بنا به اعلام یک کارآفرین هلندی، کارکنان وزارت دفاع انگلیس ممکن است در اثر یک اشتباه تایپی، بخشی از اطلاعات محرمانه این کشور را فاش کرده باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فردی با انتشار ویدیویی از کبوتر خود واکنش او را پس از 12 روز دوری و حضور در مرکز نگه داری نشان داد.
عضو تیم ملی پارادوومیدانی پس از این که مدال طلای ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۴ را از او گرفتند و چهارم جهان شد، گفت: تصور نمی‌کردم دوست صمیمی خودم که عضو تیم ملی پارادوومیدانی ترکیه است با اعتراض روی پرتاب من مدال طلایم را تصاحب کند.
سرمربی آلومینیوم بخاطر فحاشی به دروازه‌بان تیمش قصد داشت تیمش را از زمین بیرون بکشد.
بیتا برای آنکه از کتک خوردن‌های همسرش خلاص شود، برای رسیدن به خواسته‌اش به هر ترفندی متوسل می‌شد تا اینکه برای بار چندم ماجرای کتک خوردن از همسرش را با فرشاد در میان گذاشت. افکار پلیدی ذهن او را درگیر کرده بود؛ نقشه کشید که فرشاد همسرش را بی‌سروصدا گوش مالی دهد.
ایران یکی از کشور‌های دارای آمار بالای بیماران ثبت شده تالاسمی در جهان است. اضافه شدن سالانه ۳۰۰ بیمار جدید تالاسمی به چرخه بیماری حاکی از آن است که هنوز خیلی از افرادی که قصد ازدواج دارند به آزمایش‌های پیش از ازدواج اعتقادی ندارند.
اعتراض رونالدو به اعلام نشدن پنالتی در بازی النصر-الرائد سوژه هواداران شد.
در شرایطی که استقلال و پرسپولیس خود را برای برگزاری یک مجمع مهم آماده می کنند، که آگهی مجمع عمومی سرخابی ها در رسانه رسمی منتشر نشده است.
یک هوادار آلمانی به دلیل پوشیدن پیراهنی که پشت آن شعار سلام نظامی هیتلر درج شده بود، پنج سال از حضور در استادیوم ها محروم شد.
لغو یک سفر خارجی دیگر در ورزش بخاطر بی‌پولی
مکس آلگری، سرمربی تیم یوونتوس، بعد از شکست 1-0 مقابل رم تاکید کرد که بخاطر یک بازی نباید عملکرد خوب اخیر تیمش زیر سوال برود.
سرمربی ناپولی معتقد است که در تیمش بازیکنانی حضور دارند که بدون تلاش برای گرفتن جای دیگری، می خواهند تاثیرگذار باشند.
ستاره سابق فوتبال آلمان از علت شکست خروس‌ها در فینال جام جهانی صحبت کرد.
پلیس و آژانس مبارزه با بیماری‌ها و پیشگیری اعلام کردند مقام اماراتی که به همراه وزیر بهداشت امارات در کنفرانس جهانی امنیت بهداشت در سئول در ۳۰ سپتامبر (چهارشنبه ۹ آذر) حضور داشت، یک کارمند زن کره جنوبی را مورد تعرض قرار داده است.
پس از گذشت یک سال از حادثه ریزش دیوار یک مدرسه در علی آباد کتول، حالا خبر رسیده که دادستان این شهر برای خاطیان موضوع کیفرخواست صادر کرده است.
پائولو بنتو به دلیل کارت قرمزی که در پایان بازی با غنا گرفت، نمی تواند کره را در دیدار مقابل پرتغال همراهی کند.
تیم جنایی در پارک پرواز با جسد مرد جوانی به‌نام شهرام مواجه شدند که براثر ۲ ضربه چاقو به قتل رسیده بود و بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مقتول در جریان یک درگیری با ۳ فرد هدف ضربه چاقو قرار گرفته و دوست وی این حادثه را مشاهده کرده است.
عبدالحمید نقره‌کار استاد دانشگاه علم و صنعت با اشاره به نحوه جذب اساتید گفت: نباید در جذب اساتید فقط علم و تخصص مورد توجه باشد بلکه باید بدانیم معلمی شغل انبیاست و باید سوابق فرهنگی، تربیتی و اخلاقی اساتید نیز مورد تأکید باشد، نباید هر کسی که مدرکی از دانشگاه معتبری دارد جذب شود، یک استاد دانشگاه باید تعلیم و تربیت را با هم داشته باشد.
بازداشت یک آلمانی بخاطر سلام هیتلری به ورزشکاران اسراییل
جریانی که بواسطه احکام رسمی قضایی کشور، خطر حذف از فوتبال را بالای سر خود می‌دید، آخرین تیر خود را نیز برای بقا و فرار از پاسخگویی به نهادهای قضایی شلیک کرد و علیه منافع ملی گزارش‌هایی را به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کرد.
با گذشت یکسال از وعده ساخت یک میلیون واحد مسکونی در هر سال و ابلاغ دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات احداث و نوسازی مسکن بانک مرکزی، همچنان از جزئیات انجام آن خبری در دست نیست.
چند سالی است که با فرا رسیدن فصل گرم سال، ناترازی در مصرف برق به یکی از دغدغه‌ها و موضوعات مهم جامعه تبدیل می‌شود و مدیریت مصرف برق به عنوان راهکاری متداول در دنیا مورد توجه قرار می‌گیرد، اما از این راهکارها قرار است چه نتایجی حاصل شود؟
قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه بازار آسیا پس از این که امارات متحده عربی اعلام کرد به ظرفیت کامل تولید نزدیک شده است، حدود یک درصد افزایش یافت.
آیا ورزش شدید باعث عفونت می‌شود؟
بیرانوند بخاطر پرسپولیس از یک میلیون دلار گذشت!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ