تردید نکنید اگر موضوع آب استان به طور کامل حل نشود ما شاهد یک فاجعه در حوزه مهاجرت ها از استان به سایر نقاط کشور خواهیم بود و قطعا این وضعیت در حاشیه شهرهای بزرگ فاجعه ای دیگر را رقم می زند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمودوند بیان کرد: این روز‌ها شاهد مواردی هستیم در سطح جامعه که هیچ جوره توجیه‌پذیر نیستند. آنچه که در فضای مجازی رخ داده پیرامون جریان مدیر کل ارشاد استان گیلان اوج مصیبت به شمار می‌رود. ما دیروز قرآن سوزی در کشور سوئد را محکوم کردیم، اما در حقیقت توهین به قرآن کریم در همین گیلان رخ داده است. چرا نباید نسبت به این موضوع ورود داشته باشیم؟ امروز ما هیچ پاسخی برای بچه‌های مذهبی و حزب‌اللهی هم نداریم به خاطر خدا هم که شده به این موضوع ورود کنید.
ابوترابی گفت: باید بین تولید، صنعت و واردات تعادل ایجاد کرد، تفکیک وزارت بازرگانی کار اشتباهی است چرا که برای تفکیک وزارت بازرگانی ۵ سال زمان لازم است تا زیرساخت‌ها در شهرستان‌ها فراهم شود و برآورد مرکز پژوهش‌ها این است که برای تفکیک ۵ هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.
حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل و زهک به همشهری آنلاین گفت: طالبان هیچ وقت نمی‌گویند آب نمی‌دهیم. همیشه می‌گویند آب می‌دهیم. چرا می‌گویند؟ برای اینکه فرصت را از ما بگیرند. ما زمانی از خواب بیدار می‌شویم که وقتی شیر آب را باز می‌کنیم، آبی نباشد و الآن دارد همین اتفاق می‌افتد.
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام و تایباد و باخرز می‌گوید: تندروها منافع ملی را از بین برده و کشور را به این روز انداخته اند که نه آینده ای برای ما هست و نه آینده ای برای بچه هایمان. یک اقلیت شیپور به دست روی منبر و یک اقلیت شیپور به دست کف خیابان هر بلایی می خواهند سر منافع ملی و امنیت کشور می‌آورند. چرا جلوی آن ها نمی ایستیم؟ مگر مملکت فقط مال این هاست؟ مملکت مال مردمی است که این روزها اجاره خونه ندارند. برای مایحتاج ‌زندگی به مشکل برخورده اند.
درست در فاصله اندکی پس از تصویب این طرح جنجالی علیه ایران، نماینده اوکراین در مسابقات جهانی پرس سینه هم حاضر به دست‌دادن با رقیب ایرانی‌اش نمی‌شود تا مشخص شود چه اندازه چنین موضوعات سیاسی‌ای در زندگی روزمره اوکراینی‌ها ریشه دوانیده است. مسئله، اما اینجاست که آیا روح ورزش اجازه چنین برخوردی را می‌دهد؟ پاسخ به این سؤال بسیار روشن و یک «نه» کامل است، ولی تعدادی هم‌زمان با یادآوری ماجرای مسابقه‌ندادن ورزشکاران ایرانی با رقبای اسرائیلی می‌گویند ورزشکار ایرانی نباید از چنین رفتاری شگفت‌زده شود.
در ادامه رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان 3 نماینده ایران در روز سوم به مصاف رقبای خود می روند.
نقدعلی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری جهت شکستن آقایی دلار با مبنا قرار دادن دلار در قیمت گذاری کالا‌های پایه‌ای و انرژی محقق نمی‌شود، چطور انتظار داریم مبنای قیمت گذاری خودمان دلار باشد و مردم برای عدم سقوط سرمایه شان به خرید سکه، طلا و دلار هجوم نیاورند؟ البته آقایانی که با کم کاری در عرصه اقتصادی، انرژی، آب، خودرو و... چالش‌های امروز را به ارمغان آوردند فراموش نکنند افزایش ۹۰۰ درصدی دلار در زمان آن‌ها رخ داد، هرچند امروز نیز از وضعیت تورمی راضی نیستیم، اما توصیه می‌کنیم یک بار دیگر کارنامه اقتصادی خودشان را مرور کنند.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: قطعا دیدار مقام معظم رهبری با اصلاح‌طلبان می‌تواند چراغ راه دولت برای استفاده از ظرفیت‌های مختلف باشد.
در شرایطی که بعد از قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ و ناکامی در صعود به مرحله نهایی جام جهانی قطر، این روز‌ها فوتبال ایتالیا در رقابت‌های قاره سبز درخشان ظاهر شده است و در لیگ قهرمانان اروپا ۳ نماینده در بین ۸ تیم برتر دارد. اما در بحث مالی، تیم‌های حاضر در سری‌آ با مشکلات مالی متعددی مواجه هستند.
تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی در دور رفت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر موفق به شکست نماینده اردکان شد.
نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس گفت: ما خیلی اصرار داریم که چرخ را دوباره اختراع کنیم، سوال من از مسئولان اجرایی این است که ۲۰۰ کشور در جهان وجود دارد این‌ها پول ملی و ارز خارجی خود را چگونه مدیریت می‌کنند؟ چرا ما به بانکداری و یا حکومتداری به عنوان یک علم و تخصص اعتقاد نداریم؟ چرا فکر می‌‌کنیم ما تخم دو زرده جهان را آوردیم که می‌توانیم همه امور جهان را اصلاح کنیم.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره علت از دستور خارج شدن سوال نماینده تهران از وزیر امور خارجه پرداخت.
این نماینده مجلس یادآور شد: برخی از آقایان حرف از بگیر و ببند، برخوردهای فوری و آنچنانی می‌زنند و می‌گویند با مشت آهنین برخورد کنید، علیه مردم و جوانان ما اینگونه موضع گیری می‌کنند، آقایان چرا این حرف‌ها را می‌زنید؟
نقدعلی افزود: آقای رئیس جمهور، چرا باید فروش نفت و میعانات که در این شرایط تحریم به یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه رسیده است، تاثیرش را بر سفره مردم نگذارد؟ این اسکنجبین رونق و فروش نفت و دیپلماسی اقتصادی با همسایگان را زهر بی تدبیری و عدم قاطعیت به کام مردم تلخ کرده است.
نماینده مخالف حزب دموکراتیک خلق‌ها در پارلمان ترکیه در اعتراض به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، حجابش را برداشت و آن را روی زمین پرتاب کرد.
خضریان درباره این‌که مجلس در بحث اعتراضات مردمی چه باید می‌کرد و چرا کم کاری کرد، گفت: کم کاری نبوده بلکه برای تغییر یک نظام ۲۵۰۰ ساله زمان لازم است.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: ارجاع اصلاح قانون اسقاط خودرو یک تبعیض ناروا است. چرا که بسیاری از رانندگان کامیون و مردم مدتهاست معطل و منتظر آن هستند.
با افسوس و تاسف باید گفت یکی از دلایل وضعیت ملتهب امروز جامعه ما، دستکاری کردن باسکول انتخاباتی کشور و سنگین کردن کفه ترازو به سود یک جریان و حذف جریانات دیگر است.
نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: وزارت صمت وزارتخانه‌ای عریض و طویل است و اداره آن کار یک نفر نیست چرا که چالش‌های مختلفی با این وزارتخانه داشته‌ایم که هنوز ادامه دارد.
به اعتقاد زاهدی، جوانان مخصوصا دهه هشتادی ها اطلاعات عمومی خود در مباحث سیاست بین المللی را بیشتر کنند تا بتوانند تحلیل درستی از مسایل داشته باشند.
نماینده سابق مجلس گفت: نمی‌شود به مردم گفت یک کاری کنید و خودمان یک کار دیگر انجام دهیم. اگر آمریکا یا کانادا کشور‌های دشمن هستند پس چرا فرزندان برخی مسئولان به آنجا می‌روند یا بعضی از آن‌ها در کشور‌های غربی با رفاه بالا زندگی می‌کنند و پوشش‌هایی متفاوت از بچه‌های خاک خودمان را دارند.
نماینده تبریز در مجلس گفت: اینها هر کسی را که می‌خواهند از میدان به در کنند یک انگی به او می‌چسبانند تا او را حذف کنند بعد حرف خودشان را بزنند و کار خودشان را کنند. این روشی است که متأسفانه تا حالا توانسته‌اند جلو بیایند و همه کانون‌های مجلس، دولت و قوه قضاییه را به قول خودشان یکدست کردند اما واقعیت‌های اجتماعی این اجازه را به آنها نمی‌دهد. به هر حال اعتصابات و اعتراضات شکل خواهد گرفت. نهایتاً امکان ادامه به این شکل وجود ندارد.
در روز سه‌شنبه ۲۸ تیر ماه ۳۳ شرکت بورسی و فرابورسی مجمع برگزار خواهند کرد. این ۳۳ نماد کدام اند؟ و دستور جلسه برگزاری مجمع این نماد‌ها چیست؟
چرا آمریکا باید نیازمند برجام باشد؟ تورمش دو رقمی است؟ نرخ سرمایه گذاری اش منفی است؟ رشد اقتصادی اش متوقف شده؟ چی توی سر شماهاست؟ چی دقیقا؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ