در شرایطی که استقلال و پرسپولیس خود را برای برگزاری یک مجمع مهم آماده می کنند، که آگهی مجمع عمومی سرخابی ها در رسانه رسمی منتشر نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیل جونز که به پیش‌بینی فرگوسن قرار بود ستاره آینده یونایتد شود، در حال حاضر بدون تیم است.
در یک آگهی که ۹ مرداد ۱۳۱۲ در روزنامه اطلاعات منتشر شده، تولید کننده داخلی سیگار گربه و طوطی نشان مصرف‌کنندگان را متوجه تولید کالای مشابه داخلی کرده و از آن‌ها خواسته که از نمونه داخلی مصرف‌کنند.
انتشار یک آگهی از خانواده‌ای فقیر در روز‌های اخیر بسیار بحث‌برانگیز شد.
برخی رسانه‌های داخلی بدسابقه که بار‌ها در نقش همکار داخلی رسانه‌های معاند در کارزار‌های رسانه‌ای علیه مردم ایران حضور فعال داشته‌اند، از یک‌سو یارانه و بودجه از دولت دریافت کرده و از سوی دیگر از برخی نهاد‌ها نیز در قالب خبر و آگهی، هزینه دریافت می‌کنند. بر همین اساس و با توجه به کارنامه سیاه این قبیل رسانه‌ها، خلاف انصاف و مروت و قانون است که پول بیت‌المال صرف حمایت از آنان شود.
پس از اتمام بلیت فروشی دربی، حالا بازار سیاه آن در فضای مجازی به راه افتاده است.
تاریخ جدید برگزاری مجمع عمومی استقلال برای انتخاب هیئت مدیره اعلام شد.
مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد که درج آگهی یا محتوا علیه نامزدهای انتخاباتی یا احزاب و گروه‌های سیاسی یا اعلام خلاف واقع انصراف نامزدها توسط رسانه‌های همگانی ممنوع است.
آگهی مزایده حضوری (حراج)  خودرو های FMC-T5
سیستم  آگهی فیس بوک با ایجاد یک باگ امروز از کنترل خارج و مبلغ اضافی از آگهی دهندگان دریافت و هزینه صرف تبلیغات ناکارآمد شد.
جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال روز 5 اردیبهشت ماه در وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.
هرگونه استخدام در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران صرفا از محل مجوز‌های صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور انجام می‌شود.
افزایش آگهی استخدام گروه‌های هکری!
به گفته یک منبع آگاه پس از آنکه ایلان ماسک توئیتر را خرید، بیش از ۵۰۰ شرکت آگهی دهنده پلتفرم همکاری با آن را متوقف کرده اند.
روزنامه ایران آگهی شرکت کویرتایر را در مقیاس یک چهارم صفحه برای حضور رئیسی در این کارخانه را منتشر کرده است. در این آگهی که در سال‌های اخیر بی سابقه است از حضور رئیس جمهور در این کارخانه در بیرجند تشکر شده و آن را مایه دلگرمی دانسته است.
فدراسیون فوتبال بلژیک قصد دارد به یک روش جالب سرمربی جدید خود را انتخاب کند.
اداره‌کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر در اطلاعیه ای اعلام کرد: آگهی منتشر شده در فضای مجازی با موضوع "استخدام در جمعیت هلال احمر" جعلی است.
سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس مرکز صدور مجوز‌های پلیس راهور تهران اظهار کرد: ماده ۲۰۷ آیین نامه راهنمایی و رانندگی اشاره دارد که نصب یا الصاق هرگونه آگهی و تصویر بر روی بدنه داخلی یا خارجی خودرو از جمله شیشه‌ها ممنوع است و تنها در صورتی اجازه این کار را دارد که ضوابطی را رعایت کند تا میزان خطرپذیری ناشی از آن به حداقل برسد؛ از جمله این ضوابط می‌توان به عدم استفاده از کلمات لاتین یا استفاده معادل‌های فارسی به اختصار اشاره کرد.
مزایده فوق العاده شماره ۵۶۶ خودروهای خارجی از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت برگزار می شود.
برخی از شرکت های بزرگ آگهی دهنده از جمله دایسون، مزدا، فوربس و PBS Kids کمپین های بازاریابی خود در توئیتر را به حالت تعلیق درآورده یا حذف کرده اند.
شرکت بیمه سینا از برپایی مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ خبر داد.
شرکت بیمه سینا از برپایی مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ خبر داد.
تیک تاک پیش از آغاز انتخابات میان دوره مجلس آمریکا اعلام کرد اجازه نمی دهد خالقان محتوا و اینفلوئنسرها در ازای دریافت وجه آگهی های سیاسی در پلتفرمش منتشر کنند.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: وزیر صمت از برنامه دولت برای واگذاری سهام خود در ایران خودرو و سایپا خبر داد که آگهی این واگذاری داده شده است.
وزیر کشاورزی در آغاز آئین رونمایی از نقشه راه تأمین مالی زنجیره‌ای در بخش کشاورزی گفت: سرعت تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در کشور اعجاب برانگیز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ