، کسی تردید ندارد. خوشحالم روابط ایران و عربستان که یکی از دو قدرت بزرگ منطقه است را شاهدیم. ما از این قضیه عبور کردیم. تنش میان دو کشور به نفع دو کشور و صلح منطقه نیست. سیاست منطقه‌ای و همسایگی به خوبی پیش می‌رود، اما دشمنان و آفاتی دارد که باید مراقبت کرد.»
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ گرد و غبار در استان هشدار داد و گفت: از بیماران قلبی و تنفسی می‌خواهیم در صورت در محیط باز تردد نکنند.
اراک- رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت: ۱۰۲ هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم در بودجه امسال پیش بینی شده است.
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط‌زیست ضمن ارائه خبرهای خوش برای محیط‌بانان گفت: پیگیر افزایش سهمیه سالانه استخدامی محیط بانی هستیم و کشور به ۸۰۰۰ هزار محیط‌بان نیاز دارد.
اصفهان- مرتضی جوهری محیط‌بان پرتلاش اصفهانی است که خود را سال‌ها وقف حفاظت از محیط‌زیست و حیات‌وحش کرده؛ محیط‌بانی که تمام آرزوهایش محیط‌زیستی شده است.
ابراهیمی تولد دومین گوساله در فاصله کمتر از ۱۵ روز در این منطقه را برآیند ایجاد محیط امن و ایمن برای این گونه در معرض انقراض دانست و گفت: همه تمهیدات برای فراهم شدن فضایی آرام توام با شرایط مناسب زیستی در پهنه تکثیر و پرورش گوزن زرد ایرانی در ارسنجان ایجاد شده است.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارسنجان گفت: همه تمهیدات لازم برای فراهم شدن شرایط امن و ایمن زیست گوزن زرد ایرانی در سایت ارسنجان پیش بینی شده است.
رشت- رئیس اداره حفاظت و احیای تالاب‌های اداره کل محیط زیست گیلان با اشاره به آغاز مرحله سوم پاکسازی تالاب انزلی از «سنبل آبی» گفت: بر اساس پیش بینی ها ۷۰ هکتار پاکسازی می شود.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: منتظر آخرین پیش بینی هواشناسی هستیم و احتمالاً پس از ساعت ۱۴ کمیته اضطرار برگزار می‌شود
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از جان باختن یاسین یاری، محیط بان منطقه حفاظت شده لشگردر خبر داد.
رابر - رئیس حوزه قضائی رابُر در استان کرمان ضمن تشریح جزئیات یک فقره قتل در این شهرستان گفت: در این زمینه ۲ متهم که محیط بان هستند بازداشت شده‌اند.
مشهد ـ فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: محیط‌بان حافظ دریاچه ملی بزنگان هنگام حفاظت و حراست از این اثر طبیعی توسط ۲ فرد ناشناس با ضربات چاقو مصدوم شد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۴ از ایمن‌سازی و تجهیز بوستان‌های این منطقه خبر داد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید، رشته محیط بانی در دو استان فارس و خوزستان راه اندازی می‌شود.
امروز مطالبی همچون آخرین قیمت دینار عراق در بازار تهران، توصیه کارشناس بازار سرمایه به سهامداران، پیش بینی بورس فردا ۱۶ شهریور، استخراج بیت کوین بدون آلودگی زیست محیطی، خبری مهم برای سهامداران وملل، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۱۶ شهریور، همه آنچه باید در مورد اتکاسا بدانید | هر سهم اتکاسا چقدر می‌ارزد؟، افزایش سرمایه ۸ نماد بورسی و فرابورسی، سهامداران اتکاسا بخوانند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از گونه‌هایی مانند یوزپلنگ و میش مرغ تعداد کمتر از ۲۰ فرد باقی مانده و با اعتبارات بسیار محدود حفاظت سخت می‌شود و به ناچار مجبوریم از بخش خصوصی در این باره کمک بگیریم.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست درباره شهادت محیطبان نجفی اعلام کرد: محیط‌بان ما از قصاص مبرا شده و در رأی صادره، قتل عمد به شبه عمد تبدیل شده بود؛ وی را در حین بدرقه و دست و پا بسته در یک عملیات ناجوانمردانه و تروریستی به شهادت رساندند؛
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت:در پرونده محیطبان نجفی، ما هر دو بعد را دنبال کردیم یعنی هم اقداماتی برای شکستن رأی انجام دادیم و هم تلاش کردیم رضایت اولیای دم را جلب کنیم.
رئیس مرکز آموزش و تربیت محیط بانی معاونت آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از مهرماه امسال رشته محیط بانی در دو هنرستان کار و دانش استان خوزستان و فارس راه اندازی می شود.
رییس سازمان محیط زیست گفت: هر دستکاری در طبیعت برمبنای توانمندی‌ها و داشته‌های طبیعت انجام شود خیلی راحت می‌توانیم مسائلی مثل سیلاب و مخاطرات دیگر را کنترل کنیم. کشور ما از لحاظ ذاتی وضعیتی دارد که اگر دوسال سیل نیامد، خشکسالی نبود و زلزله نیامد باید انگشت به دهان باشیم. این ذات سرزمین ماست و باید آن را با همین مقتضیات مدیریت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ