اهواز استان خوزستان با بهره‌مندی از منابع طبیعی و صنایع اما به دلیل عوامل متعددی نظیر نبود زیرساخت‌ها، کمبود اعتبارات و… از معضلات بی‌شماری رنج می‌برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس نتایج یک مطالعه که اخیرا نشریه «هافینگتون پست» منتشر کرده، بعضی از مواد خوراکی هستند که ممکن است با مکمل‌ها تداخل پیدا کنند، در پنج بخش چای و قهوه، دارو‌های آنتی‌بیوتیک، گیاهان و ادویه‌ها، دارو‌های افسردگی و برخی مواد غذایی طبقه‌بندی شده‌اند. در این شرایط در مواردی، تداخل برخی مواد غذایی با یکدیگر علائمی مانند تهوع، استفراغ، سرگیجه، خستگی، سردرد، جوش یا کهیر، دل‌درد یا دل‌پیچه و تغییر ضربان قلب را به دنبال دارد.
عضو حقوقدان شورای نگهبان ضمن محکومیت هتک حرمت قرآن کریم، گفت: اهانت طبق میثاق بین‌المللی ممنوع است و مطالبه دولت‌های اسلامی مجازات عاملان این کار است.
تحقیقات زیادی به بررسی تاثیر نور صفحه نمایش‌ها بر کیفیت خواب و سلامتی پرداخته‌اند. بخش عمده‌ای از این مطالعه بر تاثیر قرار گرفتن در معرض نور بر ریتم‌شبانه روزی متمرکز بوده است و نشان داده که اختلال‌هایی که در پی قرار گرفتن در معرض نور به وجود می‌آیند باعث افزایش خطر ابتلا به سرطان، بیماری‌های قلبی و چاقی می‌شوند.
رئیس دادگستری استان تهران گفت: مطالبه گری دستگاه‌ها در حوزه حقوق بیت‌المال در راستای جلوگیری از تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی سبب جلوگیری از بسیاری از تخلفات در این حوزه خواهد شد.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: مطالبه عمومی از دستگاه قضایی احقاق حق است که ادای این وظیفه در فضای آرام میسر است.
ولادیمیر آیراپتیان، اخترفیزیکدان ارشد بخش هلیو فیزیک از پرواز‌های فضایی گودارد ناسا، و یکی از نویسندگان این مطالعه، گفت: «حتی در ۱۵ درصد متان، نرخ تولید اسید‌های آمینه توسط رعد و برق، یک میلیون برابر کمتر از پروتون است.» او همچنین در سال ۲۰۱۶ روی مطالعاتی درباره علوم زمین و طبیعت کار کرده است.
محققان کشور با همکاری محققانی از آلمان طی پژوهشی کروموزوم‌های میوزی جنس پیاز در ایران با تمرکز بر بخش آکانتوپراسوم (Acanthoprasum) را مورد مطالعه قرار دادند.
اهواز-استان خوزستان با وجود بهره‌مندی از منابع طبیعی و صنایع اما به دلیل عوامل متعددی نظیر نبود زیرساخت‌ها، کمبود اعتبارات و… از معضلات بی‌شماری رنج می‌برد.
«تعطیلی شنبه‌ها به‌جای پنج‌شنبه‌ها و بهره‌مندی تمامی نیرو‌های کار اعم از دولتی و بخش خصوصی، مطالبه بخشی از فعالان اقتصادی و مردم از مجلس است. با ارائه اصلاحیه‌ای بر لایحه دولت به کمیسیون اجتماعی، پیگیر هردو مطالبه هستم. این امر به بهره‌وری، ارتباطات بین‌المللی و عدالت، کمک خواهد کرد.»
اهواز - در سفر اول دولت فرهنگ و هنر از اولویت مناسبی برخوردار نبود و نه تنها مصوبه‌ای در این خصوص نداشت بلکه به فراموشی سپرده شد.
سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: بی‌تردید کار بسیار اشتباهی انجام شده و حتما باید با آن پیمانکار برخورد صورت بگیرد و مطالبه ما از شهرداری تهران و بخش‌های مرتبط این است که حتما این موضوع را بررسی کنند و بخش‌های نظارتی با پیمانکاری که چنین کار غلطی را انجام داده برخورد کنند؛ حتی اگر بخش خصوصی در جایی دیگر از تهران که پیمانکار شهرداری هم نباشد چنین اقدامی کند باید برخورد لازم صورت بگیرد.
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: خانواده فوتبال در انتظار پخش زنده بازی های تیم ملی جوانان ایران در مسابقات مهم جام ملت های آسیا است.
یک نماینده مجلس گفت: معتقدم وزارت خارجه باید در پروژه FATF فعال‌تر عمل کند و مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس و افکار عمومی را متقاعد کند، زیرا به هر شکل یک پروژه بین‌المللی است که نپذیرفتنش تبعات دارد، البته پذیرفتنش هم ممکن است تبعاتی داشته باشد اما به هر حال باید همواره آن درصدی که برای کشور فایده دارد و موثر است بیشتر مدنظر وزارت خارجه باشد و محورهایش را برای دستگاه‌های مختلف از جمله خود مجمع تشخیص تشریح کند.
براساس نتایج یک مطالعه هر چه روابط رضایت بخش کم تری وجود داشته باشد خطر ابتلا به بیماری در بلند مدت افزایش می‌یابد. عوامل تاثیرگذار مانند درآمد، تحصیلات و رفتار‌های بهداشتی تنها تا حدی در یافته‌ها تاثیرگذار بودند.
براساس نتایج یک مطالعه هر چه روابط رضایت بخش کم تری وجود داشته باشد خطر ابتلا به بیماری در بلند مدت افزایش می‌یابد. عوامل تاثیرگذار مانند درآمد، تحصیلات و رفتار‌های بهداشتی تنها تا حدی در یافته‌ها تاثیرگذار بودند.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در کنار ۳۱۵ هزار میلیارد تومان یارانه‌ای که در سال آینده پرداخت می‌شود، کالابرگ الکترونیکی نیز باید عملیاتی شده تا مردم ۱۲ قلم کالای اساسی را خریداری کنند.
سازمان بازرسی از دستگاه‌های تاثیرگذار در اجرای قانون هوای پاک توضیحات خواست.
در بخش عمده تاریخ بشریت اگر می‌خواستید بدانید پشت چشمان هر فردی چه می‌گذرد باید بهترین حدس را می‌زدید. با این وجود، از دهه ۱۹۶۰ میلادی دانشمندان روشی را مطالعه می‌کنند که حرکات چشم ممکن است به رمزگشایی افکار افراد کمک کند.
رئیسی با بیان اینکه متأسفانه بخش خودرو به محلی برای فضاسازی علیه دولت تبدیل شده، تصریح کرد: وزارت صمت نباید در قامت خودروساز ظاهر شود بلکه علاوه بر مقابله جدی با انحصار و فراهم کردن شرایط رقابتی باید در جایگاه تنظیم‌گری داشته باشد و با حمایت، هدایت و نظارت، کمیت و کیفیت خودرو را از خودرو ساز مطالبه کند.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: اسناد لانه جاسوسی به میزان کافی در کتب درسی به آن پرداخته نشده است؛ کار گروه ویژه‌ای را تشکیل دادیم تا آن بخش از اسناد را که متناسب با فضا و روحیه دوره کودکی و نوجوانی است به مطالب درسی اضافه کنند.
رئیس سازمان انرژی اتمی: قطعنامه‌ای پیش‌نویس کردند و مطالبی آوردند که خودشان می‌دانند صحت ندارد و از طرف جمهوری اسلامی ایران هم مردود است. ایران برای پیشبرد برنامه‌های خود در بخش هسته‌ای برنامه مصوب، مدون و اعلام شده دارد و در همان چارچوب فعالیت خود را ادامه می‌دهد.
موضوع تأمین ماشین‌آلات مورد نیاز معادن از چند سال گذشته تبدیل به دغدغه جدی معدنکاران شده بود که این موضوع در دولت فعلی نیز به عنوان مطالبه جدی بخش معدن کشور مطرح شد.
یکی از رزیدنت‌های معترض با بیان این که هر سال سؤالات آزمون‌های وزارت بهداشت به نحوی به بیرون درز پیدا می‌کند می‌گوید: برخی سال‌ها این موضوع پیگیری می‌شود و کار به دیوان عدالت می‌کشد. از رزیدنت‌ها خواسته می‌شود بیشتر از زمان استاندارد، در بخش حضور داشته باشند و حتی کشیک بدهند و به دنبال آن اساتید برای جبران فرصت کم مطالعه رزیدنت‌ها و ارتقاء وجهه بالینی و علمی گروه دستیاری خود در مقابل سایر گروه‌های دانشگاه‌های کشور در امتحانات سراسری و کشوری، برخی سؤالات آزمون را به شیوه‌های مختلف برای آن‌ها فاش می‌کنند!
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: جداول رشته محل‌های جدید و اصلاحات رشته محل‌ها در دو بخش «پذیرش با آزمون» و «پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی» در اطلاعیه سازمان سنجش اعلام شده و داوطلبان این آزمون می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته و مندرجات این اطلاعیه تا پایان روز شنبه ۲۲ مرداد به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ